Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

10 på topp på NRK, sofaen er inntatt og på bordet står en skål sjokolade :sjokolade: Finnes verre fredager :nigo:

Men må jeg snart sette på varmepumpa for sesongen? Kaldt i heimen, men prinsippene rår enn så lenge :fryser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17,5 grader i stua er ikke lunt...

Skrevet

Jeg har fortrengt hvordan det var å bo i hus...

Skrevet

Når sola ikke har stått på og varmet på formiddagen merkes det godt gitt... Men ullsokker får duge i kveld, og gleder meg til senga senere :natti:

Skrevet

:veslejenta:

En effektiv helg går mot slutten og skrotten er passe mørbanka. Fredagen var det styrketrening etter jobb, og lørdagen startet med spinning :trene: En tur innom jobb, før turen gikk hjemover til mine foreldre for å hjelpe med å temme en heller viltvoksende granhekk :bond:Elektrisk hekksaks langs sidene og manuell grenkutter til toppene. Snakk om treningsøkt! Armene skrek om nåde og knærne skalv som kastanjetter der jeg stod øverst i gardintrappa og nærmest lå over hekken :ler: Armene røde og såre etter møte med uendelig med barnåler, men så verdt det! Kjempetakknemlige foreldre :klemmer:I dag ble det ny time i spinningsalen (kan jo ikke bare ha møre armer/skuldre), og da jeg kom hjem ble det skrubbing av utemøbler, demontering av bordet og få båret alt ned og plassert i boden. SÅ godt for alt som er gjort, og deilig med litt virketrang! 

Det kverner altfor mye i topplokket for tida, og da er det godt å heller bli skikkelig sliten og bruke kroppen fysisk. Orker ikke tenke mens musklene brenner, og får litt annet fokus. Er også nødt til å finne enn annen "terapiform" enn :sjokolade:

:sjenert:

Skrevet

Du må gjernre ta med den virketrangen din hit også, om du trenger noe mer å bruke den til...

Skrevet

Har mer enn nok å ta av her også, har ikke merket mye til virketrang etter ferien. Og er visst enklere å hjelpe mine foreldre med diverse enn å komme igang her. Men hjalp å få gjort litt i dag i det minste :jepp:

Skrevet

:kaffekopp:

I går ble det hjemmekontor grunnet heldagsmøte via telefon/skjermdeling. Skulle visst egentlig vært på jobbreise, men det fant noen først ut på onsdag, og da var det for sent. Så da ble det arbeidsdag fra sofakroken i stedet. Orker ikke sitte alene på et møterom på jobb en hel dag og nistirre på skjermen, da kan jeg i det minste sitte litt mer behagelig. :jepp:Tredje lange møtedagen så langt denne uka, men det ble heldigvis ikke så sent i går. Sluttet omtrent til vanlig tid, ren luksus i disse dager! 

I dag kommer foreldre på besøk, da blir det god middag i byen, konsert og overnatting. I morgen skal vi være med på et lokalt arrangement og så drar de hjemover på ettermiddagen/kvelden tenker jeg. Blir koselig!

Skrevet

Men altså - skal jeg sitte her helt alene og se ti på topp, da? :jolie: 

Skrevet
13 timer siden, Daria skrev:

Men altså - skal jeg sitte her helt alene og se ti på topp, da? :jolie: 

Sorry.... :sjenert:

Lover å se den i løpet av helgen, men det blir vel aaaaaltfor sent dessverre

Skrevet

I så fall vil jeg advare om heftig spoling i dagboken min - jeg har tross alt ingen skrupler mot å diskutere med meg selv :ler:

Skrevet
7 timer siden, Daria skrev:

I så fall vil jeg advare om heftig spoling i dagboken min - jeg har tross alt ingen skrupler mot å diskutere med meg selv :ler:

Too late :fnise:

Skrevet

Foreløpig 2 av 2, mistenker at det ikke fortsetter :ler:

Skrevet

"Nynninga" til Morten slet jeg stort med :skratte: Men "I turn to you" er jo kjent da! 

Skrevet (endret)

Melder pass på Seldas nynning også :ler:

Men blomsteroverrekkelsen fra Ben var søt da! 

Endret av Roadrunner
Skrevet

Skal vi danse:

Hetland i bar overkropp går veldig fint en lørdag kveld :sikle:

Jørgine og Jørgen i rumba - WOW! :daane:

Skrevet

:ler:

Jeg har hatt nærkontakt med en skjeggete Trond Espen Seim i kveld...

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

:ler:

Jeg har hatt nærkontakt med en skjeggete Trond Espen Seim i kveld...

DET går jo for så vidt an det også...

Skrevet

Det hender man kommer uventet tett på handlingen på små og intime teaterscenen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...