Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Drøye den til etter 20, i det minste...? :fnise: Dagen-derpå-hode etter en sen, men alkoholfri aften er et velkjent og svørt urettferdig fenomen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fremdeles våken og smått fungerende :opplyser: Men tåkelagt hode er urettferdig etter rolig og edru kveld. Argh! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Roadrunner skrev:

Fremdeles våken og smått fungerende :opplyser: Men tåkelagt hode er urettferdig etter rolig og edru kveld. Argh! 

Det skjer så lett. Jeg har tilbragt mesteparten av livet med sympatihangover etter fester. Hjelper ikke mye (tror  jeg) å bare drikke rødbrus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trist:

Fikk ikke sett bisettelsen til Ari direkte i formiddag, men har fått sett diverse innslag nå i ettermiddag. :trist: Sterk tale fra Maud! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noe, men fikk med meg at hun skulle holde tale. Å gjøre det i sin fars begravelse som 16-åring er jo vanvittig sterkt i utgangspunktet, å klare å gjøre det når kirken i tillegg er full av journalister og direktesendes på tv er virkelig beundringsverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig fin og sterk tale. Og som du sier, det er faktisk en 16-åring som holder tale i sin fars riksdekkende bisettelse. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:veslejenta:

Vaskemaskinen jobber, jeg tar det foreløpig rolig på sofaen. Fremdeles :forkjola:, så det er kanskje ikke så dumt å gjøre litt hjemme og ellers ta det rolig? 

Jobb i morra... 

Enough said :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som god plan. Her gjelder: 

  • mer kaffe
  • strikking
  • MC Australia på TV
  • pinnekjøtt (siden jeg ikke fikk pinnekjøtt i jula skal jeg være snill og hjelpe butikken med å bli kvitt en pakke fra restlageret :engel:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MC Australia ja! :sjokkert:

Mener det begynner ny sesong rundt denne tid? Har den begynt eller begynner den snart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Roadrunner skrev:

MC Australia ja! :sjokkert:

Mener det begynner ny sesong rundt denne tid? Har den begynt eller begynner den snart? 

Jeg er litt usikker faktisk. Vi så jo sesong 10 i fjor og nå er det 11, men på TLC så sto det en (R) bak tittelen forleden kveld. Ser nå  kvalifiseringen og det jeg så forleden var ep. 4/sesong 11 så... Tror det er nytt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut av det :opplyser:

Serieopptak er aktivert og jeg ser litt repriser innimellom :jepp:

Siste sesongen med Gary, Matt og George :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cata skrev:

Jeg er litt usikker faktisk. Vi så jo sesong 10 i fjor og nå er det 11, men på TLC så sto det en (R) bak tittelen forleden kveld. Ser nå  kvalifiseringen og det jeg så forleden var ep. 4/sesong 11 så... Tror det er nytt. 

 

Jepp, ny sesong startet 1.januar :opplyser:

I dag går alle reprisene fra forrige uke, ny episode i morgen kl 18. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Cata skrev:

Ah, da har jeg faktisk litt kontroll på dem. Heier foreløpig på Tim og....Kyle (?). 

Ser litt ski nå, men opptak på dagens repriser. Så ikke helt inni gjengen ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan melde at appelsinene nå er av det perfekte slaget :strix:Kjøpte noen på Meny i ettermiddag, og nå er jeg god og mett :nigo: Nesten som godis jo! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Daria skrev:

Ikke bare boka - du har jo også jubileum. Hvertfall under dette nicket...

Stemmer det, boka og nicket er like gamle :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...