Roadrunner Skrevet 7. august 2018 Forfatter #15481 Skrevet 7. august 2018 Nytt forsøk på å få solgt FM-radioen, og nå krysser jeg fingrene HARDT for at han som kommer for å se på den i ettermiddag virkelig har lyst på den Han kjører noen mil for å ta den i øyesyn, så våger meg på mild optimisme... Hadde vært SÅ deilig å få det ut av verden!
Daria Skrevet 7. august 2018 #15482 Skrevet 7. august 2018 Da høres han jo hvertfall interessert ut... Står den hos forhandler, eller ordner du det selv?
Roadrunner Skrevet 7. august 2018 Forfatter #15483 Skrevet 7. august 2018 3 minutter siden, Daria skrev: Da høres han jo hvertfall interessert ut... Står den hos forhandler, eller ordner du det selv? Jeg ordner selv, siden jeg hadde fått veldig lite igjen om jeg gikk via forhandler. Men har parkert den i nærheten av jobb, så slipper jeg styret hjemme.
Jerle Skrevet 7. august 2018 #15484 Skrevet 7. august 2018 15 timer siden, Daria skrev: Vi kan godt la det sluttresultatet forbigå i stillhet, ja... Jobben er overraskende slitsom, med tanke på at den foreløbig er fri for både elever og lærere. Satser på at det går seg til, jeg har jo egentlig planer om å trappe opp litt ved månedsskiftet. Dessuten prører jeg å fortrenge at årets førsteklassinger er født i 2002 - det var jo i forrige uke omtrent... Gulp! Datteren min er jo født i 2003, det var også i går sånn ca. 2 timer siden, Roadrunner skrev: Nytt forsøk på å få solgt FM-radioen, og nå krysser jeg fingrene HARDT for at han som kommer for å se på den i ettermiddag virkelig har lyst på den Han kjører noen mil for å ta den i øyesyn, så våger meg på mild optimisme... Hadde vært SÅ deilig å få det ut av verden! Håper FM-radioen snart er historie, krysser alt jeg har. Jeg begynte også på igjen på jobb i går... 😭
Daria Skrevet 7. august 2018 #15485 Skrevet 7. august 2018 Med andre ord har du vgs-elev neste år - og siste års ungdomsskole i år? Det kan jo bli spennende for noen og enhver...
Roadrunner Skrevet 7. august 2018 Forfatter #15486 Skrevet 7. august 2018 Ny henvendelse angående FM-radioen - tør jeg kjenne på en aldri så liten optimisme? Tenk om! Når den er solgt skal det bookes utflukter på vinterens tur
Roadrunner Skrevet 7. august 2018 Forfatter #15488 Skrevet 7. august 2018 8 minutter siden, Daria skrev: 🚁? Hva i allverden skal det der forestille?
Roadrunner Skrevet 7. august 2018 Forfatter #15489 Skrevet 7. august 2018 NÅ ser jeg det! Svaret er.... Jepp! I en rååsa helikopter
Daria Skrevet 7. august 2018 #15490 Skrevet 7. august 2018 De er ikke veldig tydelige, mange av de nye smileyene
Roadrunner Skrevet 7. august 2018 Forfatter #15491 Skrevet 7. august 2018 3 timer siden, Daria skrev: De er ikke veldig tydelige, mange av de nye smileyene Mobilikonene egner seg ikke like godt på pc som på mobil Meeeeen! Jeg har solgt FM-radioen Gjenstår å få pengene på konto i morgen da, så jubler bare halvveis til de er på plass.
Skravla Skrevet 7. august 2018 #15492 Skrevet 7. august 2018 Gratulerer. Godt å bli kvitt FM nå som du har Dab-radio.
Daria Skrevet 7. august 2018 #15493 Skrevet 7. august 2018 Så bra! Godt å bli ferdig med det - og få bestilt utfluktene
Roadrunner Skrevet 8. august 2018 Forfatter #15494 Skrevet 8. august 2018 FM-radioen er borte og pengene har dukket opp i nettbanken SÅÅÅÅ godt for sånne ting som ordner seg! Ellers er formen fremdeles lite å skryte av Ettermiddagene tilbringes på sofaen, og så tusler fuggel'n tidlig i seng. Men, får håpe det gir seg snart, og at det var det jeg skulle ha av basiller på LANG tid! Kanskje på tide å booke litt utflukter nå?
Daria Skrevet 8. august 2018 #15495 Skrevet 8. august 2018 En kombinasjon av feiringsshopping og trrøsteshopping?
Roadrunner Skrevet 8. august 2018 Forfatter #15496 Skrevet 8. august 2018 2 timer siden, Daria skrev: En kombinasjon av feiringsshopping og trrøsteshopping? Jepp! Synes i grunn begge deler kvalifiserer til litt pengebruk Dessuten er jeg jo ikke noen stor butikkshopper, og orker ikke tanken på butikker/prøving sånn som formen er nå, så da er det jo genialt med litt shopping av opplevelser via nettet Halvveis i uka, snart lunsj og så blir det nok hjem til ny rolig ettermiddag. Pusle litt i heimen kanskje?
Roadrunner Skrevet 8. august 2018 Forfatter #15497 Skrevet 8. august 2018 Kjekt for alt som ikke skal betales før i november
Skravla Skrevet 8. august 2018 #15498 Skrevet 8. august 2018 Og det gliset tilsier at vinterens tur er i boks?
Roadrunner Skrevet 8. august 2018 Forfatter #15499 Skrevet 8. august 2018 41 minutter siden, Skravla skrev: Og det gliset tilsier at vinterens tur er i boks? Vinterens tur har vært i boks lenge, men la oss bare si at boksen har blitt litt større og dyrere 🛥️ + 🚁 + ⛰️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå