Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Hadde det bare vært ei bok, og ikke tanke for noen av de andre, så hadde jeg sikkert bare lest den og ferdig med det. Men jeg har tre etterfølgende bøker, og mangler den første (og de to siste, men de haster jo ikke akkurat...). Da klarer jeg ikke helt begynne på bok 2 altså... *hint av OCD* :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Daria skrev:

Hvilken serie er det? *nysgjerrig*

Bøker skrevet av Michael Hjorth og Hans Rosenfeldt, med Sebastian Bergman som hovedfigur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Daria skrev:

Fullstendig ukjent for meg...

Foreløpig for meg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare bare å kommunisere det så tydelig som mulig... :sjenert:

Sommerfest med jobb, jentekveld i morra og ellers håp om :sol: og finvær. Alltid godt med helg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivelig på sommerfest, koselig jentekveld og stuptrøtt fuggel i går (og i dag). To sene kvelder, litt for tidlige morgener og litt kaving i natt gjør sitt kjenner jeg. :natti: Blir ei lang uke!

Har invitert meg selv på grillings hos mine foreldre i ettermiddag, onsdag er det jentekveld, torsdag må jeg være husmor og fredag til søndag får jeg venninnebesøk fra indre strøk. Veldig koselig! Altfor lenge siden vi har møttes, så er på høy tid. Men noe sier meg at denne uka (og kommende helg) også kommer til å gå unna i solid tempo. Jaja, det nærmer seg i alle fall ferie (og avreise :strix: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:svett:

Klamt i dag, og jeg føler meg konstant småseig på huden. :sukk: Men arbeidsdagen går i grunn ganske bra, bare et par timer igjen så er det tid for skogstur og skravling med venninne. Blir koselig! Må få gjort litt i heimen i dag også, tenkte det var lurt å ta litt mens det er gråvær ute, i stedet for å vente til knallværet på torsdag :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så klamt i Oslo i dag og det begynte å regne mens jeg var hos hudpleieren. Satser på at regnet gir seg før jeg skal ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det regnet litt, men håper oppholdsværet holder seg nå i ettermiddag. Lufta er litt lettere nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halvveis i uka, sola tvinger skyene bort og en solid finværsperiode ser ut til å starte. Me like!

Ble en fin skogstur etter jobb i går, med skravling og godt selskap. :nori:
Hadde en plan om å være flink husmor etter turen, men det ble litt halvhjertet :sukk:Jaja, får bare gjøre litt de neste ettermiddagene også, så kommer jeg nok i mål :jepp:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøttesen til tjeneste :natti: 

Veldig koselig skravlekveld i går (også kalt syforening, uten at et sting ble sydd eller ei maske ble heklet/strikket). God mat og koselige timer. Men litt sent hjemme, og enda litt senere i seng :kaklehone: Trøtt! Hjelper heller ikke at jeg flere ganger i løpet av kvelden i går hadde skikkelig torsdagsfølelse og trøstet meg med at det bare var en dag igjen på jobb før helg. Næææh, var visst ikke slik gitt. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syforeninger som ikke syr tror jeg er et ganske vanlig fenomen :ler:  Du får skylde på outsourcing - jeg sydde jo i går... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Daria skrev:

Syforeninger som ikke syr tror jeg er et ganske vanlig fenomen :ler:  Du får skylde på outsourcing - jeg sydde jo i går... :fnise: 

Selvfølgelig - outsourcing er løsningen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Regner med det er stille og rolig her i dag, folket er vel på ferie?

Helgen har vært kjempekoselig, hatt besøk av ei god venninne som jeg ikke ser så ofte. Masse skravlings, rolige timer, god mat, gåtur og bysleng. Måtte jobbe litt både fredag og søndag, men fikk timet det ganske bra med ankomst og avreise for gjesten.

I dag har jeg med turtøy i bilen, i håp om å komme meg av sted rett fra jobb. Trenger litt frisk luft og bevegelse kjenner jeg!

Regner med hektisk dag på jobb (virker sånn så langt i alle fall), men får bare ta en ting av gangen.

:bond:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To paracet og relativt tidlig i seng i går. Begynte på ei bok på sengekanten, men måtte legge den fra meg etter 3 sider. Helt gåen :natti: Sovnet ganske greit, men ny urolig natt med ganske dårlig søvn. Hersens vind! Det røsker og river i vinduet og gardinene, og søvnen blir heller skral.

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...