Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Det er alltid plass til flere bokser i ferien...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ingen grunn til å plukke frem bokser og knuse dem...... :hoho: 

Skrevet

Jeg så det var permanentkrøller på gang på instastory. 

Skrevet
8 minutter siden, Skravla skrev:

Og ingen grunn til å plukke frem bokser og knuse dem...... :hoho: 

:rulle:

*sjekker insta*

Skrevet

My bad - jeg trodde det var fuggern som var på permanentkjøret... :fnise: 

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

My bad - jeg trodde det var fuggern som var på permanentkjøret... :fnise: 

Sorry.... Bare en mormoner.... Tenkte det passet rett etter boksene. 

Noe sier meg at fuggel'n ikke hadde lagt ut sine permanentkrøller på instastory. :rulle: 

Skrevet

:skratte:

Nå begynte jeg virkelig å lure her... Permanent? Jeg? Når? Hvor? :fnise:

Skrevet

Det kom litt overraskende på deg også, ja? :ler: Men en kikk på instastoryen til Det Norske Teatret kan anbefales, det er noen virkelig snasne bilder av eldste Cunningham... :fnise: 

Skrevet

Men når man skal til landene til Løvenes konge så må man ha permanent????? 

Skrevet
12 minutter siden, Daria skrev:

Det kom litt overraskende på deg også, ja? :ler: Men en kikk på instastoryen til Det Norske Teatret kan anbefales, det er noen virkelig snasne bilder av eldste Cunningham... :fnise: 

Herlig IG-story! :ler:

9 minutter siden, Skravla skrev:

Men når man skal til landene til Løvenes konge så må man ha permanent????? 

Så det holder ikke med hjemmefarget hår med grå ettervekst? :klo: 

Tro meg, jeg kler IKKE permanent! 

Prøvde i studietiden ved å snurre håret opp i små "knuter" og la det tørke slik med litt hårspray i. Da jeg åpnet knutene og slapp håret fri fikk både jeg og venninna jeg delte hybel med fullstendig latterkrampe. Så ut som Bjørn Eidsvåg... :fnise:

Skrevet

Finnes det bilder av dette...? :rulle: 

Skrevet

Det fantes engang et bilde tror jeg, men fuglene vet hvor det har tatt veien. Like greit kjenner jeg :ler: 

:flau:

Poenget her var at jeg IKKE kler permanent, ikke at det skulle graves etter tvilsomme bildebevis :opplyser:

Skrevet

Men om du strengt tatt ikke har lyst på permanent så kan det påvirke ditt syn på om du kler det eller ikke.... og da må bevis fremlegges. Helt naturlig :sminkedokke:

Skrevet

...eller så ville vi bare ha noe å le av... :fnise: 

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

...eller så ville vi bare ha noe å le av... :fnise: 

Nå må du ikke røpe intensjonene våre da...... (som om ikke RR skjønte det helt av seg selv) :ler:

Skrevet

Man skal ikke gjøre seg bedre enn man er :ler: 

Skrevet

Mandag, og hektisk dag så langt. Men tror det meste er under kontroll nå, så prøver meg på en kjapp KG-runde.

Ikke akkurat overaktiv denne boka for tida, men glemmer liksom hele greia litt. Og har ikke allverden å skrive heller føler jeg.

Vinterens tur surrer i bakhodet, og alle utflukter er booket :nigo: Ingen tvil om at jeg gleder meg, STORT! :strix:
Ellers er pausen på treningssenteret over denne uken, så er vel på tide å finne veien dit igjen etterhvert. Long time no see.... :trene: Har en plan om å prøve å få justert kroppsvolumet litt mot vinterens tur, og da er det visst bare å komme igang! :jepp: 

Skrevet

:tekola:

Jeg har kjøpt garn og er i gang med nytt strikketøy! :daane:

Halvannet år siden jeg fullførte forrige prosjekt, og var inderlig lei. Jaja, på tide å begynne igjen nå da kanskje? 

Skrevet

:kaffekopp:

Arbeidsdagen er i gang, og til nå har det vært full fart. Man våkner i alle fall! :blink:

Skal på kino med to kollegaer i kveld, og satser på ei solid latterkule. The Book Club står på timeplanen, og jeg har hørt den er ganske hysterisk. Blir vel solid hostekule av sånt, men får bare ta med litt halstabletter og stålsette meg :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...