Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:kaffekopp: 

Sovet mye bedre i natt heldigvis, tror det gjorde underverker at det har regnet. Fin temperatur, avslappende lyd og trøtt skrott, blir god søvn av sånt ser det ut til. Heldigvis skal det lette i løpet av dagen, så satser på opphold og finvær til konserten i kveld. Gleder meg :hoppe:

Og det er helg! :bolledeig: Ingen store planer, det er meldt gråvær og jeg tror jeg skal slappe av og kose meg masse. Rett og slett. Gjøre ferdig fotoboka fra forrige tur kanskje? Tror ikke jeg tør bestille den før jeg reiser, risikerer at den blir liggende på posten i et par uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fotobok ferdig! :hoppendeglad:

:danser:

Nesten 120 sider, og uanstendig mye bilder :bolledeig: Men nå ligger den klar til bestilling og det sitter langt inne å drøye med selve bestillinga. Men dumt om den kommer mens jeg er borte og kanskje blir liggende på Posten lenge. Akk, nok et luksusproblem :nigo:

Feire med litt is kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel et digert bibliotek med fotobøker etter alle turene og snart må du begynne på en ny. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Skravla skrev:

Du har vel et digert bibliotek med fotobøker etter alle turene og snart må du begynne på en ny. :ler: 

Det begynner å bli noen ja, men langt unna et bibliotek. Har jo (til nå) kun hatt en langtur i året (og ingen fotobok fra Tenerife i 2014, samt ingen tur i det hele tatt i 2017) siden 2010...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på eksternt kontor, trolig for siste gang.
Lite folk her i dag, men får gjort det jeg skal ser det ut til. Snart i mål med 2 av 3 oppgaver, så ser ikke ut til at det blir så sene ettermiddagen i alle fall. Hadde en drøm om å rekke innom bilverkstedet for nye vindusviskere i ettermiddag, men det kan se ut til å holde hardt gitt. :sukk: Kan de ikke ha åpent litt lengre enn 16 på en tirsdag i juli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Daria skrev:

Litt må de vel kunne strekke seg for din skyld...? :fnise: 

Synes jeg også! 

Men gadd ikke prøve, var for sent ute uansett. :sukk:

2 dager igjen med jobb-vekkerklokke :nigo: Jepp, tar fri torsdag for å lufte tantebarna litt :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke ender med at de lufter deg? :ler: -Kom, tante! Løp! var en gjenganger da jeg hadde med eldste på Tusenfryd for noen år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Daria skrev:

Sikker på at det ikke ender med at de lufter deg? :ler: -Kom, tante! Løp! var en gjenganger da jeg hadde med eldste på Tusenfryd for noen år siden...

Det er vel en viss mulighet for det... :kaklehone:

Men det er jeg forberedt på (tror jeg). Ringte i går for å høre om de hadde lyst... Etter først et rungende ja, var niese smått indignert da hun sa: "Jammen tante, du hadde jo ikke trengt å spørre dah! " :rolleyes:

:fnise:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: 

Lever fremdeles :opplyser:

Var vel varmen som slet mest på store og små i går, det ble riktig så lunt gitt. Men skal sies at tante tålte den noe bedre enn de to andre (selv om jeg svettet desidert mest). Etter nesten 6,5 time på farta, var det to par bedende øyne som lurte på om vi ikke kunne gå til bilen, UTEN omvei! :fnise: Og kjapt etterpå kom spørsmålet: "Du HAR air condition i bilen, tante??"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har blitt veldig store :sjokkert:
Når skjedde det? Jeg har jo ikke blitt så gammel? :klo:

Hadde en plan om max halv dag på jobb i dag. Men så har det gått veldig greit så langt, og om en snau time serveres jordbær med tilbehør :sjenert: kan jo ikke gå glipp av det? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelde å ha motivasjonen på plass :ler:

Min yngste niese begynner på skolen nå, jeg er også litt usikker på hvordan dette har skjedd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Vi bekrefter med dette at utdanningslånet ditt hos Lånekassen er innfridd"  

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

:nordvesta:

Er det ikke deilig?

Veldig deilig! Ble et lite jafs tidligere i sommer, ellers hadde det nok gått ca 2 år til. Men nå var det tida, godt å få det unnagjort. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...