Roadrunner Skrevet 15. november 2017 Forfatter #15161 Skrevet 15. november 2017 (endret) På 15.11.2017 den 10.24, Jerle skrev: Håper alt er litt bedre nå . Det går rette veien Og med det tempoet og kaoset det har vært på jobb i dag, så er jeg veldig glad for at hodet henger sånn nogen lunde med. Skulle gått for en liten time siden, blir nok litt til før jeg sniker meg ut døra. Over halvveis i uka i det minste! Og i kveld venter klassisk konsert - kan bli bra Endret 17. november 2017 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 17. november 2017 Forfatter #15162 Skrevet 17. november 2017 Trenger helg! Heldigvis, og ikke en dag for tidlig - det er FREDAG! Trøtt fuggel, det har vært ei hektisk uke som har gått skikkelig i ett. Ekstra lange dager på jobb hver dag (bortsett fra i dag - HÅPER JEG!), trening mandag og tirsdag, kulturelt onsdag, sosialt torsdag. Foreløpig ingen konkrete planer i kveld, og det passer meg glimrende. Mulig planer i morgen, men i all hovedsak er planen spinning. Ellers gjøre litt hjemme, slappe av og kose meg tror jeg, og ta eventuelt sosialt som det kommer. Rett og slett skikkelig trøtt og sliten i dag. Men, vi er nesten halvveis i arbeidsdagen, og det er fremdeles FREDAG
Roadrunner Skrevet 23. november 2017 Forfatter #15163 Skrevet 23. november 2017 Nesten ei uke siden sist jo! Forrige helg ble det spinning lørdag og søndag, kafètur lørdag og rusletur søndag (etter spinningtimene). Ny runde spinning mandag og tirsdag, og da ble det en velfortjent fridag i går. Eller, fri og fri... Litt handling og så hjem til litt husmorplikter. I dag er planen en treningsøkt igjen, før avslutning av husmorplikter og litt velfortjent sofatid med Grenseland. Og så er det fredag i morgen! Lørdag står det kulturell input på planen, og jeg gleder meg stort! God middag på en favorittrestaurant først, kan det bli bedre?
Jerle Skrevet 24. november 2017 #15164 Skrevet 24. november 2017 Fredag (sånn i tilfelle du ikke har fått det med deg.) Håper du får en strålende helg!
Roadrunner Skrevet 27. november 2017 Forfatter #15165 Skrevet 27. november 2017 På 24.11.2017 den 12.48, Jerle skrev: Fredag (sånn i tilfelle du ikke har fått det med deg.) Håper du får en strålende helg! Takk, helgen ble veldig fin! Men som vanlig går den jo altfor fort... Utrolig nok er jeg mer eller mindre i mål med årets julegaver Kom meg på kjøpesenteret sent fredag kveld, og fikk unna de siste lørdag formiddag (etter litt sondering). Mangler et par småting, men ellers er alt i hus og ferdig innpakket og merket Ellers? En svipp til mine foreldre fredag, med god middag og masse kjasing. Lørdag var det som nevnt knallgod middag på en favorittrestaurant, før show litt senere. Masse latter og god stemning, helt topp! I går ble det rusletur med ei venninne, i det vi trodde var bra vær og bar lysløype. I stedet ble det opptil flere regnbyger og 2/3 av lysløypa var islagt... Våt sa du? Druknet katt er vel en passende beskrivelse tenker jeg... Men kom meg en tur på treningssenteret før jeg dro hjem, så landet etter hvert på sofaen med riktig så god samvittighet.
Roadrunner Skrevet 1. desember 2017 Forfatter #15166 Skrevet 1. desember 2017 God det er fredag, for i dag er fuggel'n virkelig trøtt! *vrak* Og det var så langt jeg kom i morges før det virkelig tok av... Nå er det bare en times tid igjen, og skrotten er helt mørbanket og hodet har tatt helg. Jaja, dagen har gått fort i alle fall!
Roadrunner Skrevet 4. desember 2017 Forfatter #15167 Skrevet 4. desember 2017 "Javert" kan synge O Helga Natt Det gikk heeeelt fint det altså! *vilhamer*
Skravla Skrevet 4. desember 2017 #15168 Skrevet 4. desember 2017 4 timer siden, Roadrunner skrev: "Javert" kan synge O Helga Natt Det gikk heeeelt fint det altså! *vilhamer* Han er egentlig ganske god til å synge det aller meste......
Daria Skrevet 4. desember 2017 #15169 Skrevet 4. desember 2017 *ikke misunnelig* Heller ikke det minste trist for at ingen av datoene her omkring passet... Men de tre tenorer gjorde det helt greit i går de også...
