Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sykkel levert til service, oppvaskmaskinen tømt og middag spist. På tide å komme igang med skrubbing av verandaer da kanskje? Må få unna litt oppgaver fra burde-lista :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 3,5 time utendørs, utagerende aktivitet i går, og kroppen føles fullstendig mørbanka i dag. Au!
Skrubbet og sjauet skikkelig, og har faktisk sovet på ryggen i natt (noe jeg aldri gjør), rett og slett fordi det var minst smertefullt/ubehagelig når armene lå skrått ut fra kroppen :ler: Skikkelig treningsøkt med andre ord!

Skrevet
32 minutter siden, Daria skrev:

Fest-fredag i dag? :digge: 

Klager ikke :nigo:

Kanskje konsertmuligheter neste år? :pls:

Skrevet

Noen ganger ramler man over noen små skatter på Youtube, og noen ganger er de av det mer moteriktige og fascinerende slaget: 

:skratte:

Skrevet

Oh, baby! :rulle: Det er litt vanskelig å se på den genseren til Sting (og hestehalen!) og samtidig skjønne at dette er mannen som var kjent for sitt avanserte sexliv...

Skrevet
39 minutter siden, Daria skrev:

Oh, baby! :rulle: Det er litt vanskelig å se på den genseren til Sting (og hestehalen!) og samtidig skjønne at dette er mannen som var kjent for sitt avanserte sexliv...

:ler:

Ja, det var en tid og en stil gitt... Men ullgenser med applikasjoner? Jeg får det bare ikke til å stemme med fyren, stemmen, musikken og anledningen (live-opptreden med The Boss)

Skrevet

Vi har alle et og annet klesvalg vi hverken kan eller vil forklare i ettertid... :fnise:

Skrevet

:plystre: 

"Takk for din bestilling, faktura for reisen påsken 2020 ligger vedlagt"

:nigo:

Skrevet

:ler:

Og jeg som syntes jeg hadde brukt mye penger i dag... :fnise:

Skrevet (endret)

Heldigvis går ikke alle pengene ut i dag! :daane:

Depositum betales om to uker, resten betales på nyåret.

Nevnte jeg forresten at jeg skal på spa-hotell til helgen? :nigo:

:engel:

Med buffetlunsj ved ankomst, treretters middag på kvelden, buffetfrokost dagen etter og buffetlunsj før avreise? :daane:

Luksusfellen next :bond:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Men det er jo godt du finner noe å fylle ditt tomme og triste single, barnløse liv med - du vet jo at det er synd på oss...

Skrevet
2 timer siden, Daria skrev:

Men det er jo godt du finner noe å fylle ditt tomme og triste single, barnløse liv med - du vet jo at det er synd på oss...

Oi, det hadde jeg nesten glemt #stakkarsoss

Mitt triste og innholdsløse liv har noen bittesmå, svinedyre utskeielser :fnise:

Skrevet

Helt ubetydelige, men det få deg i det minste  til å glemme et øyeblikk eller tre... :fnise: 

Skrevet
4 minutter siden, Daria skrev:

Helt ubetydelige, men det få deg i det minste  til å glemme et øyeblikk eller tre... :fnise: 

En rådyr flukt og et mikroskopisk avbrekk fra et trist, innholdsløst, ensomt og ubetydelig liv...

Eller? :lur:

Skrevet (endret)

Du er jo tapper og skjuler det godt, det skal du ha - nesten like godt som Skravla og jeg gjorde forleden, der vi slet oss gjennom en 5-retters middag en helt vanlig tirsdagskveld. Alt for å ikke måtte sitte hjemme alene i våre triste, tomme små leiligheter.

Endret av Daria
Skrevet

Og passende nok dukket akkurat denne opp i twitterfeeden min :fnise:

Skrevet

Snart tid for treretters middag, etter deilig buffetlunsj i formiddag og drøye 5 timer i ymse boblebad, kulper, badstuer og dusjer. Spa-livet er et slit, og slett ikke for hvemsomhelst :nigo:

Skrevet

Du satser på å komme hjem med svømmehud?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...