Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Roadrunner skrev:

Gåtur ✔

Skjule gråpus i tinningene ✔

Her var det også plan om gåtur inntil tanken slo meg at sol+vind+allergisesong ikke er god kombo. Særlig nå når man har time hos frisør på onsdag og helst ikke vil snufse da. Time er meget påkrevd, nemlig. 

Det ble hjemmesøndag med strikketøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Daria skrev:

Har du gjemt en katt i håret? :overrasket: :catmilk:

Jepp :opplyser:

Med relativt jevne mellomrom dukker det opp gråpustendenser. Og å si at det kun er i tinningene er vel en aldri så liten underdrivelse :sjenert:

Booket frisørtime jeg også, endelig. Men fikk ikke før 22.mai (satser på en etterlengtet inneklemt fridag). Så får gjøre det beste ut av det frem til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der sier mest av alt hvor smal Dagbladets verden (og deres antatte målgruppe) har blitt... De var en gang en seriøs kulturavis, nå er det bare kjendiser (definert etter glamour, ikke etter substans) som gjelder... (og nei, jeg har heller aldri hørt om dama).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To små stikkskader og ett lite kutt. 7 fingre kom fra det hele uten skader. Men jeg har nå kuttet til gulvbelegg med fars skarpe Stanley-kniv og kan rette blikket mot innredning i boden *klapp på skuldra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Cata skrev:

Manglende "vernesekund"?

 

Vernesekund? #fremmedord

Med skarp spatel og skarp kniv er det vel et under at det ikke er flere plasterlapper...

15 minutter siden, Daria skrev:

Litt svinn må man regne med...?

Jupp :opplyser:

Stusset da jeg plutselig oppdaget blodflekker og ikke hadde merket at lillefingeren var skadd... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lørdagsfølelse på en torsdag er helt innafor :opplyser:

Effektiv ettermiddag i går og nå begynner hyller å komme på plass i boden. Det betyr at jeg kan starte med å rydde ting inn igjen :strix:

Sengetøy på vask og snart klar for skogstur :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

Lørdagsfølelse på en torsdag er helt innafor :opplyser:

Søndagsfølelse her. En foran! :opplyser:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker virketrang på en fridag! :jepp:

Koselig gåtur på 8,5 km med venninne, sengetøyvask som tørket raskt i sola, klesvask, tatt runden med ugressmiddel på løvetann m/venner, fått opp utebordet og montert det på verandaen, bakt boller :wow: og snart middag og en dusj. Innimellom har jeg også rukket noen sider i boka, og kost meg litt i sola :strix: Fristet ikke så veldig med bodjobbing i finværet, men godt å bruke virketrangen litt allikevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollene er ferdig stekt om 10 minutter. Noe sier meg at middagen får vente i dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet det går an å lage en rask middag og gi bollene tid til å kjøle seg ned en smule...? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daria skrev:

Du vet det går an å lage en rask middag og gi bollene tid til å kjøle seg ned en smule...? :fnise: 

Det ble rask middag, men ca 2 timer etter bollesmaking :sjenert:

Boller er jo aller best nystekte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen har kjøpt grill (gassgrill) :nigo:

Tenkt litt og kikket litt en stund, men ikke kjøpt. Så sveipet jeg innom Finn, og vips! Hentes i morgen, så blir det vel kanskje grilling i helga? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grill er montert og regner med det blir innvielse i morgen (i dag har jeg rester som må spises :nigo:). Enkel montering i sola på verandaen - me happy! Nå skal jeg sitte litt her og slappe av og se om sola etterhvert forsvinner så jeg får lyst til å gjøre litt mer i boden... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis sola er et problem for deg kan du godt sende den hit - her har det vært både regn, torden og hagl den siste timen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...