Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet
31 minutter siden, Daria skrev:

Det burde jo være nok for en kveld :ler: 

Mer enn nok :jepp:

Så drøyt halvparten får bli med i karantene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nybakte boller hørtes godt ut. :sikle:  Men jeg orker ikke bake :ler: 

Skrevet

:veslejenta:

Skikkelig gråværssøndag. :regn:

Skrevet

:veslejenta: Skikkelig gråværstirsdag og... :regn: 

Skrevet

Her er det knallblå himmel og :sol: *gnir det inn*

Skrevet
19 minutter siden, Daria skrev:

Her er det knallblå himmel og :sol: *gnir det inn*

Gjør ikke meg noe. Jeg må være inne uansett :sukk: 

Skrevet

Har du ikke noe balkong-muligheter heller? Ikke at det var så trivelig på balkongen nå, forsåhvidt - vinden var så mye mer merkbar der inne enn den var innefra...

Skrevet

Ble faktisk oppholdsvær her. Og jeg dristet meg til en rusletur. Holdt så god avstand som mulig til de få jeg møtte. Og kjenner humøret har steget noen hakk etter den turen. :jepp:

Og jo, det er to flotte balkonger jeg kan bruke her. Men er ikke så veldig stas det heller når det regner. :ler:

Skrevet

Lite utendørs er særlig stas når det regner :ler: 

Skrevet

Har det regnet i dag? :klo:

I natt var det vått, og kanskje tidlig i morges, men ellers hatt opphold så vidt jeg vet?

Skrevet (endret)

Har fått tilsendt et par videosnutter i Messenger og Instagram i dag og kjenner det gjør godt med en god latter eller fem. 

Og sangen "Jenter" blir aldri den samme :skratte:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Og fra morsomme klipp gikk ferden til helgens opptak av Kompani Lauritzen. Ler så tårene triller her, fenriken er jo fantastisk morsom :skratte:

Skrevet

Sjekket innom "Siste Innlegg" for å se om det var noen intetsigende tråder jeg kunne skumme gjennnom... 95% av trådene under "Siste Innlegg" var fra underforum "Koronavirus".

God natt :natti:

Skrevet
34 minutter siden, Roadrunner skrev:

95% av trådene under "Siste Innlegg" var fra underforum "Koronavirus".

Jeg fant det for godt å blokkere det underforumet fra "siste innlegg". :fnise: *proaktiv*

Skrevet

Det var jo ikke så dumt :idesmil: Tenker aldri over at det er en mulighet, men jeg tror jeg skal følge ditt eksempel...

Skrevet

Genialt! 

Skrevet

Blokkering utført, og "Siste Innlegg" ble med ett mye morsommere igjen :nigo:

Skrevet (endret)

:bond:

Sitter på toalettet, og benytter sjansen til å ta på ullsokker for natten. Løfter de opp for å sjekke at deg ikke er bretter og slikt, da...

Plutselig lander det en STOR edderkopp på låret :sjokk: Ikke ofte jeg hyler gitt, men nå var det ikke til å unngå :sjokkert: Edderkoppen har avgått ved døden (den ble minst like sjokkert som meg, fikk seg en flytur gjennom luften og forsøkte å rømme over gulvet, men ble drept i fart...), jeg har saumfart badet etter eventuelle kompiser, og jeg lurer på hvor lang tid det tar før jeg får sove i kveld...

Endret av Roadrunner
Skrevet

:skratte:

Det er ikke pent å le, og jeg ville hylt like høyt selv, men... :fnise: Jeg har forøvrig to av slaget boende, en på badet og en i en krok i stua. Vi treffes stort sett bare når jeg vasker (mao ikke så ofte), men jeg skvetter like høyt hver gang de viser seg... 🕷️

Skrevet
1 time siden, Roadrunner skrev:

eg har saumfart badet etter eventuelle kompiser,

No worries, maken kommer til å dukke opp innen 3 dager. :opplyser: 

Historien minner meg forøvrig om høsten da Petter, Petra og Pjotr invaderte heimen. Jeg hadde nettopp lagt meg og skulle fiske opp en bok jeg hadde lagt på gulvet og lese litt før jeg sovnet. Men sammen med boka kom altså Petter som deiset rett ned på magen min - før jeg hadde fått halt dyna over meg. Jeg hylte sånn at hadde naboen hatt litt bedre hørsel enn hun har så hadde hun vel ringt politiet....

To dager etterpå kom forøvrig Petra joggende over badegulvet og deretter over foten min. Tror jeg hadde 3-4 av dem i rask rekkefølge den høsten og så ble det fred vinteren gjennom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...