Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Sykkel levert til service, oppvaskmaskinen tømt og middag spist. På tide å komme igang med skrubbing av verandaer da kanskje? Må få unna litt oppgaver fra burde-lista :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca 3,5 time utendørs, utagerende aktivitet i går, og kroppen føles fullstendig mørbanka i dag. Au!
Skrubbet og sjauet skikkelig, og har faktisk sovet på ryggen i natt (noe jeg aldri gjør), rett og slett fordi det var minst smertefullt/ubehagelig når armene lå skrått ut fra kroppen :ler: Skikkelig treningsøkt med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger ramler man over noen små skatter på Youtube, og noen ganger er de av det mer moteriktige og fascinerende slaget: 

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, baby! :rulle: Det er litt vanskelig å se på den genseren til Sting (og hestehalen!) og samtidig skjønne at dette er mannen som var kjent for sitt avanserte sexliv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Daria skrev:

Oh, baby! :rulle: Det er litt vanskelig å se på den genseren til Sting (og hestehalen!) og samtidig skjønne at dette er mannen som var kjent for sitt avanserte sexliv...

:ler:

Ja, det var en tid og en stil gitt... Men ullgenser med applikasjoner? Jeg får det bare ikke til å stemme med fyren, stemmen, musikken og anledningen (live-opptreden med The Boss)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:plystre: 

"Takk for din bestilling, faktura for reisen påsken 2020 ligger vedlagt"

:nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis går ikke alle pengene ut i dag! :daane:

Depositum betales om to uker, resten betales på nyåret.

Nevnte jeg forresten at jeg skal på spa-hotell til helgen? :nigo:

:engel:

Med buffetlunsj ved ankomst, treretters middag på kvelden, buffetfrokost dagen etter og buffetlunsj før avreise? :daane:

Luksusfellen next :bond:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo godt du finner noe å fylle ditt tomme og triste single, barnløse liv med - du vet jo at det er synd på oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Daria skrev:

Men det er jo godt du finner noe å fylle ditt tomme og triste single, barnløse liv med - du vet jo at det er synd på oss...

Oi, det hadde jeg nesten glemt #stakkarsoss

Mitt triste og innholdsløse liv har noen bittesmå, svinedyre utskeielser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ubetydelige, men det få deg i det minste  til å glemme et øyeblikk eller tre... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daria skrev:

Helt ubetydelige, men det få deg i det minste  til å glemme et øyeblikk eller tre... :fnise: 

En rådyr flukt og et mikroskopisk avbrekk fra et trist, innholdsløst, ensomt og ubetydelig liv...

 

Eller? :lur:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er jo tapper og skjuler det godt, det skal du ha - nesten like godt som Skravla og jeg gjorde forleden, der vi slet oss gjennom en 5-retters middag en helt vanlig tirsdagskveld. Alt for å ikke måtte sitte hjemme alene i våre triste, tomme små leiligheter.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart tid for treretters middag, etter deilig buffetlunsj i formiddag og drøye 5 timer i ymse boblebad, kulper, badstuer og dusjer. Spa-livet er et slit, og slett ikke for hvemsomhelst :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...