Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noe sier meg at det blir store endringer på jobben min fremover, og at jeg i løpet av noen måneder kommer til å si takk og farvel til de arbeidsoppgavene jeg har hatt i ørten år (med små variasjoner). Slik det ser ut nå blir det mer reising, mer prosjektarbeid og mer ansvar (evt ansvar på en annen måte). Mye å ta inn og mye å gruble på med andre ord. :bond:

Hektiske dager og sliten fuggel, men prøver å henge med og trøste meg med at det forhåpentligvis kun er for en periode. Savner :trene: og å se litt venner :sukk: Ikke bare :kaklehone:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer reising og mer ansvar burde vel merkes på lønnsslippen også? Ikke at penger er alt, men litt betyr det jo.

Skrevet
På 7.11.2019 den 21.32, Daria skrev:

Mer reising og mer ansvar burde vel merkes på lønnsslippen også? Ikke at penger er alt, men litt betyr det jo.

Jeg håper jo virkelig det... Ikke merket noe så langt, men det tar nok noe tid før eventuelle organisatoriske endringer blir realisert. Foreløpig er det mest hektisk og ganske uavklart :bond:

• 3 uker senere...
Skrevet

Foreløpig "bare" 2,5 time overtid så langt denne uka, og jeg har faktisk vært på trening i dag :nigo: Slett ikke verst! Fremdeles hektisk og det blir reising igjen neste uke, men prøver å ta en dag av gangen :sukk: Gleder meg til litt foreldrebesøk på fredag, er lenge siden sist nå! 

Skrevet

Man har blitt eier av et lite monster av en mobil (og hva i allverden skal jeg med 1 TB lagring på en TELEFON??) :skratte: Veldig fornøyd og har ikke betalt selv *host* jobbmobil *host* så da er det jo bare å smile? :nigo:

Kjempekoselig foreldrebesøk det siste døgnet, og nå har gjestene reist og jeg har landet i sofaen. :veslejenta:

Skrevet

Lykken er et nytt leketøy :fnise: (Og jeg mener ikke å antyde at jeg er mer opptatt av historiske romaner enn av teknologi, men i min verden  betyr TB som regel tuberkulose... :forkjola: ). 

Skrevet

Etter at jeg fikk sky-lagring så har jeg ikke lenger så veldig behov for lagring, men det blir jo en del apper der da..... :lur:

Skrevet

Ferdig med julegavene :opplyser:

Kjekt med søndagsåpent kjøpesenter når ukene har gått i ett den siste tiden. Håper og tror jeg er i mål med alt nå, må ta en liten opptelling senere :jepp:

Skrevet

Ferdig allerede? Er ikke det litt unødvendig...? *har knapt begynt*

Skrevet
12 minutter siden, Daria skrev:

Ferdig allerede? Er ikke det litt unødvendig...? *har knapt begynt*

Jupp, ferdig! :nigo:

Tre av gavene måtte leveres i går, så da var man uansett i gang tidlig. En gave måtte strikkes ferdig (rakk det før spinningtimen i formiddag), og resten ble unnagjort i ettermiddag. Godt fornøyd! 

Skrevet

Det blåser og :regn:

Hilsen våt fuggel :kaklehone:

Skrevet

Ikke helt ulikt ståa her - bortsett fra at jeg har vett til å holde meg innendørs og derfor er tørr... :nigo: 

Skrevet

Trent, handlet litt, strikket og sett på film. :veslejenta:

Nå skal det bli fyr på peisen og mer sofatid tenker jeg.

FEM dager igjen på jobb før juleferie :strix:

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Skal du ha fri hele jula?

Etter planen skal jeg ha fri fra fredag ettermiddag til mandag 6.januar :bolledeig:

Er en viss fare for at det kan ringe en telefon eller to, eller at eposten bør sjekkes en gang eller to, men generelt er planen fri. Og nye sjefen ber meg føre fulle dager, så jeg ikke bruker feriedager eller avspasering :nigo: Har vært såpass mye reising som ikke har blitt kompensert, samt veldig mye overtid og ekstrajobbing, så da var det en måte å gi litt ekstra tilbake på. Klager ikke på akkurat den avgjørelsen :hoppendeglad:

Skrevet

Høres jo ikke så verst ut den nye sjefen din. :nigo: 

Skrevet
5 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Høres jo ikke så verst ut den nye sjefen din. :nigo: 

:daane:

Sauen? Lever du? 

Skrevet
39 minutter siden, Roadrunner skrev:

:daane:

Sauen? Lever du? 

Nei. Jeg er dau :rulle:

Skrevet

Spøkelsessau 🐑 :redd: Pinnekjøttet som går igjen allerede før julaften.... :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...