Roadrunner Skrevet 6. april 2020 Forfatter #16402 Skrevet 6. april 2020 Hel dag på kontoret i dag, etter omtrent 3 uker med hjemmekontor. Her er lite folk (alle har blitt anbefalt å ta påskeferie så sant det er mulig), og jeg har nok av møter som krever tid. Går i ett! Håper jeg får tatt fri på onsdag, det er en solid plan kjenner jeg. Har markert kalenderen opptatt, så da gjenstår det bare å håpe at det blir respektert.
Daria Skrevet 6. april 2020 #16403 Skrevet 6. april 2020 Jeg har offisielt ikke ferie, men hjemmekontoret har en ganske stor og leder-oppfordret g...
Roadrunner Skrevet 6. april 2020 Forfatter #16404 Skrevet 6. april 2020 Ble 10 timer på kontoret i dag og blir trolig full dag på kontoret i morgen også. Men SÅ håper jeg at det kan bli påskeferie fra i morgen ettermiddag
Roadrunner Skrevet 6. april 2020 Forfatter #16406 Skrevet 6. april 2020 2 timer siden, Daria skrev: Da har du definitivt fortjent fri onsdag DET synes jeg også! Skal for så vidt ikke klage, har fast jobb og har fått beskjed om at jeg går klar permittering (i en periode hvor bedriften ser på mange muligheter for kostnadskutt, og hvor flere allerede er delvis permittert). Men ingen ferietur i vinter og mange hektiske jobbmåneder merkes, nå trenger jeg litt fri! Og hvem vet når det kan bli feriereise igjen...
Roadrunner Skrevet 13. april 2020 Forfatter #16407 Skrevet 13. april 2020 God påske! 🐣 Siste fridagen i påsken 2020. Hva skjedde? Synes dagene har gått så altfor fort
Cata Skrevet 13. april 2020 #16408 Skrevet 13. april 2020 1 time siden, Roadrunner skrev: Siste fridagen i påsken 2020. Hva skjedde? Synes dagene har gått så altfor fort Det er noe galt med kalenderen disse dagene ja.
Daria Skrevet 13. april 2020 #16409 Skrevet 13. april 2020 Svært lite skjedde, spør du meg... Jeg ser igrunnen fram til hverdagene igjen i år, da skjer det hvertfall noe mer...
Roadrunner Skrevet 13. april 2020 Forfatter #16410 Skrevet 13. april 2020 Jeg har i grunn hatt veldig fine dager. Truffet foreldre, gått tur med venninner og foreldre (på avstand), sparklet og grunnet fire vegger, sett påskekrim, lest ei bok (for de interesserte: Anders de la Motte med Sensommer, den første av fire frittstående bøker - en for hver årstid. Igang med Høstdåd nå), og kost meg. På'n igjen med hjemmekontor i morgen Skal prøve meg på en veranda nå, håper det er litt le der... Frisk vind på fremsiden av huset i alle fall! Sengetøy henger ute til tørk, jeg har vært på skogstur og nå er det tid for boka. Kanskje male et strøk i ettermiddag?
Skravla Skrevet 13. april 2020 #16411 Skrevet 13. april 2020 Påsken har i grunnen ikke vært så veldig annerledes. Kanskje litt mindre tid ut på gåturer, men ellers er nok et meste av tradisjonene på plass. Den mest markante forskjellen er behovet for å logge på jobb 2 ganger pr dag for å sjekke om det er noe som må tas tak i. Men heldigvis har nedlukkingen av Norge hjulpet - det ble ikke kritisk med ansatte på jobb og da heller ikke behov for omplasseringer.
Roadrunner Skrevet 13. april 2020 Forfatter #16412 Skrevet 13. april 2020 Litt farge i ansiktet, litt slitne bein, nydusja skrott, nyfarget hår. Har nå landet i nyvasket, soltørket sengetøy med god bok på nyladet Kindle
Sauen Shaun Skrevet 15. april 2020 #16413 Skrevet 15. april 2020 Det eneste som minnet om at det var påske (og ikke vanlig hverdag) var at eselet hadde fri og var hjemme. Ellers ble påska i år bare noen dager som forsvant.
Roadrunner Skrevet 15. april 2020 Forfatter #16414 Skrevet 15. april 2020 Koselig å se deg Sauen! Hvordan går det på andre siden av byen? Er du innom innlandet i det hele tatt lengre?
Roadrunner Skrevet 19. april 2020 Forfatter #16415 Skrevet 19. april 2020 To gåturer i formiddag, lunsj og lesetid på verandaen Så fant jeg ut at det var en god ide å olje verandaen før middag. Ferdig med 5/6 av oljinga da den store skjelven slår til. Blodsukkeret til bunns og jeg måtte bare komme meg inn til et par gode never druer. Må bli noen minutter på sofaen nå før sukkeret virker og så bærer det ut til siste finpuss. SÅ blir det middag før dusj Lenge siden jeg har kjent på den skjelvinga, men nå traff det for full kraft...
Roadrunner Skrevet 20. april 2020 Forfatter #16416 Skrevet 20. april 2020 Bare hos meg Mine Innlegg er borte fra hovedmenyen? Hilsen frustrert...
Daria Skrevet 20. april 2020 #16417 Skrevet 20. april 2020 Når du nevner det, så er den igrunnen det... Jeg har Mine innlegg i bokmerkelinken i chrome og bruker stort sett den, så jeg la ikke merke til det.
Cata Skrevet 20. april 2020 #16418 Skrevet 20. april 2020 10 timer siden, Roadrunner skrev: Bare hos meg Mine Innlegg er borte fra hovedmenyen? Hilsen frustrert... Huh? Min er der.
Daria Skrevet 20. april 2020 #16419 Skrevet 20. april 2020 Den kom tilbake i formiddag - noe tekniske greier ingen hadde tenkt på å informere brukerne om...
Roadrunner Skrevet 20. april 2020 Forfatter #16420 Skrevet 20. april 2020 Hadde litt KG-tid i morges men det var jo helt håpløst. Alt er så meget bedre nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå