Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynner å ligne noe nå, kan i alle fall nynne med inni hodet mitt :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

It's beginning to look a lot like Christmas...

Skrevet

Jeg trenger ikke Bing, det funker fint med Boublé...

Skrevet

Tekno-variant av Himmel på jord :ler:

Skrevet

Ikke akkurat umiddelbar julestemning... :fnise: 

Skrevet

Rundt 9 timer søvn i natt gjorde godt! 

Blir ingen utagerende aktivitet i dag heller, men skal i alle fall få vasket litt klær. 

Ellers ganske uendret status: :forkjola:

Skrevet

Jeg har også planer om en pusle-inne-dag - jeg skal hvertfall ikke bevege meg i nærheten av noen butikker. Alt som gjenstår av handling er litt mat (og det meste av det er vel stregt tatt mer på har-lyst-på-nivået enn akutte behov), og det kan jeg ta på mandag formiddag.

Skrevet
15 minutter siden, Roadrunner skrev:

Rundt 9 timer søvn i natt gjorde godt! 

Blir ingen utagerende aktivitet i dag heller, men skal i alle fall få vasket litt klær. 

Ellers ganske uendret status: :forkjola:

Ser ut som vi er i samme modus: 

• Juleferie (yay) 
  • Sovet noenlunde sammenhengende - lenger enn på en uke (yay!)
  • Vaske klær (tjay) 
  • :forkjola:  (nay)
Skrevet

Fortsatt god jul! :nissegutt:

Etter fine dager hos kjære foreldre er jeg tilbake i heimen og har pakket ut det meste. Formen er endelig merkbart bedre og jeg har vært en aldri så liten tur på spinning :trene:

Flotte gaver under treet i år, gavekort x 2, hygieneartikler, bok, fire par ullsokker, treningsbh, pannebånd, sjokolade og Kindle :hoppe: (mistenker at mams savnet sin :ler: ). Har funnet ut hvordan bøker mams og jeg kjøper havner på begge Kindlene, så dette bør bli bra :lur:

Nå er det sjakk på tv, strikketøy i hendene, fyr på peisen og sjokolade i skåla på bordet. Finfin lørdag med andre ord :strix: Og det aller beste? 

Jeg har fri ei uke til! :bolledeig:

Skrevet

Taktisk mams :ler: Noen planer for den gjenstående ferieuka?

Skrevet
19 minutter siden, Daria skrev:

Taktisk mams :ler: Noen planer for den gjenstående ferieuka?

Siden hun fikk sin Kindle tilbake på søndag (som jeg har lånt siden midten av juli :skratte:) så var det ikke helt uventet. :sjenert:

Ingen store planer for den neste uken annet enn en liten nyttprsfeiring, litt trening og mye avslapning. Treffe venner og kose meg :jepp:

Skrevet

Som seg hør og bør multitaskes det etter beste evne på nyttårsaften. Ansiktsmaska er på, jeg rydder litt over alt, støvsugeren har gjort jobben sin og maten er i alle fall godt planlagt (men ikke påbegynt ennå). Ei venninne kommer til middag, og ei kommer litt senere for kjas og snop. Blir en finfin avslutning på 2019! 

Benytter sjansen til å takke så mye for året som har gått. Og de beste ønsker for skuddåret som ligger foran oss! :hoppe:

Skrevet

Happy 2020 :skaal:

Ble sent i natt (for Fuggel'n er ca 02:30 skrekkelig sent), og formen i dag er litt der etter (drakk intet som ligner alkohol, kun eplemost og vann :opplyser: ). Men ei sabla sen natt, og hodet er helt blomkål dagen etter. :sukk: Kan jeg legge meg snart? :pls:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...