Daria Skrevet 30. november 2018 #15741 Skrevet 30. november 2018 (endret) Googlet Dødevaskeren, så ordet bestialitet og konkluderte med at den ikke er for meg... Forøvrig har jeg aldri sunket dypt ned i togsetet og prøvde å skjule at jeg gråter over en bok, altså - eller prøvd å dempe latteren, for den saks skyld En gang gispet jeg over en overraskende utvikling, og han i setet ved siden av snudde seg Endret 30. november 2018 av Daria
Roadrunner Skrevet 30. november 2018 Forfatter #15742 Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, Daria skrev: Googlet Dødevaskeren, så ordet bestialitet og konkluderte med at den ikke er for meg... Forøvrig har jeg aldri sunket dypt ned i togsetet og prøvde å skjule at jeg gråter over en bok, altså - eller prøvd å dempe latteren, for den saks skyld En gang gispet jeg over en overraskende utvikling, og han i setet ved siden av snudde seg Ja, deler av handlingen er ganske bestialsk. Og jeg tenker med gru at den dessverre trolig er basert på sannheten. At sånt faktisk skjer. Skjønner det er flere som er dyktige på å skjule følelsene sine i alle situasjoner
Daria Skrevet 30. november 2018 #15743 Skrevet 30. november 2018 (endret) Jeg, ja - pokerfjes så det holder, alltid. Mitt stolteste øyeblikk var etter en Ibsen-forestilling som hadde gjort inntrykk - det lett lattermilde blikket jeg fikk fra en av skuespillerne under applausen tydet på at jeg ikke akkurat skjulte det... Samt da jeg lo så mye på min første Nordic Tenors-konsert av jeg fikk blomster av Sveinung Hølmebakk Endret 30. november 2018 av Daria
Roadrunner Skrevet 30. november 2018 Forfatter #15744 Skrevet 30. november 2018 (endret) Ser P4 melder at Love Actually ikke vil bli vist på norske tv-kanaler i julen, siden ingen av kanalene har rettigheter til filmen lengre. SÅ glad jeg har den på dekoderen, tatt opp for et par år siden. Den hører jo julen til! Endret 30. november 2018 av Roadrunner
Skravla Skrevet 30. november 2018 #15745 Skrevet 30. november 2018 Jeg har den på DVD. Så det blir både Love Actually og Holiday i løpet av desember.
Daria Skrevet 30. november 2018 #15746 Skrevet 30. november 2018 Jeg har den også på dvd. Tror jeg? Eller så hadde jeg den på vhs... Uansett dukker den nok opp på svenske og/eller danske kanaler, tenker jeg...
Daria Skrevet 30. november 2018 #15747 Skrevet 30. november 2018 Forøvrig synes jeg jo det er festlig at dette faktisk blir en nyhetssak i flere medier...
Roadrunner Skrevet 30. november 2018 Forfatter #15748 Skrevet 30. november 2018 Viktig at budskapet når alle. I fjor gikk vel Love Actually omtrent 3-5 ganger på hver norske kanal, bare i romjula Så det norske folk må få mulighet til å ordne filmen på andre måter før jula er over oss for fullt.
Roadrunner Skrevet 3. desember 2018 Forfatter #15749 Skrevet 3. desember 2018 Fin helg er over, og en ny mandag og uke er i gang. Etter i dag er det kun to mandager på jobb igjen i 2018 Og en fin tanke har dukket opp. De neste 10 ukene består av 3 uker jobbing, 1,5 uke ferie, 3 uker jobbing og 2,5 uker ferie Ooooo herlige uker! Fine lyspunkt i en altfor mørk tid...
Roadrunner Skrevet 3. desember 2018 Forfatter #15750 Skrevet 3. desember 2018 Altså... Når man er på julekonsert i stappfullt lokale, og publikum klapper takten under deler av melodiene. Hvorfor er det ALLTID en/ei på raden foran eller bak meg som konsekvent klapper i utakt? Hvordan klarer de det? Og hvordan er det umulig å unngå eller rette opp?
Daria Skrevet 3. desember 2018 #15751 Skrevet 3. desember 2018 Det har jeg også lurt på mer enn én gang... Greit nok at man ikke har rytmefølelse, men man hører vel at man klapper på andre tidspunkt enn resten av salen?
Roadrunner Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #15752 Skrevet 4. desember 2018 Det er nettopp det! Hele salen klapper i takt, musikerne på scenen klapper tydelig i takt og viser folket hvordan det skal gjøres. Allikevel er det alltid en (som sitter i min nærhet, men ikke er del av mitt selskap) som konsekvent er i utakt. Fascinerende, samtidig som det gjør litt vondt...
Roadrunner Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #15753 Skrevet 5. desember 2018 Lei av dårlige netter nå, og veldig lei av å være så trøtt. Sover urolig hver natt, våken flere ganger, og har bare småslumret/sovet lett siden litt over 04 i morges. Det er så unødvendig! Jeg vil sove godt, være uthvilt og ikke gå rundt i tåkeheimen Booket hotell i forbindelse med årets julebord, tror kanskje det var lurt. Kan tusle i seng når jeg er fornøyd med kvelden, og nyte god frokost morgenen etter. Blir digg! Litt turist i egen by trenger ikke være feil.
Daria Skrevet 5. desember 2018 #15754 Skrevet 5. desember 2018 Det gjør seg med en hotellnatt - og -frokost - i ny og ne Skal ha et par av dem til nyttår, gleder meg
Roadrunner Skrevet 6. desember 2018 Forfatter #15755 Skrevet 6. desember 2018 Vurderer om jeg snart må prøve meg på noe annet enn virtuell kaffe... Men det smaker jo ikke godt, og da frister det jo overhodet ikke. Men trøtt, DET er jeg. Gjespet som en tulling i går på jobb, holdt meg nesten ikke oppreist i perioder. Dro en tur på spinning, og trøstet meg med at det var bedre enn sofaen. For spesielt effektiv time var det ikke, med kroppen som motarbeidet hvert tråkk. Jaja, går seg vel til etterhvert.
Roadrunner Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #15756 Skrevet 8. desember 2018 Burde det ikke snart (etter å ha sett den ørten ganger) være mulig å se Love Actually uten å småsippe når han står utenfor med plakatene?
Roadrunner Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #15757 Skrevet 8. desember 2018 Eller når Sam får kyss på kinnet av Joanna og har det herligste smilet *snufs*
Roadrunner Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #15759 Skrevet 8. desember 2018 Sceneskifte: nå Tidsbonanza fra 1994 Klar for en tur ned memory lane
Daria Skrevet 8. desember 2018 #15760 Skrevet 8. desember 2018 It was a very good year Hvertfall på visse områder...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå