Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Nytt elektronisk leketøy (også kalt pulsklokke) er i hus og fulladet. Dog lite trening i kveld etter litt overtidsjobbing og forkjøla skrott. Snart senga, trøtt som en sokk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pulsklokka enda ikke skikkelig innviet, men i morgen... Da! :trene:

Fremdeles ganske tett i mulen, men ellers er det bedring å spore. Heldigvis! Mye jobbfrustrasjon for tiden, det gjør nok sitt til at tiltakslysten også er noe redusert. Men det trengs bevegelse! :opplyser:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trent og fortjent, og sofaen er inntatt med Ti på Topp fra 1984 på skjermen. Var i yngste laget til å huske hva som herjet det året, men mistenker at jeg har tatt igjen litt i ettertid :plystre:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghostbusters - Mona klarte seg ganske bra der 

Men at artisten het Ray Parker Jr? Ringer ingen bjeller...

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok litt tid med rebusoppgaven, men kom til slutt *nynner* "Islands in the stream, that is what we are..."

Endelig var både sang og artist kjent :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lady Gaga :skratte: i 1984? En Almås på fullstendig bærtur :ler: ikke bare bare med rebus...

Var visst Stevie Wonder med "I just called to say I love you". Noe LITT annet enn Lady Gaga :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt opp kveldens episode og kommet sterkere tilbake i morgen. :opplyser:

1 time siden, Roadrunner skrev:

Ghostbusters - Mona klarte seg ganske bra der 

Men at artisten het Ray Parker Jr? Ringer ingen bjeller...

Det ringer en vag bjelle når du nevner det, men jeg ville neppe kommet på det på egenhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi Danse på skjermen i kveld, med tidligere deltakere. Noen spørsmål dukker umiddelbart opp både før og etter første dans:

Noen av parene har fått tidligere vinnere, andre har fått deltakere med kortere fartstid... Først og fremst, hva gjorde Finn der?? 

Hvorfor er Linni Meister med for fjerde gang (en som ordinær deltaker, tredje som all-star deltaker)?

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my - dette er jo rene sirkuset. Veldig varierte danser, og jeg lurer stadig på rollen til disse "all-star"-deltakerne. Noen får skinne  litt, mens andre er knapt statister (mistenker at det henger noe sammen med nivået til gjestene...). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Daria skrev:

Har aldri sett på, men har fått med meg at Ben fra A1 skulle være med i kveld :fnise: 

Så nå sitter du klistret? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Det går i jevnt trav for tiden, og søvnen blir litt der etter. Sover godt innimellom, men i natt våknet jeg 03:45, og har ikke sovet skrekkelig mye etterpå. Hvilt godt da, så heldigvis ikke helt vrak. Klarte å stokke beina i morges, og fikk med meg treningstøy i siste liten. Bør få til ei økt etter jobb i dag kjenner jeg, hadde gjort godt for skrott og sjel. Blitt altfor mye jobb-relatert i det siste, og med apatiske ettermiddager. Ikke bra! Et møte i dag, et møte i morgen og nesten heldagsmøte på torsdag. Er vel bare tidsspørsmål før jeg møter meg selv i døra :sjenert: 

Er det helg snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2019 den 20.05, Roadrunner skrev:

Slade har jeg jo hørt om, men Rick Springfield var heller ukjent gitt

Har du ikke hørt om han? :daane:
(Nei da, selv om jeg er eldre enn deg, så er det eldre søsken av meg som har lært meg å like den musikken, så det kan være at jeg er for ung til den også. Og nå måtte jeg inn og søke opp noe av musikken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...