Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 minutter siden, Daria skrev:

Hvis sola er et problem for deg kan du godt sende den hit - her har det vært både regn, torden og hagl den siste timen...

Den er i ferd med å forsvinne her også, så nyter så lenge jeg kan :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det regner :regn:

Og jeg har jobbet i boden et par timer, og fått montert den siste reolen :opplyser: Veldig glad for alt som er gjort! Nå gjenstår bare den solide jobben med å få ryddet alt bod-innholdet på plass igjen (med trykk på RYDDE). Satser på å begynne i morgen og ta en ting av gangen. 

Nå er sofaen inntatt, sliten skrott og såre fingertupper :veslejenta:

Skrevet

God søndag! 

Småtrøtt, og fremdeles såre fingertupper og hender fulle av små sår og kutt. Men SÅ glad for alt som er gjort denne helgen! Det blir jo så bra til slutt :jepp: Satser på en gåtur i formiddag, trenger litt bevegelse og frisk luft. Og så må kanskje grillen innvies i ettermuddag? :nigo:

Skrevet

Håper ikke grillen drukner... Her plasker det ned og jeg er usikker på hvilken retning regnværet har tenkt seg. 

Skrevet
48 minutter siden, Cata skrev:

Håper ikke grillen drukner... Her plasker det ned og jeg er usikker på hvilken retning regnværet har tenkt seg. 

I følge yr.no skal det regne nå, og i følge nedbørradaren skal det regne. Men ute er det opphold. :klo: Skal se vi får et tonn vann i hodet på turen... Men er da vitterlig meldt opphold og tegn til sol i ettermiddag, så satser på grillsuksess :jepp:Om ikke har jeg fremdeles rester som kan spises :ler:

Skrevet

:natti: Så usigelig trøtt i dag. Venter bare på at det nærmer seg sengetid :natti:

Skrevet
49 minutter siden, Roadrunner skrev:

:natti: Så usigelig trøtt i dag. Venter bare på at det nærmer seg sengetid :natti:

Her er batteriene ladet etter en drøy time henging på veranda. 

Skrevet

Rolig rusletur gjorde godt for skrott og sjel! :jepp: 

I tillegg har jeg handlet en Hortensia og en potterose, så nå ble det så mye penere utenfor :strix:

Skrevet

Hjemmekontor og overtidsjobbing. 

Er et par helger som må jobbes nå, men heldigvis fra hjemmekontor og med litt pauser innimellom. I dag har vi kommet godt i gang og ligger faktisk foran helgens skjema. Sånt liker jeg! Har grillet en burger til middag og nå er det mer jobbing. Men hvis det betyr at jeg får tidligere fri i morgen og kanskje helt fri søndag (og mandag?), så skal jeg ikke klage altså! :strix:

Og hvilket vær vi har! :sol:

Varmere ute enn inne, strålende sol, nesten helt vindstille og bare nydelig. Og alle overflater er gule av pollen :ler:

Skrevet

Satse på verandakontor?

Skrevet

Litt kinkig med verandakontor når man helst skal se hva som står på skjermen, og samtidig har møtekollegaer på høyttaler-telefon :nigo:

Skrevet

Ferdig med dagens overtidsjobbing ca 18:30, det betyr at det er ganske mye fredagskveld igjen :nigo: Har inntatt verandaen og lytter til fuglekvitter mens jeg ser båtene passere på fjorden. Har det i grunn ganske så bra akkurat nå :jepp: Jobb igjen kl 09 i morgen, men vi ligger godt an og er optimistiske :hoppe:

Skrevet

Jeg jobbet til 17 i dag - på fysisk kontor. Og det ble lettvint middag på verandaen. Nå har jeg kommet meg inn igjen for det ble plutselig kaldt Solen forvant rundt kl 18, men det var fremdeles en del varme igjen. Men ikke nå lenger. 

Skrevet

Her har jeg sola nå til nærmere solnedgang og verandadøra står på vidt gap. Deilig! 

Skrevet

Hjemme litt over 16:00. Bytte jobb er luksus altså! Har nå hatt en times tid hengende på verandaen og vurderer i fullt alvor å henge meg der i natt. 

Skrevet
2 minutter siden, Cata skrev:

Hjemme litt over 16:00. Bytte jobb er luksus altså! Har nå hatt en times tid hengende på verandaen og vurderer i fullt alvor å henge meg der i natt. 

Og denne henge-praten gir meg morbide bilder på netthinna - HVER gang :ler:

Skrevet

Det er du ikke alene om... :ler: 

Skrevet

Ser "KORK og Di Derre" på NRK og kjenner på en solid konsertabstinens akkurat nå. Jeg vil stå i en flokk med folk og synge av full hals, rocke litt og nikose meg! :pls: Allsang! Fin musikk! Gode venner! Nye bekjentskaper! Felles minner! :sukk:

Begynner å bli bekymra for a-ha konserten i november... Den har jeg gleda meg til lenge! :pls:

Skrevet
5 minutter siden, Roadrunner skrev:

Og denne henge-praten gir meg morbide bilder på netthinna - HVER gang :ler:

:ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...