Roadrunner Skrevet 11. desember 2017 Forfatter #15170 Skrevet 11. desember 2017 Mandag... Hvorfor går helgen alltid så fort? Fra "Hurra! Det er fredag!" til "Oh my, det er mandag..." er det jo bare et kjapt øyeblikk Hva med oss som trenger mer? Mer helg, mer tid? Burde-listen begynner å bli ganske lang, men jeg er sannelig ikke sikker på når jeg skal få unna ting. Jaja, det går jo ingen steder... Dessverre... Fin helg, litt preget av hormoner, men ellers sosial og koselig. En tur til hjemtraktene, en koselig fredagskveld i sofaen der, fin kjøretur på lørdagen, besøkte venninne lørdag kveld og landet i egen seng i høvelig tid. Søndag ble det rusletur i nydelig vintervær, en tur innom Dyreparken og så hjem til sengetøyvask og sofa. Lese litt på senga, og vips var det natta. I dag er det ettermiddagsmøte med jobb, og så videre på spinning tenker jeg. I morgen er det ny julekonsert, og onsdag får jeg besøk av ei venninne. Blir koselig! Og da begynner vi jo så smått å nærme oss helg igjen
Daria Skrevet 12. desember 2017 #15172 Skrevet 12. desember 2017 De sier det er julaften om under to uker?
Roadrunner Skrevet 12. desember 2017 Forfatter #15173 Skrevet 12. desember 2017 Om to uker går andre juledag mot slutten Men jeg har vært på julekonsert igjen To av tre er unnagjort, siste finner sted neste uke. Julestemningen kommer snikende
Skravla Skrevet 12. desember 2017 #15174 Skrevet 12. desember 2017 Julekonsert er herlig. Jeg har en igjen før jul. Og så skal jeg på Jul i Blåfjell da.
Roadrunner Skrevet 15. desember 2017 Forfatter #15175 Skrevet 15. desember 2017 F R E D A G ! ! ! Sånn hvis noen skulle være i tvil... Småtrøtt fuggel i dag, ble litt sent i går og sovet litt urolig i natt. Men regnet med å være minst dobbelt så trøtt som det jeg er, så skal absolutt ikke klage. Regner uansett med at det siger på utover dagen. Var flink i går og kom meg på trening tross ikke-eksisterende treningslyst og blytunge bein. Men konkluderte med at en time er bedre enn ingenting, og hadde ganske så god samvittighet etterpå En nabo var kjapt innom en liten time i kveldinga, ellers ganske rolig i redet. Oppvaskmaskinen jobbet og jeg sløvet på sofaen frem til leggetid. I dag skal jeg etter planen til ei venninne, og resten av helgen satser jeg på lite planer. Håper på fine turforhold i morgen, så jeg kan komme meg ut i frisk luft noen timer. Søndag har jeg plan om spinning, og helst frisk luft etterpå, ellers skal jeg kose meg i eget selskap tror jeg. Kjenner på skrotten at det trengs! Men først er det F R E D A G ! ! ! (fremdeles noen som er usikre?)
Roadrunner Skrevet 16. desember 2017 Forfatter #15177 Skrevet 16. desember 2017 Fiiiiine lørdagen! Nydelig tur i fantastisk vær sammen med god venninne. Masse skravling og nesa mot sola. En lang dusj og rask sving innom badstua, før turen gikk til julepyntet sentrum og masse folk i gatene. Fikk bord på restauranten vi ønsket, og spiste god lunsj og skravlet videre. Hjem til avslapning på sofaen, fyr på peisen og sjokolade (den må riktignok ligge i kjøleskapet, ellers hadde den smeltet Henter mer ved behov ). Besøkte bestis og bonusnevø i går, knall start på helga. Gjorde ikke så mye at han ikke ville sove når han var blid som ei lerke Litt verre for foreldrene som får skrekkelig lite søvn for tida... Jeg dro jo hjem til stor seng og stillhet
Daria Skrevet 16. desember 2017 #15178 Skrevet 16. desember 2017 Du vet at det muligens er på tide å reduserte peisbålet en smule når det for varmt for sjokoladen...
Roadrunner Skrevet 16. desember 2017 Forfatter #15179 Skrevet 16. desember 2017 1 minutt siden, Daria skrev: Du vet at det muligens er på tide å reduserte peisbålet en smule når det for varmt for sjokoladen... Næh, her får kjøleskapet gjøre en innsats. Dessuten slipper jeg at pulsklokka maser om "Tid for aktivitet". Ved å reise meg innimellom og hente mer sjokolade i kjøleskapet, så registreres litt aktivitet Vinn vinn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå