Roadrunner Skrevet 26. oktober 2018 Forfatter #15642 Skrevet 26. oktober 2018 3 minutter siden, Daria skrev: Du kjenner alderen du også, ja Men noen ganger blir bare enkelte låter for intenst og masete, spesielt etter jobb feks. Ohhh my, jeg begynner virkelig å bli gammel??
Daria Skrevet 26. oktober 2018 #15643 Skrevet 26. oktober 2018 Minner om at vi har 20-årsjubileum for russetida neste år - så ja, vi begynner å bli gamle... Jobb i videregående noen år, da innser du både hvor gammel du faktisk er og blir stadig mer fornøyd med akkurat det
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2018 Forfatter #15644 Skrevet 26. oktober 2018 2 minutter siden, Daria skrev: Minner om at vi har 20-årsjubileum for russetida neste år - så ja, vi begynner å bli gamle... Jobb i videregående noen år, da innser du både hvor gammel du faktisk er og blir stadig mer fornøyd med akkurat det Jobber sammen med mange i foreldregenerasjonen vår jeg, og blir stadig overrasket når vi kommer inn på alder og jeg innser at de fleste nærmer seg pensjonsalder med stormskritt... Noen av de var jo ikke 50 engang da jeg begynte, nå har de passert 60 Og det betyr vel at jeg også har blitt en haug år eldre... Men nei, lengter ikke tilbake til 19-20-års tiden...
Daria Skrevet 26. oktober 2018 #15645 Skrevet 26. oktober 2018 Vi hadde et generasjonskifte på jobben for noen år siden. Plutselig var jeg ikke bare langt unna å være yngst på jobb, men det var heller ingen som påpekte hvor ung jeg var lenger. Jeg hadde jo en gjeng eldre herrrer på 60+ som gjjerne kalte meg unge dame, vesla, jenta mi og smårips og jevnlig minnet meg på at du er jo bare barnet (selv om jeg varr fylt 30...). Nå er jeg den erfarne som dele min livsvisdom (joda) med mine to kollegaer i 20-årene...
Roadrunner Skrevet 30. oktober 2018 Forfatter #15646 Skrevet 30. oktober 2018 Når du egentlig skulle gå fra jobb kl 15, men fant ut at du bare skulle gjøre en liten ting først. Gikk ut døra 18:50. Sulten. Sliten. Trøtt. Spist litt og landet på sofaen, snart senga.
Daria Skrevet 30. oktober 2018 #15648 Skrevet 30. oktober 2018 Skal bare, skal bare... Helt urelatert deler Albert Åberg-forfatter Gunilla Bergström akkurat nå ut en pris på tv...
Roadrunner Skrevet 1. november 2018 Forfatter #15649 Skrevet 1. november 2018 Trøtt fuggel i dag, ser med lengsel på at det nærmer seg helg igjen. Koselig besøk av foreldre i går, og rakk også en kjapp runde med hårfarging. Var ikke helt krise, men veldig godt å få det gjort... Ettermiddagens planer ble avlyst, så nå er jeg litt usikker på hva jeg skal finne på gitt. Kanskje plukke med meg treningstøy på veien?
Skravla Skrevet 1. november 2018 #15650 Skrevet 1. november 2018 Jeg har ukens siste arbeidsdag i dag..... Just saying.
Roadrunner Skrevet 1. november 2018 Forfatter #15651 Skrevet 1. november 2018 Jeg skal gå om en times tid Og må gå tidlig i morgen også Men jeg er VELDIG klar for helg!
Roadrunner Skrevet 5. november 2018 Forfatter #15652 Skrevet 5. november 2018 God morgen! Mandag og ny uke, og vi er godt igang med november. LItt usikker på hvor september og oktober tok veien? Fredag ble det stille og rolig kveld i heimen, gjorde godt. Lørdag våknet jeg tidlig, så da ble det sengetøyvask og litt pakking før jeg møtte ei venninne til langtur i skogen. Hjem og dusje og ordne et par ting, og så vende nesa mot hjemtraktene for å besøke mine foreldre. Veldig koselig med et drøyt døgn hjemme, fått god mat og slappet av. Tilbake i heimen i går ettermiddag, og kantet i seng etter Lykkeland på NRK1 (bra serie - anbefales!). Skikkelig trøtt da klokka ringte, så måtte slumre et par ganger... Men er påkledd og har inntatt kontoret, og gråter ikke.
Daria Skrevet 5. november 2018 #15653 Skrevet 5. november 2018 Mandag morgen uten gråt er en lovende start på uka Lykkeland har jeg store planer rom å se - så langt har det resultert i to usette episoder på pvr-boksen...
Roadrunner Skrevet 8. november 2018 Forfatter #15654 Skrevet 8. november 2018 Hva gjorde jeg på mandag? Husker ikke... Tirsdag ble det rusletur og skravlings med ei venninne i kveldinga, og i går ble det litt handling og besøk hos venninne med nyfødt baby. Veldig koselig. Kantet i seng da jeg var hjemme, og innser at klesvasken fra mandag (DET gjorde jeg på mandag ) blir hengende på stativet ei stund til. Trolig rusletur med venninne i ettermiddag, og så tror jeg at jeg skal prøve å finne ut hvor husmora har gjemt seg. Bedre å få tatt litt i dag, enn å bruke helga.. Tror jeg. Kanskje. Hvis jeg gidder. Men jeg burde. *sukk* Ingen store planer kommende helg, og mistenker at det blir litt trening, avslapning og pusling hjemme. Neste helg skal jeg jobbe, helgen etter skal jeg på tur, og så skriver vi desember helgen etter der igjen Da blir det en liten tur til familie, og så er det julebord med jobb helgen etter. Snart jul!
Daria Skrevet 8. november 2018 #15655 Skrevet 8. november 2018 Det er lenge til jul!! *skuler stygt på julepynt og juletrær som har begynt å dukke opp* Å ha klesvasken hengende fra mandag til torsdag er da ingenting - jeg hadde den en gang hengende fra september til desember Det skal vel legges til at det var den gangen jeg fikk et vikariat på andre siden av landet på noen dagers varsel, og tenkte at det tross alt var bedre å ha rent tøy hengende i stua i tre måneder enn å ha skittent tøy liggende i skittentøyskurven så lenge...
Sauen Shaun Skrevet 8. november 2018 #15656 Skrevet 8. november 2018 På 26.10.2018 den 21.30, Daria skrev: Jeg hører knapt på radio lenger heller - det hjelper jo ikke... Her er det bare P1+ som står på. *steingammel*
Roadrunner Skrevet 8. november 2018 Forfatter #15657 Skrevet 8. november 2018 Snart møtetid her, noen har ramlet i julebordskomiteen for året (det var MER julesnakk du ville ha, Daria? )
Daria Skrevet 8. november 2018 #15658 Skrevet 8. november 2018 (Vurderte et øyeblikk å bruke denne og savnet umiddelbart @vimse Den pleide å være hennes glansnummer... )
Roadrunner Skrevet 9. november 2018 Forfatter #15659 Skrevet 9. november 2018 Gjennomgått kalenderen og kan slå fast at dette er siste helgen uten planer før jul Treningstøyet står klart i bilen, i dag MÅ jeg bevege skrotten litt Ellers satser jeg på en rolig kveld i heimen, kanskje med ferske reker til middag? Fikk sparket litt i husmora i går, så ser ikke helt forferdelig ut før helgen. Så kan jeg pusle litt mer innimellom tenker jeg. Søndagen ser jo ut til å bli relativt våt utendørs, så da er det kjekt å kose seg innendørs Bra fredag så langt?
Roadrunner Skrevet 9. november 2018 Forfatter #15660 Skrevet 9. november 2018 (endret) En aldri så liten meditasjon... Endret 9. november 2018 av Roadrunner Fikset så det ble video og ikke bare link..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå