Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nemlig :Nikke: Dessuten er det jo viktig å kvalitetsteste,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:veslejenta:

Beinhard treningsøkt unnagjort, vaskemaskinen jobber og nydusja skrott har landet på sofaen. Lade opp til morgendagens treningsøkt og satse på en god runde tabata :jepp:

Skrevet

Tabata? Det høres ut som en eksotisk matrett, men jeg antar ut fram sammenhengen at det er treningsrelatert :fnise: 

Skrevet
25 minutter siden, Daria skrev:

Tabata? Det høres ut som en eksotisk matrett, men jeg antar ut fram sammenhengen at det er treningsrelatert :fnise: 

Hadde det enda vært en eksotisk matrett :wow:

Men det er nok (som du er inne på) treningsrelatert. En tabata består av jobbing i 20 sekunder + 10 sekunder pause × 8 (altså totalt 4 minutter jobbing). En saltime tabata på treningssenteret består av 8 slike tabater (1-2 min pause mellom tabataene). 

Et realt slit med andre ord... :trene:

Skrevet

Tett i mulen og feber til og fra i hele dag :sukk:Ikke høy feber, men nok til at hodet er kokt og skrotten er småfrysen

• 2 uker senere...
Skrevet

Fremdeles pjusk i formen, men nå er det stort sett nesesystemet som krøller, samt litt host og nys :forkjola: Dårlig med trening siste uka, men har fått litt frisk luft og noen små gåturer i finværet i det minste :jepp: Satser på tur i :sol: også. Etter griseværet på tirsdag har det jo vært ganske bra. Og søndag er deg på'n igjen med regn... 

Skrevet

Du får være forsiktig med å hoste for åpenlyst på offentlig sted, det er visst litt uglesett for tiden...

Hvordan går det med reisefeberen?

Skrevet

Har fått noen (omtrent 4.000) Corona-kommentarer på jobb... Nei, jeg er nok bare forkjøla. Det helt vanlige og litt gammeldagse viruset :opplyser: Remember? :sukk:

Reisefeberen har vært ganske fraværende så langt, men det nærmer seg :hoppendeglad:

Skrevet

Det som 98% av de som har blitt corona-testet viste seg å ha... De som kan og vet og bestemmer vet nok hva de driver med, men det virker jo litt voldsomt for oss uinnvidde.

Skrevet

Corona her også :forkjola: eller så er det bare ganske vanlig fuggelforkjølelse - eller støv i nesa fra i går. 

Skrevet

Fin rusletur i formiddag, men jobber litt med å få varmen igjen. Fyr på peisen ser ut til å hjelpe (etter en lang, varm dusj). Kjølig i morges, plutselig var vi nede på 5 blå :fryser: Men nå skal det visst stige igjen til litt lunere røde grader. 

Skrevet

Jeg har fått varmen i kroppen igjen :opplyser:

Har fyrt i timer og det er nå sydentemperatur i stua her (og jeg har fremdeles ullsokker og ullgenser på :sjenert: ). 

Skrevet

Blir det noe feiring på deg? Jeg skulle vært i 40-årsdag i kveld, det utgikk...

Skrevet

Skulle feiret litt neste helg - det er utsatt på ubestemt tid. Foreldre skulle overnattet til i morgen - det utgår siden de må rett hjem i karantene (kommer fra utlandet). Så lite feiring å spore gitt. 

Har 40 nystekte boller da :ler:

Skrevet

Det burde jo være nok for en kveld :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...