Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:veslejenta:

Beinhard treningsøkt unnagjort, vaskemaskinen jobber og nydusja skrott har landet på sofaen. Lade opp til morgendagens treningsøkt og satse på en god runde tabata :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Daria skrev:

Tabata? Det høres ut som en eksotisk matrett, men jeg antar ut fram sammenhengen at det er treningsrelatert :fnise: 

Hadde det enda vært en eksotisk matrett :wow:

Men det er nok (som du er inne på) treningsrelatert. En tabata består av jobbing i 20 sekunder + 10 sekunder pause × 8 (altså totalt 4 minutter jobbing). En saltime tabata på treningssenteret består av 8 slike tabater (1-2 min pause mellom tabataene). 

Et realt slit med andre ord... :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tett i mulen og feber til og fra i hele dag :sukk:Ikke høy feber, men nok til at hodet er kokt og skrotten er småfrysen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fremdeles pjusk i formen, men nå er det stort sett nesesystemet som krøller, samt litt host og nys :forkjola: Dårlig med trening siste uka, men har fått litt frisk luft og noen små gåturer i finværet i det minste :jepp: Satser på tur i :sol: også. Etter griseværet på tirsdag har det jo vært ganske bra. Og søndag er deg på'n igjen med regn... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får være forsiktig med å hoste for åpenlyst på offentlig sted, det er visst litt uglesett for tiden...

Hvordan går det med reisefeberen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått noen (omtrent 4.000) Corona-kommentarer på jobb... Nei, jeg er nok bare forkjøla. Det helt vanlige og litt gammeldagse viruset :opplyser: Remember? :sukk:

Reisefeberen har vært ganske fraværende så langt, men det nærmer seg :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som 98% av de som har blitt corona-testet viste seg å ha... De som kan og vet og bestemmer vet nok hva de driver med, men det virker jo litt voldsomt for oss uinnvidde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corona her også :forkjola: eller så er det bare ganske vanlig fuggelforkjølelse - eller støv i nesa fra i går. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin rusletur i formiddag, men jobber litt med å få varmen igjen. Fyr på peisen ser ut til å hjelpe (etter en lang, varm dusj). Kjølig i morges, plutselig var vi nede på 5 blå :fryser: Men nå skal det visst stige igjen til litt lunere røde grader. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått varmen i kroppen igjen :opplyser:

Har fyrt i timer og det er nå sydentemperatur i stua her (og jeg har fremdeles ullsokker og ullgenser på :sjenert: ). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Skulle feiret litt neste helg - det er utsatt på ubestemt tid. Foreldre skulle overnattet til i morgen - det utgår siden de må rett hjem i karantene (kommer fra utlandet). Så lite feiring å spore gitt. 

Har 40 nystekte boller da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...