Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det ER vår - norsk vår er aldri uten snøbyger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:natti::forkjola:

Småtett i toppen i dag, og trøtt som en sokk. Kantet på sofaen i går ettermiddag, med paracet innabords og solid hodepine til dessert. Sovet dårlig i natt, og har vel kjent på bedre form enn akkurat nå. Men liksom ikke syk heller, bare forkjøla og pjusk. Får gjort litt og fungerer sånn halvveis, så får bare ta time for time her.

Skrevet

God bedring :kose: 

Skrevet
På ‎03‎.‎04‎.‎2018 den 8.16, Roadrunner skrev:

:kaffekopp: 

Ute er det litt :sno: i lufta, men jeg har slått på værfornektelsen, og håndterer det foreløpig ganske bra. Det MÅ jo være siste runden nå, må da bli vår til slutt?

Nå har vi ikke hatt slike mengder som dere med snø, men fysj denne vinteren har vært lang altså. Greit at det meste er bedre enn det evige regnet vi er vant til, men nå synes jeg det godt kan bli litt plussgrader!

Skrevet
4 minutter siden, Jerle skrev:

Nå har vi ikke hatt slike mengder som dere med snø, men fysj denne vinteren har vært lang altså. Greit at det meste er bedre enn det evige regnet vi er vant til, men nå synes jeg det godt kan bli litt plussgrader!

Altfor lang vinter, og våren kommer liksom aldri helt skikkelig. Er jo fremdeles ganske kaldt! Facebook kaster stadig disse "minnene" etter meg, med solfylte marsdager med temperaturer på 20 tallet og grillmat og skogsturer (jada, vet at ikke 20 grader er innenfor normalen i mars, men mars var KALD i år! Og april har ikke flommet over av plussgrader så langt den heller...).

Skrevet

:sukk:

Trenger ferie og trenger lottogevinst :opplyser:

Ja, trenger visst rørlegger også, får ringe når de har åpnet...

Skrevet

Hva er galt med enkelte mennesker? :murvegg: 
Hvorfor skru av og stjele Gardena-overgangen fra utekran til hageslange i løpet av vinteren? HVA er vitsen? Det er en dings til max 60 kroner. SEKSTI!!??!! :kjefte:

Kjenner jeg er oppgitt, kanskje aller mest fordi det betyr at enkelte sniker rundt inngangspartiet mitt når de ikke har noe der å gjøre. I fjor sommer forsvant en utepotte med blomster (hadde et sett på tre like potter i tre ulike størrelser, nå har jeg to...). Why? Det er MITT! :opplyser:

Skrevet

Sett opp et kamera - det trenger jo ikke virke...

Skrevet

:natti: 

Lite søvn natt til søndag, fungerte tålig bra i går, men i dag er fuggel'n vrak gitt. Kjenner jeg teller ned til helg for harde livet, og gleder meg til å forhåpentligvis få sove litt lengre i egen seng. Trengs! Mye sosialt denne uka, og dermed lite trening. Kurs neste uke, så da utgår også trening. :sukk. Får prøve å få til en gåtur eller tre i løpet av helgen i det minste :jepp: I går ble det plutselig en tur på håndballkamp :nordvesta: og i dag skal jeg ut og spise med gode venninner. I morgen blir det en tur hjem til mine foreldre på grillmat (og hårfarging) og torsdag er det bedriftsidrett. Og SÅ er det helg!

Skrevet

:klemmer::kaffekopp:  Høres ut som du trenger litt omsorg. :kose: 

• 2 uker senere...
Skrevet

God helg! :vinke:

Vært ei hektisk uke, med lite KG. Men plutselig tilbake! :jepp:

Skrevet

:vinke:

Ikke vært den flinkeste dagbokskriveren i det siste, men skal prøve å svinge innom litt igjen.

Ei uke borte på kurs, litt sosialt liv, hektisk på jobb og trøtt fuggel.
Det er vel den siste tiden kort oppsummert.

Skrevet

Ny DAB-radio skal hentes om en times tid :bolledeig:

Skrevet

:fnise:

Som under middels radiointeressert har jeg jo forlengst glemt alle detaljer jeg eventuelt har fått vite, men det jeg er mest nysgjerrig på er fargen...

Skrevet

Gratulerer med ny DAB-radio :roser: 

Skrevet

God morgen!

Ny dag og ny uke :sol:

Trøtt fuggel i dag, sovet smått urolig i natt tror jeg. Men planen er 3-dagers uke, så da skal jeg nok holde ut ganske greit. :jepp: Håper jeg kan ta fri på fredag, får se hvor stort trøkket blir utover uka.

Leker med tanken på å få skrubbet en veranda eller to i dag, det trengs sårt. Var på utkikk etter en kost forrige uke, men fant ikke helt det jeg så etter. Nå tror jeg at jeg har sporet den opp, så kanskje like greit å få kjøpt den og komme i gang? :klo: Er ikke så veldig trivelig å sitte ute når det er så skittent som nå...

Fin helg i fuggel-land, med rolig fredagskveld i heimen, sosialt med venninner lørdag og rusletur med venninne i går, før et par timer på verandaen med boka. Herlig! Burde-lista blir ikke særlig kortere for tida, men hvis jeg begynner fra en kant, så burde ( :fnise: ) det være overkommelig på et eller annet tidspunkt. "Noen" må skjerpe seg og få gjort litt i heimen rett og slett :opplyser:

Skrevet

I Norge i mai bør det å nyte finværet mens det er her stå øverst på enhver burde-liste...

Skrevet
10 minutter siden, Daria skrev:

I Norge i mai bør det å nyte finværet mens det er her stå øverst på enhver burde-liste...

Det gjør det :jepp:

(akkurat kommet inn etter lunsj ute i sola).

Men verandaene må tas for at jeg skal kose meg skikkelig ute hjemme. Så like greit å gyve løs tenker jeg, så kan jeg nyte langhelger og fridager. Torsdag ser det ut til å bli litt grumsete vær, så da kan jeg kanskje få gjort litt inne? :klo:

Skrevet

Nesten 3,5 time i går, ganske sliten etterpå kan du si... Men fikk skrubbet og skurt, og håper det blir bra (ser det ikke skikkelig før alt er tørket). Tre-verandaen blir ikke ordentlig bra uten høytrykkspyler (men det er hardt for treverket), så får bare trøste meg med at mye overflateskitt i alle fall er borte. Fikk spylt godt i inngangspartiet også, godt fornøyd med innsatsen. Kaputt etterpå, armene er visne og rygg/hofter krangler. Men det går seg til :jepp: Gjestår en del ennå, men godt å være i gang! Og nå er det mye koseligere å sitte ute :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...