Daria Skrevet 8. august 2018 #15501 Skrevet 8. august 2018 Det er alltid plass til flere bokser i ferien...
Skravla Skrevet 8. august 2018 #15502 Skrevet 8. august 2018 Og ingen grunn til å plukke frem bokser og knuse dem......
Skravla Skrevet 8. august 2018 #15503 Skrevet 8. august 2018 Jeg så det var permanentkrøller på gang på instastory.
Daria Skrevet 8. august 2018 #15504 Skrevet 8. august 2018 8 minutter siden, Skravla skrev: Og ingen grunn til å plukke frem bokser og knuse dem...... *sjekker insta*
Daria Skrevet 8. august 2018 #15505 Skrevet 8. august 2018 My bad - jeg trodde det var fuggern som var på permanentkjøret...
Skravla Skrevet 8. august 2018 #15506 Skrevet 8. august 2018 1 minutt siden, Daria skrev: My bad - jeg trodde det var fuggern som var på permanentkjøret... Sorry.... Bare en mormoner.... Tenkte det passet rett etter boksene. Noe sier meg at fuggel'n ikke hadde lagt ut sine permanentkrøller på instastory.
Roadrunner Skrevet 8. august 2018 Forfatter #15507 Skrevet 8. august 2018 Nå begynte jeg virkelig å lure her... Permanent? Jeg? Når? Hvor?
Daria Skrevet 8. august 2018 #15508 Skrevet 8. august 2018 Det kom litt overraskende på deg også, ja? Men en kikk på instastoryen til Det Norske Teatret kan anbefales, det er noen virkelig snasne bilder av eldste Cunningham...
Skravla Skrevet 8. august 2018 #15509 Skrevet 8. august 2018 Men når man skal til landene til Løvenes konge så må man ha permanent?????
Roadrunner Skrevet 8. august 2018 Forfatter #15510 Skrevet 8. august 2018 12 minutter siden, Daria skrev: Det kom litt overraskende på deg også, ja? Men en kikk på instastoryen til Det Norske Teatret kan anbefales, det er noen virkelig snasne bilder av eldste Cunningham... Herlig IG-story! 9 minutter siden, Skravla skrev: Men når man skal til landene til Løvenes konge så må man ha permanent????? Så det holder ikke med hjemmefarget hår med grå ettervekst? Tro meg, jeg kler IKKE permanent! Prøvde i studietiden ved å snurre håret opp i små "knuter" og la det tørke slik med litt hårspray i. Da jeg åpnet knutene og slapp håret fri fikk både jeg og venninna jeg delte hybel med fullstendig latterkrampe. Så ut som Bjørn Eidsvåg...
Roadrunner Skrevet 8. august 2018 Forfatter #15513 Skrevet 8. august 2018 Det fantes engang et bilde tror jeg, men fuglene vet hvor det har tatt veien. Like greit kjenner jeg Poenget her var at jeg IKKE kler permanent, ikke at det skulle graves etter tvilsomme bildebevis
Skravla Skrevet 8. august 2018 #15514 Skrevet 8. august 2018 Men om du strengt tatt ikke har lyst på permanent så kan det påvirke ditt syn på om du kler det eller ikke.... og da må bevis fremlegges. Helt naturlig
Daria Skrevet 8. august 2018 #15515 Skrevet 8. august 2018 ...eller så ville vi bare ha noe å le av...
Skravla Skrevet 8. august 2018 #15516 Skrevet 8. august 2018 2 minutter siden, Daria skrev: ...eller så ville vi bare ha noe å le av... Nå må du ikke røpe intensjonene våre da...... (som om ikke RR skjønte det helt av seg selv)
Roadrunner Skrevet 13. august 2018 Forfatter #15518 Skrevet 13. august 2018 Mandag, og hektisk dag så langt. Men tror det meste er under kontroll nå, så prøver meg på en kjapp KG-runde. Ikke akkurat overaktiv denne boka for tida, men glemmer liksom hele greia litt. Og har ikke allverden å skrive heller føler jeg. Vinterens tur surrer i bakhodet, og alle utflukter er booket Ingen tvil om at jeg gleder meg, STORT! Ellers er pausen på treningssenteret over denne uken, så er vel på tide å finne veien dit igjen etterhvert. Long time no see.... Har en plan om å prøve å få justert kroppsvolumet litt mot vinterens tur, og da er det visst bare å komme igang!
Roadrunner Skrevet 13. august 2018 Forfatter #15519 Skrevet 13. august 2018 Jeg har kjøpt garn og er i gang med nytt strikketøy! Halvannet år siden jeg fullførte forrige prosjekt, og var inderlig lei. Jaja, på tide å begynne igjen nå da kanskje?
Roadrunner Skrevet 14. august 2018 Forfatter #15520 Skrevet 14. august 2018 Arbeidsdagen er i gang, og til nå har det vært full fart. Man våkner i alle fall! Skal på kino med to kollegaer i kveld, og satser på ei solid latterkule. The Book Club står på timeplanen, og jeg har hørt den er ganske hysterisk. Blir vel solid hostekule av sånt, men får bare ta med litt halstabletter og stålsette meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå