Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:vinke:

Søndag, og våken altfor tidlig...

På den positive siden er vaskemaskinen allerede igang (satser på rent sengetøy til kvelden), frokost er spist og treningstøy er på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt opp og ned for tida, dagene kommer og går. Noen bra og noen litt "så der".
Droppet trening i går, og etter en liten tur på butikken etter jobb, ble det hjem til sofa og paracet. Hodepine og ikke helt tipp topp, så i stedet for å få gjort endel av husarbeidet på burde-lista, ble det rolig kveld i sofaen (igjen :sukk: ). Trengte det visst!

Men i dag har jeg planer om en bra dag, skal jo treffe Sauen etter jobb og spise deilig middag :hoppe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti:

Frøktelig trøtt denne uka, og tror jeg kunne sovet ørten timer til. Noen kvelder har blitt litt sene, og et par netter har vært litt urolige. I går slukket jeg lyset før 21:30, og har sovet ganske bra til klokka ringte. Men ikke nok kjenner jeg. Gjesper og gjesper her! Skal være sosial med en gjeng kollegaer i kveld, og tror det blir veldig koselig. Gleder meg! Men savner allerede dyna og senga *vrak* Godt det er fredag i morgen! :strix: Ingen planer i morgen kveld, og skal bare ta det heeelt rolig og slappe av. Og legge meg tidlig.

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig kveld i går, og kan ikke huske sist jeg hadde så fullstendig latterkrampe. Gjorde godt!
Nydelig mat, god stemning og veldig trivelige folk. Helt suverent!

Meeeen, det ble selvfølgelig litt sent, og det tar litt tid før man lander helt når man er vel hjemme og har funnet senga. Så den trøtte fuggel'n er enda trøttere. Litt tett i mulen og lett hodepine hører visst også med, så nå gjenstår det bare å holde ut noen timer før man endelig kan kan ta helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:natti:

Komtailstander begynner å bli altfor normalt synes jeg. Begynner å våkne litt før vekkerklokka, men er allikevel vrak når klokka ringer. Jaja, tre morgener igjen før helg :pls: 

Lang gåtur i går ettermiddag, var deilig! Skulle egentlig gå alene, men kom i prat med ei dame og endte med å ta turen sammen med henne og hunden. Veldig hyggelig :jepp: Hun skulle samme vei og lurte på om vi skulle gå sammen. Jeg er jo ikke så veldig vanskelig å be kanskje? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

:natti:

Komtailstander begynner å bli altfor normalt synes jeg. Begynner å våkne litt før vekkerklokka, men er allikevel vrak når klokka ringer. Jaja, tre morgener igjen før helg :pls: 

Det er mulig jeg måtte lese dette ordet et par ganger før jeg skjønte hva du mente... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daria skrev:

Det er mulig jeg måtte lese dette ordet et par ganger før jeg skjønte hva du mente... :fnise: 

Jammen, det er da bare å bytte rundt litt på et par bokstaver? Du har jo alle bokstavene tilgjengelig... :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:regn:

Kan informere om at hodet ikke virker :opplyser:
Mandag var jeg innom nærmeste kjøpesenter for ærend. I går måtte jeg innom samme senter for ærend (de jeg ikke husket eller ikke gadd på mandag). I dag må jeg innom samme senter for ærend (det jeg ikke kjøpte i går fordi jeg var 100% sikker på at jeg hadde hjemme) :sukk: I morgen skal jeg IKKE innom samme senter for ærend (tror jeg).

Ellers? Trøtt, umotivert og tung i kroppen. Men vi er halvveis og det går mot helg igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Handleliste er tingen :opplyser: 

Hadde handleliste i går... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Daria skrev:

Hemmeligheten med handleliste: Husk å se på den underveis... :fnise: 

Gjorde det :opplyser:

Utfordringen var nok at jeg ikke hadde sjekket skapene hjemme før jeg skrev handelisten (på jobb, før jeg dro rett på butikken). :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på å handle etter hukommelsen og å skrive handleliste etter hukommelsen kan være forsvinnende liten... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke om jeg er mest fascinert eller frustrert.

Før helgen fikk jeg epost om et tilbud, men rakk dessverre ikke innom den aktuelle butikken. Mandag krysset jeg fingrene for at tilbudet fremdeles gjaldt (det så sånn ut på nettsiden i alle fall), og skrenset innom etter jobb. Neida... Det tilbudet gjaldt kun torsdag til lørdag. Dro hjem med uforettet sak, litt oppgitt. Så har jeg nå fått ny epost/sms med tilbud, på akkurat samme produktet, til akkurat samme tildbudsprisen. Altså, de måtte ha 1-2 dager med full pris bare for å forsikre seg om at jeg fikk en bomtur? :sukk: Vet ikke om jeg gidder å svippe innom i ettermiddag (på den annen side, 4 turer innom kjøpesenteret på 4 dager...). Men kunne ordnet et par andre småting som også har dukket opp i løpet av dagen (hurra for smågaver fra diverse kundeklubber :nigo: ). Jaja, får se hva jeg gidder når tida er her.

Får fint besøk av mine kjære foreldre i ettermiddag, blir koselig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De solgte ikke nok i første runde, så de gir det et forsøk til - og det tar jo et par dager å bestemme seg for det... Du får være glad du ikke var desperat nok til å slå til på fullpris i mellomtiden... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfin dag i går, og trøtt-trøtt fuggel i dag :natti:

Veldig koselig med besøk, og så ble det litt avslapning og tv-titting etterpå. Måtte jo se Criminal Minds også, og vips viste klokka over 23 før jeg var godt under dyna og lyset slukket. Og det er absolutt i seneste laget for en aldrende fuggel :opplyser:  Så da blir det øyne som renner og svir, masse gjesping og tungt hode i dag. Men det får være, det er jo F R E D A G ! ! ! :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Rolig og fin helg er tilbakelagt. Fredag ble det halvannen time på treningssenteret etter jobb, før hjem til ferske reker og fyr på peisen :nigo: Lørdag startet med god frokost, før nesten to timers skogstur med venninne. Litt regn underveis, men gjorde ikke så mye. Tok meg en liten omvei på vei hjem, og fikk en times rolig tur til, før jeg endelig fikk tatt en god og varm dusj og tent i ovnen igjen. Rolig kveld med god mat og masse sløving. I går ble det en god spinningøkt på formiddagen, og ellers sløv søndag. Deilig med en helg uten farting og for mye sosialt, tror jeg trengte det nå gitt. Har jo ikke akkurat vært bare fred og ro siden jeg kom hjem fra tur :sukk:

Strålende :sol: ute i dag, så jeg har med turtøy på jobb og har en plan om å komme meg på tur. Finværet må jo nytes! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...