Skravla Skrevet 27. februar 2018 #15281 Skrevet 27. februar 2018 36 minutter siden, Daria skrev: Men burde vi ikke få litt tur-rapport snart...? Om 2 uker... 😂
Sauen Shaun Skrevet 28. februar 2018 #15283 Skrevet 28. februar 2018 2 timer siden, Roadrunner skrev: Kommer ut til våren... Jeg og...
Roadrunner Skrevet 28. februar 2018 Forfatter #15284 Skrevet 28. februar 2018 Bruker normalt ca 6 minutter hjem fra jobb. I dag tok det ca 40 minutter... Fullstendig kaos. Men nå er rent tøy lagt i skapet, ny runde henger til tørk, det meste av snøen er fjernet fra veranda/terrasse og trapp, og ovnen er snart rødglødende. Og fuggel'n er på sofaen Fremdeles snøstorm ute og ca 11 blå grader, så... Vil ikke ut før til våren!
Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2018 #15285 Skrevet 1. mars 2018 God morgen ☕☕☕ *serverer varm drikke til kald Fuggel* Heldigvis sluttet å snø nå, men det er kaldt nok fremdeles. Vind og -11 i indre strøk.
Roadrunner Skrevet 1. mars 2018 Forfatter #15286 Skrevet 1. mars 2018 Småkald fuggel tar dag for dag, og snøhaug for snøhaug. Men i morgen er det fredag! Det smått interessante er at jeg skal på noe sosialt med jobb i morgen ettermiddag/kveld hvor et par av timene foregår utendørs. Kan bli heller interessant! Kan ikke si jeg er bare positiv akkurat nå... Ellers veldig godt fornøyd med turen, har kost meg masse og det gjorde utrolig godt med sol, varme og noen dager borte fra jobb og hverdag!
Roadrunner Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #15287 Skrevet 2. mars 2018 God fredag! Trøtt fuggel serverer og ønsker en finfin dag rundt omkring. Lurer på om kroppen ikke er helt tidsjustert ennå, var unormalt våken i går kveld og lå ei stund før jeg fikk sove. Med det resultat at jeg måtte slumre 3-4 ganger i morges og kom skjevt ut med tida. Jaja, godt man har fleksitid... Riktignok bare 10-15 minutter for sent på jobb i dag, men det var jeg i går også... Baller på seg! På den andre siden, stod 2,5 timer lengre på jobb i går, siden jeg fikk en hastesak i fanget. Så ingen dårlig samvittighet her! Må innom et bilverksted i løpet av dagen, ene frontpæra har fryst i hjel. Kan ikke kjøre rundt som en enøyd banditt hele helgen, så må få fikset det i dag. Lader opp til jobbsosialt i ettermiddag, og gleder meg til ellers ganske rolig helg (tror i alle fall den blir ganske rolig). Soooove!
Daria Skrevet 2. mars 2018 #15289 Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, Roadrunner skrev: Jaja, godt man har fleksitid... Riktignok bare 10-15 minutter for sent på jobb i dag, men det var jeg i går også... Baller på seg! På den andre siden, stod 2,5 timer lengre på jobb i går, siden jeg fikk en hastesak i fanget. Så ingen dårlig samvittighet her! 2x15 min for sen vs 2,5 t overtid - du går jo ganske greit i pluss på det...
Skravla Skrevet 2. mars 2018 #15290 Skrevet 2. mars 2018 Her har man nettopp stått opp og spist frokost. Skal rydde og vaske litt her i dag og ellers bare slappe helt av. Deillig med en fridag uten store planer.
Roadrunner Skrevet 4. mars 2018 Forfatter #15291 Skrevet 4. mars 2018 Enkel søndagsunderholdning på TV2 - Huskestue. Men jeg har i alle fall ledd på meg en skikkelig hoste (trolig som kom litt i vranga ) Ellers? Kommer ut i midten av mai
Daria Skrevet 4. mars 2018 #15292 Skrevet 4. mars 2018 34 minutter siden, Roadrunner skrev: Men jeg har i alle fall ledd på meg en skikkelig hoste (trolig som kom litt i vranga ) Grådighet straffer seg... Men altså, jeg synes jo du kunne komme ut og leke litt når vi kommer nedover, selv om det fortsatt er mars...
Roadrunner Skrevet 5. mars 2018 Forfatter #15293 Skrevet 5. mars 2018 12 timer siden, Daria skrev: Grådighet straffer seg... Men altså, jeg synes jo du kunne komme ut og leke litt når vi kommer nedover, selv om det fortsatt er mars... Siden det er dere som kommer (og Sauen som jubilerer) så får jeg ta en liten tur ut i midten av mars. Blir koselig å se dere igjen! Dere har tog nedover på lørdag? Og retur søndag formiddag? Eller?
Roadrunner Skrevet 5. mars 2018 Forfatter #15294 Skrevet 5. mars 2018 Skulle besøkt venninne men hun har blitt dårlig... Så.... ehhh.... da får jeg vel måke snø igjen da...
Daria Skrevet 5. mars 2018 #15295 Skrevet 5. mars 2018 Jeg er ingen ekspert på område, men jeg har en teori om at du blir fortere ferdig med snøskuffe enn med dyne og pute... *hjelpsom*
Roadrunner Skrevet 5. mars 2018 Forfatter #15296 Skrevet 5. mars 2018 (endret) 2 minutter siden, Daria skrev: Jeg er ingen ekspert på område, men jeg har en teori om at du blir fortere ferdig med snøskuffe enn med dyne og pute... *hjelpsom* Nei, sier du det? Og jeg som hadde en plan... En GOD plan... Rakk å skuffe mellom to runder brøyting så da rekker jeg kanskje en brøytekant til? Endret 5. mars 2018 av Roadrunner
Sauen Shaun Skrevet 5. mars 2018 #15297 Skrevet 5. mars 2018 Innser at jeg er bortskjemt som slipper å måke...
Skravla Skrevet 5. mars 2018 #15298 Skrevet 5. mars 2018 44 minutter siden, Daria skrev: Jeg er ingen ekspert på område, men jeg har en teori om at du blir fortere ferdig med snøskuffe enn med dyne og pute... *hjelpsom* Kanskje hun skal smelte snøen under en varm dyne?
Roadrunner Skrevet 5. mars 2018 Forfatter #15299 Skrevet 5. mars 2018 30 minutter siden, Sauen Shaun skrev: Innser at jeg er bortskjemt som slipper å måke... Egentlig ikke så mye å klage på jeg heller, sånn bortsett fra når terrassene må tas (jepp, solid luksusproblem når man kan skrive terrasser i flertall Men de egner seg bedre til sommerbruk ) 26 minutter siden, Skravla skrev: Kanskje hun skal smelte snøen under en varm dyne? Er du riv ruskende gal? Min kjære, myke, varme dyne skal da ike brukes til snøsmelting!
Skravla Skrevet 5. mars 2018 #15300 Skrevet 5. mars 2018 5 minutter siden, Roadrunner skrev: Egentlig ikke så mye å klage på jeg heller, sånn bortsett fra når terrassene må tas (jepp, solid luksusproblem når man kan skrive terrasser i flertall Men de egner seg bedre til sommerbruk ) Er du riv ruskende gal? Min kjære, myke, varme dyne skal da ike brukes til snøsmelting! Det var du som dro den frem i utgangspunktet......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå