Roadrunner Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #15301 Skrevet 7. mars 2018 (endret) Trøtt onsdag i dag, ble litt sent i går. Men hadde en veldig bra treningsøkt og koselige timer hos venninne etterpå. Så vel verdt å være litt trøtt! I dag er det ny treningsøkt på planen, og så sosialt med ei venninne etterpå. Fine dager, og sikkert litt for sent i kveld også Kanskje godt at morgendagens plan ble utsatt til søndag? Og det mest utrolige? Jeg måket IKKE snø i går! (jeg vet det ikke varer lenge, men viktig å fokusere på de små gleder har jeg hørt...) Endret 8. mars 2018 av Roadrunner Skriveleif
Roadrunner Skrevet 8. mars 2018 Forfatter #15302 Skrevet 8. mars 2018 (endret) Egentlig kan jeg vel nesten kjøre repeat på gårsdagens innlegg? La meg se: 23 timer siden, Roadrunner skrev: Trøtt onsdag torsdag i dag, ble litt sent i går. Men hadde en veldig bra treningsøkt og koselige timer hos venninne etterpå. Så vel verdt å være litt trøtt! I dag er det ny treningsøkt nok snøskuffing på planen, og så sosialt med ei venninne sofaen etterpå. Fine dager, og sikkert litt for sent i kveld også Kanskje godt at det er fredag i morgen morgendagens plan ble utsatt til søndag? Og det mest utrolige? Jeg måket IKKE snø i går! (jeg vet det ikke varer lenge, men viktig å fokusere på de små gleder har jeg hørt...) Joda, var en del som kunne resirkuleres gitt Styrketrening i går, etter ca 4 uker uten... Kjenner allerede på skrotten at dette blir et par fine og bevegelige dager Auuu! Endret 8. mars 2018 av Roadrunner Same same
Roadrunner Skrevet 14. mars 2018 Forfatter #15304 Skrevet 14. mars 2018 9 minutter siden, Daria skrev: Det er til og med til din ære... Akkurat skulle da bare mangle synes jeg! Men det gjør absolutt godt! Hadde det så vet jeg ikke helt om jeg hadde orket å forlate dyna i morges. Mye enklere i finvær! Og helgen ser jo strålende ut også
Daria Skrevet 14. mars 2018 #15305 Skrevet 14. mars 2018 Vi forventer jo at byen viser seg fra sin beste side når det kommer viktige gjester
Roadrunner Skrevet 14. mars 2018 Forfatter #15306 Skrevet 14. mars 2018 26 minutter siden, Daria skrev: Vi forventer jo at byen viser seg fra sin beste side når det kommer viktige gjester Selvfølgelig... Så hvor var dere helgen uke 9?
Daria Skrevet 14. mars 2018 #15307 Skrevet 14. mars 2018 (endret) I could tell you, but then... *woman of mystery* Endret 14. mars 2018 av Daria
Roadrunner Skrevet 15. mars 2018 Forfatter #15308 Skrevet 15. mars 2018 Trøtt fuggel i dag, igjen... Skikkelig trøtt uke dette gitt. Kom meg ganske tidlig i seng i går også, men tok tid før jeg fikk sove, og har sovet urolig i natt. Skal bli godt med litt helg snart kjenner jeg! *vrak* Ellers fine dager, med besøk og god mat.
Roadrunner Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #15309 Skrevet 16. mars 2018 Fikk ikke gjort alt som var på planen i går, men oppvaskmaskinen og vaskemaskinen jobbet, og jeg har med kake på jobb i dag. Kantet i seng, og sovnet (som vanlig) fra boka (fremdeles mammas Kindle som er på utlån til gulljenta). Sovet ganske godt i natt heldigvis (våknet et par ganger av vinden), og var helt i koma da klokka ringte. Men, uansett er det fredag, og sove kan man gjøre litt av i morgen tidlig (i alle fall lengre enn 05:45 ) Såååå, bare så det er sagt: Det er F R E D A G ! ! !
Roadrunner Skrevet 19. mars 2018 Forfatter #15310 Skrevet 19. mars 2018 Mandag igjen, ny uke, og bare ei drøy uke til langhelg Skal jobbe de tre dagene neste uke, men så blir det godt med noen ekstra fridager. Helgene går jo altfor fort! Nok en fin helg er tilbakelagt da, med god mat, fine samtaler, masse kaker, god stemning og gode venner. Kan ikke klage på sånt! I dag er ryggen litt stiv og skrotten skriker litt etter trening, så har faktisk med meg treningstøy i bilen for en gangs skyld. Har en plan Og har booket spinning i morgen, det trengs!
Daria Skrevet 19. mars 2018 #15311 Skrevet 19. mars 2018 Finn helg Tror ikke det blir så mye kake i dag - til gjengjeld er jeg ganske kake etter helgen...
