Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk til slutt en tur med kollega - gjorde godt med litt skravling. Men håper det blir en bedre dag i morgen! Dette gidder jeg ikke for mye av :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Ei uke siden sist jeg sveipet innom i boka her jo :sjokkert: 
Forrige uke gikk seg til heldigvis, sakte men sikkert. Ble noen fine gåturer, en tur til mine foreldre og litt skravling med gode veninner (på god avstand i frisk luft). 

I dag er jeg en tur innom kontoret for litt møter, og så satser jeg på to dager med hjemmekontor før langhelg. Veldig glad for en ekstra fridag nå! Merker at jeg ikke har vært på langtur i vinter, og at det har vært litt kleint med fri og avkobling. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvskrytt er velskrytt :opplyser:

Verandaer/terrasser er vasket og klare for ny sesong (gjenstår oljing av den ene, men trenger litt oppholdsvær og tørke først). I går fikk jeg malt taket i boden to strøk, og nå gjenstår kun ett strøk på listene. Så er mye gjort håper jeg! Må måle rommet, få tak i belegg til gulvet samt noe hyllesystem, men SÅ er jeg klar for å få litt orden på livet i kjelleren igjen. :jepp:

Hjemmekontor i dag, og oppvaskmaskinen og vaskemaskinen har jobbet (godt for alt som er gjort, og er kun korte, små avbrudd med disse maskinene). Nå er det snart tid for møter, og så glir det vel rett over i lunsj tenker jeg. Og siden det er fri på fredag, så blir det litt torsdagsfølelse i dag :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Roadrunner skrev:

Verandaer/terrasser er vasket og klare for ny sesong (gjenstår oljing av den ene, men trenger litt oppholdsvær og tørke først). I går fikk jeg malt taket i boden to strøk, og nå gjenstår kun ett strøk på listene. Så er mye gjort håper jeg! Må måle rommet, få tak i belegg til gulvet samt noe hyllesystem, men SÅ er jeg klar for å få litt orden på livet i kjelleren igjen. :jepp:

Hvilken del av livet lever du i kjellerboden...? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Daria skrev:

Hvilken del av livet lever du i kjellerboden...? :fnise: 

Problemet for øyeblikket er at innholdet fra boden lever livet sitt i gangen og på gjesterommet nede. Altså er hele etasjen bare rot og sånn har det vært noen måneder... #lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Fredag og fri :bolledeig:

Skal snart ut og gå tur med ei god venninne, gleder meg! Litt gråvær ute, men satser på opphold :jepp:

Gravde frem badevekta i morges... :sukk:Ikke moro å lese av resultatet, men det var omtrent som forventet. Fryktet det kanskje var enda verre ( :sjokolade: ), men det er sannelig mer enn galt nok. Må visst ta noen grep IGJEN... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en gang en badevekt - den knakk... Jeg valgte å ikke ta det personlig :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Cata skrev:

Badevekter er sjelden ens venn... :sur: 

Nei, her er det ikke mye som ligner vennskap :kjefte:

2 timer siden, Daria skrev:

Jeg hadde en gang en badevekt - den knakk... Jeg valgte å ikke ta det personlig :ler: 

Er bare glad min ikke kommer med utfyllende informasjon. Mistenker den hadde klynket og sagt: "En av gangen!"

:sjenert:

Men nå har jeg vært på LANG skogstur med 5 innlagte topper, så regner med jeg har forbrent minst 5 kg? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

Men nå har jeg vært på LANG skogstur med 5 innlagte topper, så regner med jeg har forbrent minst 5 kg? :klo:

En kg. pr topp? Det regnestykket liker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regnestykket virket ikke :sukk:

Ingen topptur i dag, i stedet har jeg vært en tur på kjøpesenteret. Innom en matbutikk (ble en kort og kaotisk tur) og bestemte mrg for å utsette resten av ærendene til en roligere dag... Tok turen innom en fargehandel og fikk kjøpt gulvbelegg til boden, så nå begynner det å ligne noe! Får nyte solen litt først, men må nok teste senere i dag og kanskje skjære til? :nigo:

Basert på trafikken rundt Plantasjen og andre butikker, samt trøkket på matbutikken og senteret er det tydelig at Covid19-frykten er som blåst bort. Folk surret som aldri før og jeg fant det best å bare evakuere hjem igjen. Ikke det at jeg er spesielt engstelig, men det kaoset hadde jeg ikke orket før/uten virusfrykt heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom senteret her etter tur. Trodde solen skulle medføre mindre folk men nei. Fikk kjøpt bursdagsgave og rett ut igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

...er det tydelig at Covid19-frykten er som blåst bort. Folk surret som aldri før og jeg fant det best å bare evakuere hjem igjen.

Her i byen er de ganske flinke, men jeg har merket meg økt surring her også. Jeg fatter ikke hva folk tenker med. Jeg er ikke spesielt virusengstelig selv heller, men når vi nå nettopp har vært i full lockdown så burde faktisk folk tenke litt lenger enn nesa rekker. Vi trenger aldeles ikke å gjenta akkurat den delen av historia. Jo mer surr, jo flere smittede. Såpass begriper jeg også. Jeg er helt for å åpne opp samfunnet igjen så ikke alt går i stå, men da får folk pokker'n meg følge regler og ta litt hensyn også så vi ikke må stenge ned igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var en tur i hutikken nå, tenkte at lørdag ettermiddag er en relativt rolig tid. Hah... Da jeg kom ut, hadde de satt vakt i døra og organisert kø, og dette er en relativt stor Kiwi. Det hadde jo hjulpet om folk klarte å gå i butikken alene heller enn å måtte gå to og tre i følge. Eller ta med ungen som løper rundt, tar på alt og stadig putter ting i kurven, som far så må plukke ut og legge tilbake, mens store oppslag oppfordrer til å ikke ta på varer man ikke skal ha... :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daria skrev:

Eller ta med ungen som løper rundt, tar på alt og stadig putter ting i kurven, som far så må plukke ut og legge tilbake, mens store oppslag oppfordrer til å ikke ta på varer man ikke skal ha... :rolleyes: 

Plan B: Holde styr på nevnte unge. 

Hilsen Barnløs Tante Pose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er villig til å vedde en hel del på at det var nevnte unges vogn som sto forlatt og i veien i inngangspartiet, så en vinn-vinn-løsning var snublende nær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåtur ✔

Olje siste terrassen ✔✖(tom for olje da 4 bord gjenstod...)

Skjule gråpus i tinningene ✔

Klar for ny, hektisk arbeidsuke? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...