Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Daria skrev:

Hardt og brutalt tilbake i hverdagen?

Så til de grader!
Ble langdag i går til 17:40, og var fullstendig vrak da jeg kom hjem. Kantet i seng 20:30 og sov til 05:40 i dag. Fremdeles trøtt.
Og veldig hektiske dager på jobb, med mye møteaktivitet og armer og bein. Trenger ferie! :sukk:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Roadrunner skrev:

Så til de grader!
Ble langdag i går til 17:40, og var fullstendig vrak da jeg kom hjem. Kantet i seng 20:30 og sov til 05:40 i dag. Fremdeles trøtt.
Og veldig hektiske dager på jobb, med mye møteaktivitet og armer og bein. Trenger ferie! :sukk:

:rulle: Vel, altså, nå skal du høre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang økt på Youtube i ettermiddag, og nå er det Allsang-oppsummering. Relativt musikalsk lørdag :romeo:

Men altså, fant de mest emosjonelle øyeblikkene fra X-Faktor og The Voice (globalt) på Youtube... Så glad jeg ikke er lettrørt... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså, jeg går jo i språknerdmodus og vil vite hvilke språk hun har sendt teksten gjennom... Aftenposten gjorde et forsøk med ekte oversettere for mange å siden, hvor de sendte et utdrag av en Las Saabye Christensen-bok til en oversetter, sendte så det resultatet til en annen og lagde en oversetter-stafett på 5-6 språk før det så ble oversatt tilbake til norsk. Siden man kunne se alle ledd, så man jo også hvor feil og misforståelser dukket opp og ble videreført - det var ganske interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Daria skrev:

Men altså, jeg går jo i språknerdmodus og vil vite hvilke språk hun har sendt teksten gjennom... Aftenposten gjorde et forsøk med ekte oversettere for mange å siden, hvor de sendte et utdrag av en Las Saabye Christensen-bok til en oversetter, sendte så det resultatet til en annen og lagde en oversetter-stafett på 5-6 språk før det så ble oversatt tilbake til norsk. Siden man kunne se alle ledd, så man jo også hvor feil og misforståelser dukket opp og ble videreført - det var ganske interessant.

Er enig i den, hadde vært interessant å se hele språkreisen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg sa jeg trengte ferie, og det står jeg ved (men ha'kke blitt noe mer ferie...) :pls:

Går i ett på jobb, og blir stort sett en time ekstra her og der. Men kommet meg ut på tur de siste par ettermiddagene, har vært godt :sol: Kan ikke annet enn å ta en dag av gangen og se hva som skjer fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 treningsøkter denne uka, sånt blir det sløv søndagsettermiddag av :veslejenta:

Men veldig godt med god treningsuke og møre muskler! :trene: Fin måte å avreagere litt på og tømme hodet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan forøvrig melde at jeg var på kino i går (og nei, kan ikke huske sist jeg var på kino, mulig det var "Skjelvet" i fjor høst i regi av jobb?). Endte med "Once upon a time... in Hollywood", en stjernespekket film i Quentin Tarantinos regi. Må være noe av det snåleste, rareste, særeste jeg har sett på kino :ler: Vi kom lattermilde ut av kinosalen og undret over hva vi egentlig hadde sett :skratte:Kan ikke si den var dårlig, jeg vet bare ikke hva det der var. Absolutt underholdende, men på hvilket nivå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daria skrev:

Kan ikke forklares, må oppleves? :ler: 

Nettopp! Men vet liksom ikke om jeg kan anbefale å se den heller, selv om jeg heller ikke vil fraråde den. La meg bare si at man må ta det som det er og la seg underholde på et vis :fnise: Og når det tar HELT avgårde mellom hippier og stjerner, så er det bare å lukke øynene litt. Om du klarer :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den har Leo DiCaprio, mener jeg å ha fått med meg? Det var jo en gang det i seg selv var grunn nok til å se en film... :fnise: Jeg har ikke vært på kino på flere år - bevegelige bilder på storskjerm er ikke det hodet mitt er gladest i nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Daria skrev:

Den har Leo DiCaprio, mener jeg å ha fått med meg? Det var jo en gang det i seg selv var grunn nok til å se en film... :fnise: Jeg har ikke vært på kino på flere år - bevegelige bilder på storskjerm er ikke det hodet mitt er gladest i nå.

Stemmer! Leo DiCaprio, Brad Pitt, Al Pacino og Luke Perry for å nevne de mest kjente. Men de vises ikke fra sin mest flatterende side :fnise: Pitt kommer greit ut av det (om enn noe rufsete), DiCaprio har jeg vel sett mer sjarmerende/kjekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...