Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Boken min er jo faktisk bare et par måneder yngre - men jeg har hatt samme bruker (selv om jeg har byttet nick) mye lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Roadrunner skrev:

Stemmer det, boka og nicket er like gamle :jepp:

Hvem var du før? *nysgjerrig *

Nysgjerrighet kan stilles på PM (eller ikke i det hele tatt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Cata skrev:

Hvem var du før? *nysgjerrig *

Nysgjerrighet kan stilles på PM (eller ikke i det hele tatt).

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 år? :daane:Da kan ikke jeg ha kjent deg hele tiden, eller...?

(Jeg tror jeg har vært her i 15 eller 16 år, men er ikke sikker, jeg skiftet også nick)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hvertfall vært her siden 2006 - det var den høsten jeg tok KG fra skjermen og ut i virkeligheten og traff både deg og Dallandra i løpet av et par uker. Da følte jeg meg vågal, da... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flyfilla er ute på tur igjen :kaklehone:

Jobbreise mandag til onsdag, spahotell med venninne lørdag til søndag og jobbreise igjen tirsdag til fredag neste uke :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Daria skrev:

Du har hvertfall vært her siden 2006 - det var den høsten jeg tok KG fra skjermen og ut i virkeligheten og traff både deg og Dallandra i løpet av et par uker. Da følte jeg meg vågal, da... :ler: 

Kanskje det var i 2005/2006 jeg begynte skikkelig med KG da, jeg vet jeg var i permisjon i alle fall. Før jeg fikk bruker hadde jeg brukt bryllupforumet også, og siden jeg giftet meg i 2003, så antar jeg det var i den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Landet i sofaen hos foreldre, utenfor står punktert bil :sukk: Prøvde å fylle i luft i håp om at det skulle holde i mange dager, men suselyden levnet ingen tvil om at her tømmes det fort :sjokkert:Godt foreldre har to biler, siden både jeg og mine foreldre skal på tur i morgen. Trolig kjører de meg hjem på søndag og så fikser de bilen i løpet av uken før vi blir gjenforent etter jobbreise. Tungvinne greier! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punktering er æsj. Det har ikke skjedd meg ofte, men når det skjer så skjer det på de rareste steder. Blant annet i hotellgarasje på selveste 17. mai.... Ble ganske sur da jeg så det, for bilen hadde jo vært helt fin da jeg kom dit, og enda surere ble jeg da jeg ikke fant jekken. Lette i bil, lette i instruksjonsbok, men der den potensielt skulle være var det nullniksnada. Endte med å ringe NAF som kom og reddet meg. De fant hullet i dekket, stappet det fullt av tetningsmiddel og sendte meg hjem. Dekket holdt i månedsvis ellel til og med årevis etter rep. 

 

Jekken ble etterhvert funnet UNDER reservehjjulet. Kunne de ikke nevnt den plassen i instruksjonsboka da i stedet for å vase om "innenfor et panel i bagasjerommet"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er verken reservehjul eller jekk, så ikke helt selvhjulpen når sånt skjer dessverre. Men paps skal få levert bil og dekk på dekksenter i nærheten, og så plugger de nok dekket og bilen kan komme hjem igjen. I mellomtiden får jeg klare meg uten bil :jepp:

Men har hatt et VELDIG deilig døgn på spa :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Roadrunner skrev:

Men har hatt et VELDIG deilig døgn på spa :strix:

Jeg tror deg. Spa er fantastisk. Favoritten min er nok Kragerø Resort, men Farris Spa ligger ikke langt etter. Eller, for selve spaopplevelsen så viller The Well, men de har jo ikke hotell på området. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Home sweet home! :veslejenta:

Snille foreldre kom på besøk i går ettermiddag og leverte bilen, som heldigvis ikke er "halt" lengre. Ellers rolig kveld med håndball på tv og sofasløving. I dag var det endelig tid for trening igjen :trene: - DET var deilig (og tungt!)

Litt hjemmespa med ansiktsmaske, skrubb, hårkur og bodylotion, slett ingen dum lørdag dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter nesten to uker på reise, med restaurantmåltider og ingen trening har jeg virkelig kommet igang igjen. Spinning x 2 i helgen, løpetime i går og styrketime (30 min pluss oppvarming) i dag :trene:

:nigo:

Sliten men fornøyd kropp! 

Godt med litt hverdager hjemme igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julelysene på busken utendørs ble tatt ned i ettermiddag, tror det var på tide... Kransen på døra ble også fjernet, så nå er det litt stusselig ute igjen. Men det går jo mot lengre dager og lysere tider :hoppe:

Ingen trening i dag, men har vært litt husmor :husarbeid:

Og det går sakte litt fremover med strikketøyet, selv om det ligger tidvis litt i dvale :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man har tilbragt et døgn i foreldreheimen og vært innkalt interiørkonsulent. Nytt gulvteppe ble innkjøpt og konsulentens bidrag verdsatt :jepp: Vel hjemme igjen og ikke lenge til sengetid. Trøtt skrott og gleder meg til å lese litt. Ser det varsles strålende :sol: i morgen, så planen er skogstur :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drøyt to timers tur i skogen samt en liten times ruslings langs sjøen. :sol: Finfin søndag med andre ord! Møre bein nå, og mistenker litt overdose frisk luft. Er trøtt :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...