Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Gikk fra jobb med litt hodepine, trente med mer hodepine og nå er Paracet tatt og sofaen inntatt. :sukk: Ikke mye effektivitet å spore med andre ord, og i morgen får jeg venninner på middag og skravling. Jau! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nope, det var helt perfekt tidspunkt :nigo: 

Vært innom Biltema, Jula og OBS, nå litt sofa før ei solid treningsøkt litt senere. SÅ er det sofakveld som gjelder :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrotten er mør etter fredagens treningsøkt. Blir lite strikking, er så tungt for møre armer :skratte:Må ut med rekeskall før sengetid, ellers ikke så mye som skjer i kveld :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles mør... :trene:

Men jeg har fått mørnet beina litt mer på spinningsykkelen, og gjort litt nyttig i heimen etterpå. Hadde en jobb å gjøre med gulvet i boden, så det var bare å gyve løs med malingskrape (og filtermaske foran munn/nese). En times jobbing, svett og sliten og med armer som skrek om nåde. Så nå blir det sofa resten av kvelden :veslejenta:

I morra meldes det om ekstreme mengder nedbør så da blir det vel en liten treningsøkt og ellers innedag tenker jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ramlet innom første episode av Maestro i NRK-appen :skratte:

Imponert over musikerne som klarer å holde seg relativt alvorlige underveis og faktisk klarer å spille så inn i granskauen feil tempo! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det mest utrolige - at de faktisk klarer å spille etter dirigeringa selv når dirigenten er så fullstendig på villspor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er definitivt versjoner av musikkstykker jeg aldri har hørt før :skratte: Enkelte i KORK må tørke tårene av latter, og jeg ler høyt her. Program to nå, Adam er fullstendig på bærtur. :ler:

Blir bare mer og mer imponert over KORK! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener det var Adam på et eller annet tidspunkt tilsto at han ikke visste hva en bratsj var - det er jo ikke det beste utgangspunktet :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Daria skrev:

Jeg mener det var Adam på et eller annet tidspunkt tilsto at han ikke visste hva en bratsj var - det er jo ikke det beste utgangspunktet :fnise: 

Stemmer, det var allerede i første program :ler:

Silya og Herman imponerer så langt, Herman har jo en innlevelse som er helt rå! :skratte:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokerfjes er ikke et ord han kjenner til... :fnise: Jeg synes det er litt tøft at han som er så ung og kommer fra en helt annet bakgrunn med en fanskare som neppe synes klassisk musikk er det kuleste som finnes, lar seg rive med så fullstendig med hud, hår og helhjertet engasjement. Ingen ironisk distanse å spore her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Daria skrev:

Pokerfjes er ikke et ord han kjenner til... :fnise: Jeg synes det er litt tøft at han som er så ung og kommer fra en helt annet bakgrunn med en fanskare som neppe synes klassisk musikk er det kuleste som finnes, lar seg rive med så fullstendig med hud, hår og helhjertet engasjement. Ingen ironisk distanse å spore her...

Tenkte på det samme her jeg også. Han går virkelig all in, og sier jo også at han blir så revet med av musikken. "Det er jo så mye følelser!" :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silya sin mentor (Daniel?) er jo herlig! Skikkelig sjarmerende og engasjert. Får vel bli med to episoder i kveld, men er jo en regnværsdag i morgen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk en episode før trening :nigo:

Vidar Magnussen med Star Wars var jo et solid høydepunkt! Wow! :trist:

Tror Anne Marie Ottersen led stort under at det var en melodi/film hun ikke hadde noe kjennskap til. De øvrige fikk jo låter fra serier/filmer som de kjente godt. Litt urettferdig? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...