Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Daria skrev:

Flyfiller, begge to!

...er alt jeg har å si om den saken, her jeg sitter og lyser grønt for meg selv og de som er til stede...

:fnise: Håper nesten du ikke er på jobb, det må da være slitsomt med grønt lys i et bibliotek?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bodde på Lux Grand Gaube, fint hotell, men veldig isolert. Da vi i tillegg fikk det dårligste været de hadde hatt på rundt 100 år, så kokte den uka litt bort i oppgitthet og vas egentlig. Vi burde nok vært flinkere til å komme oss rundt, men det var ganske langt til alt, og vi skulle jo bare lande på stranda og nyte sola etter ei innholdsrik uke i forkant. Var med på en utflukt med rundtur på øya, og anbefaler nok å få sett mer av øya enn det vi gjorde. Mye flott natur, veldig fint oppe i høyden. Og var stillig å få sett Seven Colored Sands feks. Det er ikke 100 år siden vi var der (selv om det nesten føles sånn), så regner med dere får et helt annet vær og kan nyte litt late dager på stranda også. Vi lå der på trass, og han som jobbet på stranda gikk forbi flere ganger til dagen, med oppmuntrende ord:
- Det klarner nok om et par timer (det sa du i går også...)
- Skyene ligger aldri hele dagen (klokka er 17, skyene har vært her i hele dag)
- Regnet er bare en time eller to, blir fint i ettermiddag (yeah right)

:ler: 

Jeg drar nok kanskje tilbake, men kjenner jeg trenger mer tid på å få værskuffelsen på avstand. Snaut to dager med tålig fint vær i løpet av ei uke er litt kjipt når målet er å bare sløve, bade og få litt farge. :fnise:

Men en kollega var der i forfjor og hadde en fantastisk tur! To ulike bosteder, fartet endel rundt og koste seg glugg.

Så er litt misunnelig på tre uker ja... *grønn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Flyfiller, begge to!

...er alt jeg har å si om den saken, her jeg sitter og lyser grønt for meg selv og de som er til stede...

Men tenk på hva du sparer klima med når du tar en togtur til Karlstad. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

God morgen!

Trøtt fuggel til tjeneste, men regner med mandagen går seg til. Lang dag i bil i går, men veldig koselig å se tantebarn og familie igjen :strix: Godt å lande i senga i går kveld, og litt brualt da klokka ringte i morges. Men men!

Regner med det blir en tur på trening i ettermiddag, og da kan jeg notere trening/gåtur på 11 av årets 14 første dager :hoppe: Liker den statistikken! Satser på å cruise inn mot ferie i god steam, og å komme tilbake uthvilt og full av treningsglede. Liker når kroppen spiller på lag, og hodet ser ut til å være på rett plass :jepp: Og 14 dager uten sjokolade er jo heller ikke helt feil ser jeg - vekta er i alle fall fornøyd :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt optimistisk i går - trening utgikk. Slækk i formen, og frøs skikkelig. Så ble litt pusling hjemme, lang prat med mams og sofasløving med fyr på peisen. Men i dag er turtøy med, planen er en tur rett etter jobb. Siden det snør ute nå og også er meldt regn etterhvert, har jeg også med treningstøy for sikkerhets skyld. Ingen unnskyldning med andre ord :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste litt fort og trodde du hadde sofasløvet med en fyr foran peisen :fnise: Rakk jo å bli nysgjerrig før jeg innså feilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Daria skrev:

Jeg leste litt fort og trodde du hadde sofasløvet med en fyr foran peisen :fnise: Rakk jo å bli nysgjerrig før jeg innså feilen...

:ler:

Fyr er fyr :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder, og tankene går i grunn til Sauen og turen langs kysten i høst :jepp: Fint land vi bor i!

Har så smått innsett at jeg bør begynne å planlegge dagene litt nå, sånn at jeg kommer i mål med alt som burde vært gjort før avreise. Blir fort mye sløving i sofaen etter jobb og trening, og vips er det leggetid uten at noe særlig fornuftig har blitt gjort. Kan ikke fortsette på det viset :opplyser:

Men først er det onsdag: :kaffekopp:

Spinning i kveldinga, og kanskje en kjapp tur i solarium for å gi kroppen en forsmak på hva som kan komme? :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips til turen, selv om det høres ut som litt nedtur å få en slik uke dere hadde. Jeg satser friskt på at det er 100 år til neste gang, slik vi slipper alt for mye regn. Men siden vi skal være såpass lenge så skal vi vel tåle noen dager med regn også. :)

Er du snart reiseklar da? Har hørt rykte om en reise en eller annen plass. :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond:

Avreise nærmer seg plutselig styggfort, og en viss reisefeber (eller i det minste følelse av manglende kontroll) begynner å melde seg. Fikk gjort litt av burde/må-listen i helgen, og får bare fortsette i dag. Burde vel strengt tatt legge litt i kofferten også? :lur:

Helgen var fin, med sosialt på fredag, trening, handling og sosialt med Sauen lørdag, og trening samt litt fornuftig gjort søndag. Lå lenge før jeg fikk sove igår, så har blitt mye gjesping så langt i dag. Trenger ferie :nigo:

Litt planer rett etter jobb i dag, og må innom byen for å ta ut endel kontanter. Ikke alle steder det var mulighet for kortbruk, så vi ble anbefalt en viss mengde kontanter. Og fuggel'n gjør jo alltid som hun får beskjed om :opplyser: 

:kaffekopp: anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Daria skrev:

Du som shopper så mye må jo passe på å ha med nok kontanter :Nikke: Avreise onsdag? Morgen? Kveld?

Onsdag ettermiddag :jepp:

Tenkte å ta ut litt mindre kontanter enn de anbefaler, siden jeg er såpass hard på shopping og alkohol :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Daria skrev:

:ler:

Onsdag ettermiddag ja, da ville jeg nok vurdert å begynne å finne fram kofferten snart...

Kofferten kom ut av boden i går, og ligger nå åpen og tom, og er klar for påfyll... Og bord/benk fylles opp av ting som skal i håndbagasjen, som kamera, ladere og diverse. Så HELT galt er det ikke :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er jo å ha tenkt på hva som skal i kofferten - det er ikke selve "velte alt nedi"-handlingen som er mest tidkrevende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...