Skravla Skrevet 27. oktober 2017 #15121 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg bestemte jo blå i går. Driver u å omgår bestemmelser? Svart var aktuelt bare med pastellfarger i perlemor skimmer.... 😂
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2017 Forfatter #15122 Skrevet 27. oktober 2017 5 minutter siden, Skravla skrev: Jeg bestemte jo blå i går. Driver u å omgår bestemmelser? Svart var aktuelt bare med pastellfarger i perlemor skimmer.... 😂 Selv om du (og visse andre på jobb) allerede har bestemt blå, så er ikke jeg 100% overbevist. Problemet er jo at jeg ikke er helt 100% overbevist om noen av fargene, kunne hatt alle 3. Meeeen, får ta en tur innom forhandler igjen og se litt tenker jeg, der står de "live".
Daria Skrevet 27. oktober 2017 #15123 Skrevet 27. oktober 2017 Kjøp svart og omlakker til sebrastriper!
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2017 Forfatter #15124 Skrevet 27. oktober 2017 29 minutter siden, Daria skrev: Kjøp svart og omlakker til sebrastriper! Og få gratis årskort fra Dyreparken som takk for gratis reklame?
Daria Skrevet 27. oktober 2017 #15125 Skrevet 27. oktober 2017 Kanskje de til og med sponser lakkeringen
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter #15126 Skrevet 28. oktober 2017 Da har jeg vært en tur innom forhandler igjen og sett de ulike fargealternativene live. Og avgjørelsen er tatt The winner is... *trommevirvel* Atlantic Blue Rålekker live, og bildene yter ikke fargen rettferdighet på nett. Den som stod hos forhandler var utroooolig fin, så hvis min får samme nyanse blir jeg superhappy Og var vel noen her som også stemte blått frem...?
Daria Skrevet 28. oktober 2017 #15127 Skrevet 28. oktober 2017 (endret) Det er alltid lurt å lytte til de som vet hva de snakker om Endret 28. oktober 2017 av Daria
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter #15129 Skrevet 28. oktober 2017 1 time siden, Daria skrev: Og gratulerer med ny ! Tusen takk! : Helt uvirkelig, og surrealistisk. Lenge å vente da... *må kjøpe ny tube med tålmodighet* Men moro! Og skommelt!
Daria Skrevet 28. oktober 2017 #15130 Skrevet 28. oktober 2017 Hvor lenge er lenge? (Og hvor selger de tålmodighet på tube? *spør for en venn* )
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter #15131 Skrevet 28. oktober 2017 Lenge er til kalenderen viser 2018. Anslått levering er Q1. Egentlig startet jo dette fordi jeg trenger DAB+ radio i bilen... Blir en dyr radio
Daria Skrevet 28. oktober 2017 #15132 Skrevet 28. oktober 2017 Når du først shopper så gjør du det skikkelig, det skal du ha
Skravla Skrevet 28. oktober 2017 #15133 Skrevet 28. oktober 2017 Gratulere med nytt kjøretøy. Du rekker å teste det før vi kommer for å beskue underverket.
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter #15134 Skrevet 28. oktober 2017 (endret) Innså jeg hadde tre (fire) alternativer da DAB-radio i bilen måtte vurderes: 1. Fortsette å høre på lokalradio (forsåvidt hyggelig, siden de stadig har rene musikkprogrammer. Men så har de et program som nesten sender meg hylende til skogs, og det tærer...) 2. Kjøpe DAB-adapter og montere i bilen (en av de rimeligste løsningene, kollega tilbød seg til og med å montere for meg). Men det er varierende kvalitet og en ekstra dings i bilen, så ble anbefalt å heller legge litt mer penger i det, og velge nr 3. 3. Bytte ut radio-enheten i bilen til en med DAB og Bluetooth. Snakket med bilforhandler med dette og fikk også tilbud på komplett pakke med ny antenne og ny spiller. Fikk også tilbud fra en bilutstyrsimportør, og hadde i grunn bestemt meg for å gå for alternativ 3... 4. Bytte bil. Fleipet med dette alternativet... Bare tull og vas, og fullstendig uaktuelt. Men for moroskyld sjekket jeg muligheten for lading i borettslaget. Forbudet var opphevet og alt lå til rette Ringte banken og krysset fingrene for et: Beklager, det blir nok vanskelig. Men nei, løp og kjøp var svaret der. Og vips rullet ballen fort... Jau... Endret 28. oktober 2017 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter #15135 Skrevet 28. oktober 2017 7 minutter siden, Skravla skrev: Gratulere med nytt kjøretøy. Du rekker å teste det før vi kommer for å beskue underverket. Tusen takk! Jeg håper vi har rukket å bli godt kjent før dere kommer. Vet ikke uke eller måned for levering ennå, men magefølelsen sier meg at den kommer mens jeg er på vinterferie...
Daria Skrevet 28. oktober 2017 #15136 Skrevet 28. oktober 2017 8 minutter siden, Roadrunner skrev: 4. Bytte bil. Fleipet med dette alternativet... Bare tull og vas, og fullstendig uaktuelt. Men for moroskyld sjekket jeg muligheten for lading i borettslaget. Forbudet var opphevet og alt lå til rette Ringte banken og krysset fingrene for et: Beklager, det blir nok vanskelig. Men nei, løp og kjøp var svaret der. Og vips rullet ballen fort... Jau... Du er klar over at banken kom med et tilbud og en mulighet, ikke en ordre...?
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter #15137 Skrevet 28. oktober 2017 8 minutter siden, Daria skrev: Du er klar over at banken kom med et tilbud og en mulighet, ikke en ordre...? You say what?
Roadrunner Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter #15138 Skrevet 29. oktober 2017 Lang gåtur med ei venninne i dag, og en liten tur innom Dyreparken etterpå. Håndklær og sengetøy ble hengt ut til tørk før jeg dro avsted, og jeg var spent på om jeg måtte ta runden i nabolaget og plukke det opp... Utrolig nok stod stativet støtt på verandaen, og alt hang på fremdeles. Ikke verst i dagens vindfulle timer! Nå er middagsrester spist og peisen varmer godt. Komme meg i dusjen kanskje? Må jo være ren når sengetøyet er nyvaska og soltørket (kulingtørket).
Jerle Skrevet 31. oktober 2017 #15139 Skrevet 31. oktober 2017 Gratulerr med ny bil!!!! Eller det heter kanskje, gratulerer med ny DAB + radio?
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter #15140 Skrevet 31. oktober 2017 3 timer siden, Jerle skrev: Gratulerr med ny bil!!!! Eller det heter kanskje, gratulerer med ny DAB + radio? Tusen takk! Er fryktelig dyr, denne overgangen til DAB+... Kjørte forbi en YX-stasjon i går, og tror drivstoffprisene var de høyeste jeg har sett på lenge. Diesel over 15 kr per liter, og bensin over 16 kroner. Plutselig dukket det en ny tanke opp i hodet - bare noen uker/måneder nå, sååå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå