Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg som trodde trekkfugler var naturlig immune? :kaklehone::fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Jeg som trodde trekkfugler var naturlig immune? :kaklehone::fnise: 

Det er vi :opplyser:

Men det er greit å være litt på den sikre siden når vi trekker til litt nye destinasjoner :nigo:
Trekkfugler har ikke så veldig lyst til å bli syke midt i trekketiden...

Skrevet

Det er jo alltid litt fugleinfluensa i omløp, best å være på den sikre siden :jepp: 

Skrevet

:vinke: 

Dårlig dagbokskriver til tjeneste...
Midtuke, trøtt fuggel og møre bein. Trening søndag, tur mandag og tur tirsdag merkes litt. Usikker på om jeg skal joine tur i dag, eller om det blir en hviledag med andre ærend på planen.

Skrevet (endret)

Rart hvor ofte det står F R E D A G ! ! ! i boka her... :fnise:

Jobbing i helga også, kjenner jeg begynner å bli smålei nå. Men siden det feilet forrige helg, håper jeg virkelig at vi nå har tatt høyde for alt og mere til, sånn at vi kan komme i mål denne helga. Så blir det et par helger uten jobbing (er planen og det håper jeg virkelig stemmer), og så blir det ny helg med jobbing. Men da skal jeg bidra på et helt annet område enn mitt daglige virke, så det blir i grunn bare kjekt. Og veldig godt med litt ekstra kronasje :jepp:

Endret av Roadrunner
emoji-trøbbel
Skrevet
55 minutter siden, Daria skrev:

Flere utflukter på tur? :fnise: 

Ikke sånn umiddelbart, men er jo ikke feil å starte sparingen til eventuell ny tur? :nigo:

Eventuelt spare opp litt i bakhånd dersom jobbtidene skulle vise seg å bli litt usikre...

Oi! Note to self - vinterens tur ligger til forfall før neste lønning finner veien til konto, må sørge for at det er nok penger på riktig konto da jo. Da jeg bestilte turen i våres var det jo en evighet til forfall!  

Skrevet

:veslejenta:

Pc-en er med hjem, helgen har offisielt startet. Egentlig skulle jeg vært på gåtur med to venninner, men må gjøre en liten jobbting og har sendt melding om avlysning. Tung i hodet, surkler og slækk, så er vel like greit at jeg i tillegg må gjennomgå litt jobb. Krysser alt jeg har for at det går fint i helgen, sånn at vi kan legge dette prosjektet bak oss i begynnelsen av kommende uke. :pls:

Skrevet
5 timer siden, Roadrunner skrev:

Ikke sånn umiddelbart, men er jo ikke feil å starte sparingen til eventuell ny tur? :nigo:

Eventuell? Som om du ikke har et utvalg alternativ for neste tur klar allerede...? :fnise: 

Skrevet

Eventuell? Som om du ikke har et utvalg alternativ for neste tur klar allerede...? :fnise: 

Enkelte reiseselskap gjør det til en solid utfordring... Så mange fristelser! Og hva vil man EGENTLIG?? 

Skrevet

Med andre ord har jeg rett - det er ikke spørsmål OM, men HVOR... :ler: Står ikke Asia for tur snart?

Skrevet

Med andre ord har jeg rett - det er ikke spørsmål OM, men HVOR... :ler: Står ikke Asia for tur snart?

Jooo, det meste står for tur :ler:

Ikke tenkt så langt ennå faktisk, først må drømmeturen gjøres :nigo:

Ser på Ti på topp på NRK igjen, selv om jeg ikke er overbegeistret for programleder. Men 1999 - russeåret mitt jo! MÅ jo bli en tur ned memory lane :hoppe:

Skrevet

Jeg forventer å kunne samtlige låter på lista :ler: 

Skrevet
7 minutter siden, Daria skrev:

Jeg forventer å kunne samtlige låter på lista :ler: 

Jeg sliter overraskende nok allerede... Får gå all in på topp 3 :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg slet litt med Reset... Blue, derimot - nå er vi ferdige med russetiden og over på folkehøgskole :danse:

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Traff hun noen kjente toner? Fra den normale skalen? 

:ler:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Hun glemte visst at hun skulle gi lyd fra seg...

Skrevet

Har vel hørt litt på Westlife ja...

Skrevet

Vengaboys :hoppe:

Russetid det...

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Roadrunner skrev:

Har vel hørt litt på Westlife ja...

De er vel greit representert i cd-samlingen. :plystre:  Sett dem live et par ganger også...

Britney må jo være i topp 3?

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...