Roadrunner Skrevet 21. mars 2018 Forfatter #15312 Skrevet 21. mars 2018 Vet jeg er "dum" som lar meg presse, men den spinningtimen i går ble i hardeste laget altså! Jeg kjører normalt litt eget løp, fokuserer på pulsen og jobber godt i intervallene. I går var det ekstra fokus på watt (forteller hvor hardt du jobber: antall tråkk i minuttet kombinert med motstanden du har på hjulet), og jeg kunne jo ikke være dårligere enn resten Så i stedet for å jobbe på rundt 85-90% av makspuls på intervallene, endte det med at jeg lå på 92-97% av makspuls. Det er rett og slett for høyt, var jo helt ødelagt i går, og kjenner i dag at skrotten er litt pjusk og ekstra sliten. Beina er møre og jeg hoster og surkler litt. Jaja, lærer visst aldri... Egentlig planlagt styrketrening i ettermiddag, men har en sterk mistanke om at jeg bør stå over den.
Roadrunner Skrevet 22. mars 2018 Forfatter #15313 Skrevet 22. mars 2018 Det nærmer seg helg igjen! Var helt kaputt i går ettermiddag, og etter noen ærend på vei hjem fra jobb, så ble det kollaps på sofaen da jeg landet hjemme. Tok vel et par timer før jeg begynte å fungere litt igjen, heldigvis ikke normalt på en onsdag. Men heldigvis litt bedre i skrotten i dag, så regner med at den bare var fullstendig utslitt, og ikke på vei til å bli syk. *krysser fingrene* I ettermiddag venter massasje og en kjapp bysleng, og så venter klesvask og litt huslig aktivitet senere. Så blir det venninnebesøk i morgen, trening og bysleng lørdag før jeg skal besøke ei venninne på kveld, og så trening igjen søndag. Gleder meg til massasje! Rygg/skuldre trenger virkelig å bli myket opp nå... For øvrig er Springsteen on Broadway satt opp helt frem til jul nå... Så det blir med andre ord ingen ny konsert-runde med det første Ligger vel fremdeles i rullene til dette Verified fan-systemet, så kanskje det er håp om billetter denne gangen? Yeah right... Har ikke trua, men får jeg en kode og får lov til å forsøke på billettkjøp, så skal jeg i det minste gi det et realt forsøk Vi får se til uka, da skulle det komme mer informasjon på mandag, og trolig billettsalg onsdag. Sjansen er vel større for å vinne i lotto (men det skjer jo heller ikke, så...eh...).
Daria Skrevet 22. mars 2018 #15314 Skrevet 22. mars 2018 Noen vinner jo i lotto - og noen for de billettene, det kan jo like gjerne være deg
Roadrunner Skrevet 22. mars 2018 Forfatter #15315 Skrevet 22. mars 2018 4 minutter siden, Daria skrev: Noen vinner jo i lotto - og noen for de billettene, det kan jo like gjerne være deg Joda, sant det! Men det systemet de har kjørt med billetter til Broadway-showet har i beste fall fungert dårlig. For de fleste har det vel opplevdes katastrofalt. Tre runder har vært avholdt så langt, og veldig mange har ikke trengt å tenke på billetter en gang, siden man ikke har fått den påkrevde koden. Etter at billettsalget er over, viser det seg at de til hver forestilling har en loddtrekning på x antall billetter til minstepris. Men loddtrekningen varer til og med dagen før konsert, det er ikke akkurat spesielt gunstig for andre enn de som bor i eller nær New York. Ikke så lett å kaste seg rundt fra Norge Men vi får se til uka, og får jeg tilsendt kode så MÅ jeg jo forsøke. Billettene spenner fra $75 til $800, og det blir IKKE konsert for enhver pris Får da være grenser....
Daria Skrevet 22. mars 2018 #15316 Skrevet 22. mars 2018 Dette med loddtrekning på minsteprisbilletter tror jeg er ganske vanlig på Broadway, flere av de store musikalene har varianter av det. Enkelte bare timer før forestilling - men da må man være der når det trekkes.
Jerle Skrevet 23. mars 2018 #15317 Skrevet 23. mars 2018 Heldigvis er det jo også nesten gratis å reise til New York også, om du skulle få en billett. *tenker at billettprisen kanskje ikke blir det eneste du trenger å tenke på* Nå er det helg her om få minutter - så: Ha en strålende helg!!!
Roadrunner Skrevet 27. mars 2018 Forfatter #15318 Skrevet 27. mars 2018 Trodde det skulle bli en litt roligere dag på jobb i går, men i stedet gikk timene i ett gitt. Ble en ganske rolig ettermiddag på sofaen da, så fikk tatt det igjen der i stedet. I dag blir det litt ærend og husarbeid etter jobb, og så krysser jeg fingrene for en litt kortere dag på jobb i morgen. Kanskje? Broadway-billetter legges ut i morgen, og jeg har blitt "oppgradert" fra Standby til venteliste. Vet ikke om det i realiteten betyr så mye da...
Jerle Skrevet 27. mars 2018 #15319 Skrevet 27. mars 2018 Her har vi det veldig rolig disse dagene, kun to stk på jobb og veldig lite på min del av jobben. Så vi drikker stort sett te og skravler Alle andre deler av organisasjonen har også stort sett fri, ikke så rart kanskje i min bransje, det braker jo snart løs hos de fleste her. Gleder meg til kl 12. i morgen, da skal vi også få litt ferie.
Roadrunner Skrevet 3. april 2018 Forfatter #15320 Skrevet 3. april 2018 Ute er det litt i lufta, men jeg har slått på værfornektelsen, og håndterer det foreløpig ganske bra. Det MÅ jo være siste runden nå, må da bli vår til slutt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå