Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Skravla skrev:

Digg med fredag og utsikten til flere uker med ferie. De siste par timene på jobb kommer til å gå utrolig tregt. :ler: 

Nyt!

Lang ferie? Jeg skal jobbe tre uker til, SÅ blir det ferie her også. Enn så lenge nyter jeg tanken på at det er helg, og tar dag for dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også ha fire uke, men jeg drøyer starten en uke til. Feriestemninger er likevel litt på plass, vi har jo hatt sommerlunsj og sendt lærerne i ferie i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag igjen :opplyser: 

Fin helg er over, og vips skriver vi uke 26. Halvveis i året :sjokkert:

Gått masse tur, truffet venner og slappet av hjemme. Ganske bra vær ( litt vind i finværet, og litt skyer i går), og veldig deilig med helg! :strix:

Våknet altfor tidlig både lørdag og søndag, så kan ikke akkurat kalle meg uthvilt. Meeen, det går seg nok til :jepp: Og etter i dag er det kun to mandager igjen på jobb før ferie :bolledeig:

:kaffekopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at de kommende tre ukene går raskt og problemfritt for deg. :klem: 

På 14.6.2018 den 13.58, Roadrunner skrev:

Takk for koselig besøk på mandag!

Håper maskinen har vært fornøyd etterpå, og at du fikk litt ut av lynkurset i fotobok? :nigo: Kommet igang allerede, eller? Jeg må få fortsatt på min, det tar bare litt tid..

Tusen takk for hjelpa :klem: Maskina virker veldig fornøyd med behandlingen. :jepp:  

Og jeg kom i gang med fotoboka samme kveld. Måtte jo bare prøve. Og det går framover med den. Men det er vanskelig å velge ut bilder. Og det er vanskelig å finne ut hvordan jeg vil ha den. Skjønner at du bruker lang tid på de fotobøkene dine. Og etter å ha sett dine, så har jeg virkelig noe å strekke meg etter. De er utrolig fine. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

Satser på at de kommende tre ukene går raskt og problemfritt for deg. :klem: 

Tusen takk for hjelpa :klem: Maskina virker veldig fornøyd med behandlingen. :jepp:  

Og jeg kom i gang med fotoboka samme kveld. Måtte jo bare prøve. Og det går framover med den. Men det er vanskelig å velge ut bilder. Og det er vanskelig å finne ut hvordan jeg vil ha den. Skjønner at du bruker lang tid på de fotobøkene dine. Og etter å ha sett dine, så har jeg virkelig noe å strekke meg etter. De er utrolig fine. :jepp: 

Så bra at den har oppført seg fint! :hoppe:

Fotobok kan ta mye tid ja, kjenner til det. Men husk at min første fotobok ikke var i nærheten av de du fikk se den mandagen... Man lærer jo underveis, og finner etterhvert ut hvordan man vil ha det. Og når du har fått denne, så vet du kanskje litt mer om hva du ønsker med boka etter høstens tur, og så blir de bare bedre og bedre :nigo: 

Snart lunsj i :sol: og så er det bare 2 hele mandager igjen før ferien... *thefinalcountdown*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig lunsj utendørs i dag, krevde sitt å gå inn døra igjen. Var så heldig å få to solide myggstikk i løpet av halvtimen utendørs, så nå klør jeg som bare det. Argh! Selvfølgelig akkurat der hvor strikken til capri-buksen stopper, helt perfekt plassering... Det ene klør ikke så veldig (yttersiden av leggen), mens det andre klør intenst (innsiden av leggen). Så deilig atte. :ironi: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daria skrev:

Men da er det jo godt at det er så mye medlidenhet å hente... :fnise: 

Hadde blitt skuffet om reaksjonen ble noe annet :ler: Vi snakker tross alt om MYGGstikk, ikke amputasjon... :fnise:

En liten tube Eurax har funnet veien ned i veska da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Daria skrev:

Den dagen jeg får snap om amputasjon lover jeg å være adskillig mer medlidende... :ler: 

Den skal vi holde deg til. :opplyser::ler2:

 

Ungene kom hjem fra leir i går og hadde fått en del myggstikk, minsta sa hun hadde klart å telle i alle fall 48 i ansiktet og hals. Fysj altså, det er ikke noe godt.

Ut i fra nedtellingen din, så ser det ut som vi skal ha ferie samtidig. Jeg gleder meg, og teller ned, men jeg er pr. nå usikker på om jeg i det hele tatt klarer å gjennomføre ferien vi har planlagt. Så jeg er litt på "vil ikke snakke om det" stadiet, og skjønner i grunn strutsen godt. :sukk:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerle skrev:

Den skal vi holde deg til. :opplyser::ler2:

La oss håpe - ikke minst for RRs skyld - at dere slipper det... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Trenger solid mengde virtuell kaffe i dag... Veldig koselig ettermiddag i går sammen med en gjeng damer fra jobb. Flott beliggenhet, nydelig mat, god stemning og fantastisk vær :sol: Kantet i seng da jeg kom hjem, og med gjennomtrekk og bordvifte igang har jeg sovet ganske så godt i natt. Heldigvis!

Har en litt usosial periode for tiden (trolig litt hormoner som er på ferde igjen), så det krever ganske mye med sånne sosiale tilstelninger. Smågruet meg store deler av dagen i går, og merket det krevde mye å "ta meg sammen" og forsøke å slappe av. Men det gikk ok, jeg koste meg, og etter en liten periode hvor jeg var ganske stille og tilbaketrukket, så ble det en fin avslutning på kvelden til slutt.

 

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

:kose: De hormonene dine er bare teite... Håper du snart er tilbake i godt Fuggel-humør igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

:kose: De hormonene dine er bare teite... Håper du snart er tilbake i godt Fuggel-humør igjen.

De er ganske teite ja, sant det!
Men heldigvis er det ikke en tur helt i kjelleren denne gangen, ikke tårer eller spetakkel, men mer litt introvert/innadvendt/smått usosial. Går nok kjapt over. Skal ha venninner på besøk i morgen, så det ordner seg nok. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol:

Ser ut til at hormonene er på retur, og det passer bra med tanke på at det er jentekveld hos meg i kveld. Satser på at det blir en kjempekoselig kveld, og at vi ikke smelter helt bort. Meldt årets varmeste dag her i dag, og med tanke på at enkelte dager i mai/begynnelsen av juni ikke akkurat var kjølige, så aner det meg at det blir vel lunt i ettermiddag. Har endelig fått opp utemøblene på verandaen, så godt mulig vi dekker ute under markisa. Vi får se hva som er levelig :jepp:

Ellers fullstendig vraktrøtt i dag, etter at det ble litt sent i går, tok lang tid før jeg fikk sove, og våknet 04 første gang. Sovnet litt igjen, men var ganske langt borte da klokka ringte. Og da våknet jeg med SOLID fredagsfølelse. Den sitter i enda, så noe sier meg at det blir en lang ferd mot helg... :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Meeen, om fire uker er man på langweekend i nabolandet og over halvveis i ferien :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Langtidsvarslet for Oslo kryper over 30 neste uke - egentlig godt fornøyd med at Køben ligger litt lavere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Oslo lå litt høyere, men jeg er strålende fornøyd med at vi holder oss midt på 20-tallet. Fin temp det :jepp:

Når reiser dere? I løpet av helgen eller uti neste uke? 

Jeg har hatt fredagsfølelse i hele dag, blir en lang dag på jobb i morgen... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser tirsdag 🛥️ Nærmer seg :hoppe: Ikke pakke-tid ennå, men kanskje på tide å sjekke om noe må vaskes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...