Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Snorkle til jobben - nå snakker vi :ler:

Uff, når man begynner å snakke om at folk mister hus og hjem er det litt mer enn vanlig regnvær, ja. De ekstremvær-tendensene vi ser stadig mer av er ganske skumle.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Natt til i går regnet det ganske jevnt og trutt, mer silregn enn plaskregn. I natt? Solid vind og kraftige byger :sukk:

Hilsen stuptrøtt fuggel som har våknet ørten ganger :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke noe gøy lesing dette. Håper du har hodet over vannet i alle fall! :klemmer:

Her var melding om sterk vind fra politiet i går og med beskjed om å ta inn alt som lå løst ute, men vi merket ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuggel'n har det fint, og har ikke mistet verken hodet eller eiendeler. :opplyser:

Jobb var mørklagt da jeg kom i morges, så ble litt hektisk start på dagen. Men strømmen er tilbake og alle ekstra telys er slukket. Så nå håper jeg at dett var dett for denne gang.

Faktisk er det tegn til blå himmel ute! :daane:

Det var det for så vidt i går også, men da var vi jo forberedt på at det kom til å bli ei fuktig natt.

Ellers?
Leker med tanken på å male soverommet mitt i løpet av vinteren, så bør kanskje svinge innom en maleforretning og se litt på fargekart? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom litt vind og regn hit også i natt - jeg våknet av at soveromsdøra åpnet seg i trekken...

Jeg har 11 fareprøve spredt utover kjøkkenbenken for øyeblikket og prøver å ta en avgjørelse - hvorfor må det finnes så mange nesten like farger? Og vil jeg egentlig ha grønt eller rosa kjøkken? Kanskje gå for striper? :idesmil: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en lysende dings på himmelen ute :daane:

:sol: <--- er den farlig? Er også antydning til at himmelen har endret farge fra grå til mer lyseblå, kjenner jeg er VELDIG skeptisk til dette. Hva vil skje når asfalten tørker? Sprekker opp? Skeptisk...

Fargeprøver ja... Jeg har plan om mørkt soverom, trolig enten blått eller grønt. Men så var det å finne den riktige nyansen da :sjenert: O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjente i dag at det hadde vært digg å slippe å gå ut i regn og storm. Men støvler og regndress gjorde det mer levelig.

 

Måtte innom legen for blodprøve i dag så det var en liten omvei - og det fristet heller ikke. Ble buss i stedet for å gå dit i dag gitt. :ler:

 

 

Farger er helt håpløst. Da jeg skulle male stue og kjøkken så hadde jeg flaks nok til at jeg fant de to nyansene jeg likte ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blått soverom - mellomlys lavendelblå. Er mer på sukkertøypastell-paletten til kjøkkenet, jeg vil ha det lyst, men med skikkelig farge, ikke bare et hint. Med skap, benk og gulv i hvitt og grått passer egentlig det meste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

En aldri så liten tur ned i hormonkjelleren de siste dagene, men heldigvis ser det ut til å bedre seg igjen i dag. Æ'kke noe moro når det står på! :opplyser: Heldigvis var det koselig kveld i går, med middag i byen sammen med 3 gode venninner. Gjorde godt med skravlings og gode klemmer. En liten tur på treningssenteret før middag i går, ellers ikke så mye å slå i bordet med. I dag blir det en sving på Ikea med mine foreldre, og ellers litt planlegging av et familieselskap. De skal låne litt møbler og diverse av meg, så greit å få en oversikt. Regner med de tar med seg litt av hvert i kveld, så spørs om jeg ikke får et par uker uten spisestue blant annet. Jaja, skal nok klare meg fint uten :nigo:

Var en kjapp tur innom fargehandelen på mandag, og fikk med meg litt ulike fargeprøver. Har lyst på ganske så mørkt soverom, og innser at det blir feil med grønntoner og at jeg bør holde meg på den blå siden av skalaen. Foreløpig har jeg kikket på fargene: Oslo, Industrial Blue og Deco Blue.
Førstnevnte utgår nok fordi den har for mye grønt i seg. De to andre jeg er usikker på, og mistenker at jeg fort må se på andre nyanser også. Hvorfor skal det være så vanskelig? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Vrakfuggel ønsker god F R E D A G ! ! !

Sovet dårlig i natt også (blitt noen netter med litt lite søvn denne uka), og i dag er jeg bare trøtt.. Veldig trøtt! Mistenker at det er fullmånen som spiller inn igjen, flere ganger har dårlig søvn sammenfalt med fullmåne. Jaja, er en måneds tid til neste gang da, forhåpentligvis.

Koselig ettermiddag i går også, med besøk av foreldre, en kjapp tur til byen, fikk hjelp til å demontere og ta inn utebordet for vinteren, spiste god middag og fikk demontert og fått av sted spisebordet. Ryggen er litt småstiv i dag, men bortsett fra det og trøttheten, så satser jeg på en bra fredag. Har en plan om å snike meg ut tidlig i dag, og så skal jeg bare innom hjemme og skifte litt før turer bærer av sted til skogs. Må få meg ei god runde i dag, både skrott og psyke skriker etter sol og frisk luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerle skrev:

FREDAG!! :bolledeig:

Håper du sniker deg ut snart og får en strålende helg :)

 

Tusen takk Jerle!

Riktig god helg, og GOD TUR! Kos dere masse! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

God helg :klemmer:

Og nyt finværet... :jepp: Jeg har tatt med meg regnet nordover... :glare:

 

 

Takk! Skal nyte finværet, og er veldig takknemlig for at du har tatt det med deg :jepp:

Her er det nydelig ute i dag, og har satt en liten deadline på senest 12:30 :hoppe:
Håper!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Ble en knakanes fin start på helgen på fredag, gikk fra jobb omtrent 12:30 og etter en lynkjapp tur innom hjemme for å skifte, så ble det lang og deilig tur i finværet. Vel hjemme konkluderte jeg med at det var for tidlig å innta sofaen, så da lånte jeg hunden til en kollega og så ble det ny tur i frisk luft, denne gang i mer lokale omgivelser. Veldig deilig! :strix: Fin start på helgen, og GOD samvittighet på sofaen resten av kvelden. Lørdag ble det ny skogstur, i litt gråvær og regn, men fin tur allikevel. Besøkte et vennepar i kveldinga og var hjemme i høvelig tid. Søndag tok vi langturen til skogs, og hadde med niste, frukt og drikke. Skikkelig terapi for kropp og sjel, SÅ deilig! :sol: og fantastisk høstvær, god stemning og etter hvert møre bein. Me like!

Denne uken blir det litt sosialt, litt gåtur, litt spinning, litt pakking og full feiring i helgen. :jepp:

Og vektstatus? Etter en heller kjip uke i uke 39, gikk det heldigvis bedre i forrige uke. Noterer -6,7 kg så langt :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Daria skrev:

Feiring? :bryllup: ? :baby: ? :gresskar: ? :nisse: ?

Her må visst spørsmålene besvares enkeltvis...

Feiring? :jepp:

:bryllup:? :nei:

:baby:? :sjokkert:

:gresskar: ? :murvegg:

:nisse: ? :sjokk:

Alternativet var ikke på lista di...

::gratulerer: - 60-års dag som skal feires i helga (altså ikke jeg som fyller eller feirer :opplyser: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...