Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet
36 minutter siden, Daria skrev:

Men burde vi ikke få litt tur-rapport snart...?

Om 2 uker... 😂 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ut til våren... :natti:

:sno:

:fryser:

:kjefte:

Skrevet
2 timer siden, Roadrunner skrev:

Kommer ut til våren... :natti:

:sno:

:fryser:

Jeg og... :fryser:

Skrevet

Bruker normalt ca 6 minutter hjem fra jobb. I dag tok det ca 40 minutter... Fullstendig kaos. :bond:

Men nå er rent tøy lagt i skapet, ny runde henger til tørk, det meste av snøen er fjernet fra veranda/terrasse og trapp, og ovnen er snart rødglødende. Og fuggel'n er på sofaen :veslejenta: Fremdeles snøstorm ute og ca 11 blå grader, så... Vil ikke ut før til våren! :pls:

Skrevet

God morgen ☕☕☕ *serverer varm drikke til kald Fuggel*

Heldigvis sluttet å snø nå, men det er kaldt nok fremdeles. Vind og -11 i indre strøk. :fryser:

Skrevet

:kaffekopp:

Småkald fuggel tar dag for dag, og snøhaug for snøhaug. :sukk: Men i morgen er det fredag! :strix: Det smått interessante er at jeg skal på noe sosialt med jobb i morgen ettermiddag/kveld hvor et par av timene foregår utendørs. :fryser: Kan bli heller interessant! Kan ikke si jeg er bare positiv akkurat nå...

Ellers veldig godt fornøyd med turen, har kost meg masse og det gjorde utrolig godt med sol, varme og noen dager borte fra jobb og hverdag!

Skrevet

God fredag! :hoppe: 

Trøtt fuggel serverer :kaffekopp: og ønsker en finfin dag rundt omkring. Lurer på om kroppen ikke er helt tidsjustert ennå, var unormalt våken i går kveld og lå ei stund før jeg fikk sove. Med det resultat at jeg måtte slumre 3-4 ganger i morges og kom skjevt ut med tida. Jaja, godt man har fleksitid... :sjenert: Riktignok bare 10-15 minutter for sent på jobb i dag, men det var jeg i går også... Baller på seg! På den andre siden, stod 2,5 timer lengre på jobb i går, siden jeg fikk en hastesak i fanget. Så ingen dårlig samvittighet her! :opplyser:

Må innom et bilverksted i løpet av dagen, ene frontpæra har fryst i hjel. Kan ikke kjøre rundt som en enøyd banditt hele helgen, så må få fikset det i dag.

Lader opp til jobbsosialt i ettermiddag, og gleder meg til ellers ganske rolig helg (tror i alle fall den blir ganske rolig). Soooove! :natti:

Skrevet

*Trøtt og frossen sau innom og tar en :kaffekopp: *

Skrevet
1 time siden, Roadrunner skrev:

Jaja, godt man har fleksitid... :sjenert: Riktignok bare 10-15 minutter for sent på jobb i dag, men det var jeg i går også... Baller på seg! På den andre siden, stod 2,5 timer lengre på jobb i går, siden jeg fikk en hastesak i fanget. Så ingen dårlig samvittighet her! :opplyser:

2x15 min for sen vs 2,5 t overtid - du går jo ganske greit i pluss på det...

Skrevet

Her har man nettopp stått opp og spist frokost. 

Skal rydde og vaske litt her i dag og ellers bare slappe helt av. Deillig med en fridag uten store planer. 

Skrevet

Enkel søndagsunderholdning på TV2 - Huskestue. Men jeg har i alle fall ledd på meg en skikkelig hoste :skratte: (trolig :sjokolade: som kom litt i vranga :fnise:

Ellers? 

:sno::sno::sno:

Kommer ut i midten av mai :natti:

Skrevet
34 minutter siden, Roadrunner skrev:

Men jeg har i alle fall ledd på meg en skikkelig hoste :skratte: (trolig :sjokolade: som kom litt i vranga :fnise:

Grådighet straffer seg... :fnise:

Men altså, jeg synes jo du kunne komme ut og leke litt når vi kommer nedover, selv om det fortsatt er mars...

Skrevet
12 timer siden, Daria skrev:

Grådighet straffer seg... :fnise:

Men altså, jeg synes jo du kunne komme ut og leke litt når vi kommer nedover, selv om det fortsatt er mars...

Siden det er dere som kommer (og Sauen som jubilerer) så får jeg ta en liten tur ut i midten av mars. :jepp: Blir koselig å se dere igjen! :hoppe: Dere har tog nedover på lørdag? Og retur søndag formiddag? Eller?

Skrevet

Skulle besøkt venninne men hun har blitt dårlig... 

Så.... ehhh.... da får jeg vel måke snø igjen da... :sno:

:natti:

Skrevet

Jeg er ingen ekspert på område, men jeg har en teori om at du blir fortere ferdig med snøskuffe enn med dyne og pute... *hjelpsom* :engel: 

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Daria skrev:

Jeg er ingen ekspert på område, men jeg har en teori om at du blir fortere ferdig med snøskuffe enn med dyne og pute... *hjelpsom* :engel: 

Nei, sier du det? Og jeg som hadde en plan... En GOD plan...

Rakk å skuffe mellom to runder brøyting så da rekker jeg kanskje en brøytekant til? :hoppe:

:ironi:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Innser at jeg er bortskjemt som slipper å måke... 

Skrevet
44 minutter siden, Daria skrev:

Kanskje hun skal smelte snøen under en varm dyne?

Skrevet
30 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

Innser at jeg er bortskjemt som slipper å måke... 

Egentlig ikke så mye å klage på jeg heller, sånn bortsett fra når terrassene må tas (jepp, solid luksusproblem når man kan skrive terrasser i flertall :opplyser: Men de egner seg bedre til sommerbruk :jepp: )

26 minutter siden, Skravla skrev:

Kanskje hun skal smelte snøen under en varm dyne?

:sjokkert:

Er du riv ruskende gal? Min kjære, myke, varme dyne skal da ike brukes til snøsmelting! :daane:

Skrevet
5 minutter siden, Roadrunner skrev:

Egentlig ikke så mye å klage på jeg heller, sånn bortsett fra når terrassene må tas (jepp, solid luksusproblem når man kan skrive terrasser i flertall :opplyser: Men de egner seg bedre til sommerbruk :jepp: )

:sjokkert:

Er du riv ruskende gal? Min kjære, myke, varme dyne skal da ike brukes til snøsmelting! :daane:

Det var du som dro den frem i utgangspunktet...... :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...