Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:veslejenta:

Langtur til skogs i går, på altfor vått underlag med glatte røtter og sleipt fjell. Holdt meg på beina, men fikk en skikkelig strekk i ryggen da ene foten plutselig mistet festet. Tung dag på jobb og rett til fysio på tampen av arbeidsdagen. Stivt og ømt i ryggen, hofta og setet, og ny time hos fysio til onsdag :sukk: Ganglaget minner mest om Bestemor Duck (If it walks like a duck...) :kaklehone: men krysser fingrene for at spetakkelet forsvinner nesten like fort som det kom. Støvsuger og øvrig husarbeid utgår, trening utgår og selv strikking utgår (er bedre å ligge enn å sitte, og da utgår det meste utover tv/mobil gitt). Argh! Har ikke tålmodighet til dette kjenner jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Roadrunner skrev:

Ganglaget minner mest om Bestemor Duck (If it walks like a duck...) :kaklehone: 

But does it quack like a duck...? :fnise: :kose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Daria skrev:

But does it quack like a duck...? :fnise: :kose: 

Tør ikke svare på det jeg, men noen vil sikkert mene så :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaklehone:

To behandlinger hos fysioterapi denne uka, og ny behandling over helgen. Men jeg er merkbart bedre, og kjenner det er utrolig deilig rett og slett. Det verste er i grunn jobb, siden det gjør vondt verre å sitte såpass mye, og jeg er ikke god nok til å klare å stå noe særlig enda (slitsom når man ikke får rettet seg helt opp). Men går riktigere og mer, og da løsner nok mer og mer i løpet av de neste dagene. Har faktisk med treningstøy i dag, tenkte å ta meg en rolig økt på treningssenteret etter jobb. Trolig ellipse, mener det pleier å fungere bra for stiv rygg.

Ellers? Sosialt på tirsdag og sosialt i går, og litt for sent i seng begge dagene. Blir ikke sent i dag! :natti:

Støvsugeren har fremdeles høstferie, men får se om det ikke kan skje noe på den fronten i løpet av helgen. Ryggen først!

:kaffekopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F R E D A G ! ! !

:kaffekopp:

Sovet dårlig i natt, og kjenner det skal bli utrolig godt med helg!
Kom meg på trening i går, og slo meg til ro med at alt er bedre enn ingenting. Så 30 minutter rolig ellipse ble gårsdagens økt, da var ryggen og muskulatur generelt fornøyd.

Ellers ble det ganske rolig, med litt strikking, middag, en tur på jobb, friidrett på tv og generelt avslapning. Oooo du sløve uke :sukk: I'll be back! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Stjernekamp dagen derpå, rolig formiddag med sengetøyvask og pusling i heimen. Skal treffe ei venninne litt senere for rusletur, ellers ingen planer for dagen. 

Var forresten på spinning i går, og det fungerte bra for ryggen :strix: Bysleng med venninne etterpå, og var faktisk ikke hjemme før kl 18. Lang dag! Sliten i ryggen da jeg kom hjem, men den klarte seg bra. Me like! Fungerer igjen :hoppe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
13 timer siden, Roadrunner skrev:

Har du hatt en fin tur, Jerle? 

Snap har gitt inntrykk av det :jepp:

 

Kjempe fin tur, mannen snakker allerede om når vi skal tilbake. Jeg er ikke helt der enda, er jo så mange andre plasser jeg vil se også. :ler:

Du da? Fin tur med ryggsekken din? (Håper her du skal si du gikk bananas og måtte kjøpe mer bagasje :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Jerle skrev:

Kjempe fin tur, mannen snakker allerede om når vi skal tilbake. Jeg er ikke helt der enda, er jo så mange andre plasser jeg vil se også. :ler:

Du da? Fin tur med ryggsekken din? (Håper her du skal si du gikk bananas og måtte kjøpe mer bagasje :fnise: )

:ler:

Ryggsekken og jeg hadde en finfin tur. Intet behov for mer bagasje, en magnet fikk fint plass :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var vel omtrent på den tiden jeg oppdaget popmusikk :Nikke: Får se om jeg finner meg en reprise en dag - i kveld har det vært nordnorsk aften i konserthuset med Maria Haukaas Mittet og Lars Bremnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2019 den 19.26, Roadrunner skrev:

:ler:

Ryggsekken og jeg hadde en finfin tur. Intet behov for mer bagasje, en magnet fikk fint plass :nigo:

Jeg var en liten tur igjen i helgen som var. Når vi reiste veide kofferten rundt 12-13 kg, på innsjekk på vei hjem 19,9 kg(tillatt 20 kg).

Jeg er i grunn dårlig på shopping, men kjøpte noen julegaver og bursdagsgaver. Så jeg fatter ikke hvordan du kan være så flink å kun dra med ryggsekk. Mannen måtte til og med opp på loftet gang nr. 2, slik jeg fikk med en enda større koffert :roll: :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...