Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Dårlig søvn natta som var, og kjenner det ikke blir sent i kveld. Bare henge opp en maskin klær først, så blir det boka og senga. Blir 12-14 timers dag på jobb i morgen og kanskje 7-8 på lørdag, så bør få litt god søvn til natta... Håper virkelig det blir fri på søndag! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Roadrunner skrev:

Dårlig søvn natta som var,

I feel your pain... De festa på balkongen i et av nabohusene og gav seg vel ikke før i ettida. Ikke at de var så innmari høyrøsta egentlig, men lyden bærer godt om natta. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta:

Sløv start på dagen etter to lange og intense dager på jobb. Alt gikk ikke etter planen så prøver å lade opp til noen intense dager neste uke også :sukk: Veldig, veldig, VELDIG klar for ferie! :pls: To uker igjen... 

Deilig å våkne til :regn: i dag. Lå lenge og leste på senga og bare slappet av til lyden av silregn :strix: Nå er frokost spist og jeg har landet på sofaen :nigo: Får se om dagen bringer noe mer action eller om det blir avslapning og sløving. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten 15 timers arbeidsdag i går, men NÅ håper jeg det blir mer normale arbeidsdager inn mot ferien. Har vært mye baluba på jobb de siste dagene, men nå håper jeg det roer seg. Sliten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit fornøyd med det, mistenker jeg...? :fnise: Nå kommer jo sommerværet i tide til ferien din også, hvertfall her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen har sagt ferie her ennå... 

Ei uke igjen! :opplyser:

Gleder meg bare bittelitt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire dager til ferie! :bolledeig:

Og jeg har fått ny oppvaskmaskin i hus :strix: (fått og fått, har vel betalt det som trengs og mere til, men nå er det gamle spetakkelet historie!). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! 

Snart ferie på deg også?

Nyspetakkelet bråker nesten ikke, og jeg trenger ikke øke volumet på tv-en med flere hakk for å overdøve. Herlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

Fire dager til ferie! :bolledeig:

Og jeg har fått ny oppvaskmaskin i hus :strix: (fått og fått, har vel betalt det som trengs og mere til, men nå er det gamle spetakkelet historie!). 

Det er jo gjerne sånn... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overtid to kvelder denne uka, nå er jrg om mulig mer klar for ferie enn noen gang. EN morgen igjen med vekkerklokke 0545 :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner et snev av feriemodus...? :fnise:

(Stavekontrollen er hvertfall i godt humør og mener snev av bør følges av selvinnsikt, masochisme eller gammelt boyband... :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gå kl 12 i dag, senest 13. Gikk 14:20... Og feriefølelsen er litt tynnslitt etter flere lange dager, mye frustrasjon og allerede solide hint om at det må jobbes litt til uka :sukk:

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God ferie. Håper du slipper jobbing neste uke. 

 

Skal du ha lang ferie og har du noen planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Roadrunner skrev:

Og feriefølelsen er litt tynnslitt etter flere lange dager, mye frustrasjon og allerede solide hint om at det må jobbes litt til uka :sukk:

:veslejenta:

Man jobber ikke i ferien, man ferierer :opplyser: .

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skravla skrev:

God ferie. Håper du slipper jobbing neste uke. 

 

Skal du ha lang ferie og har du noen planer?

Ganske sikker på at det blir litt jobbing mandag og/eller tirsdag, men håper deg blir så lite som mulig. Litt kaotiske tilstander på jobb, og det er vanskelig å ikke gjøre det som må gjøres :sukk:

En liten plan om 3-4 dager på fjellet i begynnelsen av august, ellers hjemmesommer tenker jeg. Treffe venner og familie, slappe av og kose meg :nigo:

57 minutter siden, Cata skrev:

Man jobber ikke i ferien, man ferierer :opplyser: .

 

Så enig, men... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite feriefølelse de siste par dagene, men nå begynner det å komme seg :nigo:

Vært litt husmor i dag (vasket gjestebadet inkludert hyller og innredning, vasket tøy, pusset litt vinduer i kveld etc), slappet av og spist deilig kveitemiddag med venninne i byen i ettermiddag. Nå skinner kveldssola og det loves finvær i morra :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...