Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Makan til intens pussing av glorie er det lenge siden jeg har sett gitt :engel::gullengel:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra Sibir-kulde :sno: til Sahara-varme :sol: i løpet av ca tre måneder

Ingen mellomting her nei! Men fy søren for en maimåned! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bikket 30 grader i Oslo i dag - ny varmerekord for mai. Litt i overkant for meg, egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daria skrev:

Det bikket 30 grader i Oslo i dag - ny varmerekord for mai. Litt i overkant for meg, egentlig...

Her har det lagt mellom 25-27, helt fint det, spesielt siden vi har hatt en liten trekk også. Men legge seg? I kveld? Hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daria skrev:

Det bikket 30 grader i Oslo i dag - ny varmerekord for mai. Litt i overkant for meg, egentlig...

Bare å ta med badetøy - kort vei til stranda :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Daria skrev:

Et kveldsbad etter en lang og varm togtur høres jo ikke så dumt ut...

Er lov å pakke med tanke på det, og så ta valget når dere står her :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badedrakten tar jo ikke store plassen i bagasjen, selv om min er ganske dekkende og tekkelig :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

God mandag!

Trøtt fuggel, men det er jo heller regelen enn unntaket for tiden. Ikke helt optimal nattesøvn i varmen, selv om det hjalp veldig med ei bordvifte på soverommet. Uansett ikke så enkelt å komme seg tidlig i seng med lange, lyse, varme kvelder. Hele skrotten er jo i feriemodus, og det er så deilig å bare sitte oppe og slappe av etter en lang dag. Jaja, det er nå sommer bare noen får dager/uker i året. Litt må man tåle :jepp:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg vet! :opplyser:

Men temperaturen på soverommet har vært god i natt, har til og med tidvis brukt dyna. Men må først og fremst komme meg i seng i høvelig tid, og være trøtt på kvelden. Er vraktrøtt på dagen og tidlig ettermiddag, og mye mer våken på kvelden. :Nikke:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:veslejenta:

God fredag! 

Møre bein etter småspreke ettermiddager denne uka. Noterer 2 lange gåturer (hver på ca 2 timer), en kortere gåtur (snau time) og en økt intervallspinning på 65 minutter. I morgen venter ny intervallspinning og søndag blir det kanskje ny langtur? :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at du setter oss andre i et dårlig lys med alle denne aktiviteten...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Daria skrev:

Du er klar over at du setter oss andre i et dårlig lys med alle denne aktiviteten...?

Men er det egentlig mitt problem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hensynet tas ved å "balansere" all aktiviteten med solid inntak av heller usunt vas :sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...