Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man kan jo ikke kutte sjokoladen før julelageret er tomt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Daria skrev:

Man kan jo ikke kutte sjokoladen før julelageret er tomt...

Med mindre vi snakker om butikkens lager, så er jeg redd jeg ikke har noe å si til mitt forsvar... :sjenert:

Og det har ikke vært snakk om utpreget julesjokolade heller :flau:

Skrevet

Julegodis til halv pris er djevelens verk...

Skrevet
33 minutter siden, Daria skrev:

Julegodis til halv pris er djevelens verk...

Jo, det er så... Men det som er på halv pris er gjerne marsipan og annet spetakkel. Og det styrer jeg glatt unna. Så, har derfor ingen gode unnskyldninger for at jeg ramler på NonStop, Firkløver og div småtteri sånn uka etter nyttår... Tilbud? Nope. Jul? Nope.

:murvegg:

Skrevet

Min salige morfar hadde en teori om at kroppen visste hva det trengte - hadde du sterk lyst på noe spesielt var det fordi kroppen hadde behov for det. Jeg kan gå med på at fyser du på noe salt kan det være delvis fordi kroppen faktisk trenger salt, men jeg tviler sterk på at kroppen min trenger så mye sjokolade som den prøver å innbille meg at det har behov for...

Ta en kopp te istedet, det hender at det hjelper...

Skrevet

Men noen ganger får man lyst på sjokolade til te. Og etter halvannen uke med influensa så var det ganske deilig å ha lyst på sjokolade i går. :ler: 

Skrevet

Og noen liker ikke te... Men kompenserer og er dermed ekstremt glad i sjokolade :flau:

Skrevet

Har ikke spist :sjokolade: siden søndag kveld :opplyser:

Uvesentlig for menneskeheten, men føles som en bragd for fuggel'n akkurat nå :sjenert:

Og i går ble det endelig spinning igjen! Favorittinstruktøren, god musikk (opptil flere sanger av a-ha blant annet) og fint driv, så deilig! :trene: I dag er planen å være husmor, i morgen skal jeg ut og spise med gode venninner, torsdag blir det nok trening igjen og fredag skal jeg besøke vennepar. Lørdag og søndag er det besøk av foreldre, med kulturelt innslag og god mat lørdag kveld. Fin uke dette! :jepp:

Skrevet

:veslejenta:

Sjokoladespisingen velger jeg å ikke kommentere mer denne uka...

Ellers, veldig fin venninnekveld i går, god stemning, nydelig mat og herlige jenter :strix: Og ingen tvil om at jeg har spist "noen" ganger ved den restauranten etterhvert...Blir ønsket hjertelig velkommen, får en lang prat med ene servitøren og får beskjed om at menyen er uendret slik at de fremdeles har favoritten min :ler:  Trivelig sted :jepp: 

Men nå: Criminal Minds! 

Skrevet

Fortsatt gratis dessert også...? :fnise: 

Skrevet
6 minutter siden, Daria skrev:

Fortsatt gratis dessert også...? :fnise: 

Lenge siden nå gitt... :klo:

Ene favorittservitøren har sluttet da, det er jo litt kjipt. Alltid blid, hyggelig og positiv. Godt de har flere :ler:

Og kanskje godt vi skal spise et annet sted på lørdag :fnise:

Skrevet

Er dette et sted vi bør spise når Skravla og jeg komme nedover...?

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Er dette et sted vi bør spise når Skravla og jeg komme nedover...?

Jeg regner vel kanskje med at dere ønsker å sjekke ut fasilitetene? Vi kan jo ta endelig avgjørelse når det nærmer seg litt mer, men jeg er jo ikke vanskelig å be :ler:

Skrevet

Hadde du vært vanskelig å be, ville jeg lurt litt på hvem du ville beskytte mot hvem... :fnise: 

Skrevet
18 minutter siden, Daria skrev:

Hadde du vært vanskelig å be, ville jeg lurt litt på hvem du ville beskytte mot hvem... :fnise: 

Ikke spør er du grei :ler:

Skrevet

Du skammer deg over oss! :jolie:

*overtolker friskt siden jeg ikke får spørre* :rulle: 

Skrevet

:kaffekopp:

Fredag! :bolledeig:

Klar for helg, som alltid!
Og med det været som har vært de siste dagene så må jeg innrømme at jeg teller ekstra ned mot tur nå. Virkelig! Bytte ut :regn: og :sno: med :sol: (krysser fingrene for finvær på tur, tross litt varierte erfaringer med akkurat det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...