Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 timer siden, Jerle skrev:

:hoppe: Gratulerr med ny bil!!!! Eller det heter kanskje, gratulerer med ny DAB + radio? :ler:

Radiokabinettene blir stadig dyrere og mer avanserte :ler: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, Daria skrev:

Radiokabinettene blir stadig dyrere og mer avanserte :ler: 

Det er fryktelig mye ekstrafunksjoner som følger med en DAB+ radio, så ikke rart de blir dyre :sjokkert:
Men greit at jeg tar ansvar og går foran, så ser dere hvor galt det kan bli. Innendørs tror jeg at jeg går for internett-radio, det blir vesentlig rimeligere (og ikke så plasskrevende). :opplyser:

Skrevet

:kaffekopp:

Som forrige uke så er jeg litt ute og kjøre sånn ukedagsmessig denne uka. På tirsdag hadde jeg onsdagsfølelse, og da klokka ringte i dag skjønte jeg ikke hvorfor - det er jo lørdag... :sukk: Fikk resonnert litt og kom frem til at det enda gjenstår en dag med vekking denne uka. Trenger visst helg!

Pulsklokka lever til service i går (den sluttet å ta i mot lading), men til min glede oppdaget jeg at jeg kan koble pulsbeltet direkte mot telefonen i stedet, sånn at jeg får trent med pulsmåling uansett. Utrolig greit! Ble 75 minutter ellipse, og god samvittighet etterpå. :trene:

Skrevet

Mandag :natti:

Sovet dårlig i natt, og det merkes. Trøtt!

Helgen har vært fin, med lange gåturer, sosialt med venner og avslapning i sofaen. Fikk vasket klær, men burde absolutt støvsugd også. I dag kanskje? :sjenert: Eller en annen dag?

Avtalt tur med venninne i dag også, og i morgen går turen hjem til mine foreldre på middag. Blir koselig!

Og til helga er det jo hovedstadstur! :sjokkert: Det var jo så lenge til...

Skrevet
39 minutter siden, Roadrunner skrev:

Og til helga er det jo hovedstadstur! :sjokkert: Det var jo så lenge til...

Her bommet du stygt på smiley-bruken - det skulle vel vært :strix::danser::bolledeig: ? Synes det er det minste vi kan forvente...

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Her bommet du stygt på smiley-bruken - det skulle vel vært :strix::danser::bolledeig: ? Synes det er det minste vi kan forvente...

Selvfølgelig! :bolledeig::hoppendeglad::nordvesta:

Lurer på om det er en mulighet for å sneie innom Pascal på lørdagen, når bil er trygt parkert? :lur: Kanskje noen blir med? Hatt lyst til å innom der de siste gangene jeg har vært i Oslo, men aldri blitt noe av... :sjenert:

Skrevet

Det skal vel la seg gjøre :nigo: Det går jo an å ta det på søndag også, hvis det blir hektisk lørdag.

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Det skal vel la seg gjøre :nigo: Det går jo an å ta det på søndag også, hvis det blir hektisk lørdag.

Ditto. 

Skrevet
11 minutter siden, Daria skrev:

Vi ser hva som skjer. Lar det ikke bli noe styr, passer det ikke så blir det en annen gang. Skal ha med en ekstra passasjer hjemover på søndagen, så regner uansett ikke med at det blir særlig sen avreise. Var bare en Pascal-tanke som dukket opp i hodet mens jeg skrev i stad :lur: Egentlig bør jeg vel holde meg langt unna... :sjenert:

Skrevet

Og etter å ha lest fellesmeldingen skjønner jeg hvorfor det var snakk om hektisk lørdag :ler:

Ingen kontroll på tidspunkter her når andre organiserer :fnise:

Skrevet

Jeg lurte litt på hvor tidlig du egentlig hadde tenkt å kjøre hjemmefra :ler: 

Skrevet
15 timer siden, Daria skrev:

Jeg lurte litt på hvor tidlig du egentlig hadde tenkt å kjøre hjemmefra :ler: 

:fnise:
Bare glem hele tankerekka mi her litt tidligere :sjenert:

Skrevet
11 minutter siden, loffen skrev:

:vinke: 

Fant deg! Takk for i går! :nordvesta::klemmer: 

:vinke:

Selv takk, veldig koselig å møtes! :hoppe:

:klem:

Skrevet

Jeg tenkte i grunnen ikke over at alle ikke hadde møtt hverandre før - jeg kjente jo alle... Vil påstå at det ikke preget stemningen nevneverdig :ler: 

Skrevet
13 timer siden, Daria skrev:

Jeg tenkte i grunnen ikke over at alle ikke hadde møtt hverandre før - jeg kjente jo alle... Vil påstå at det ikke preget stemningen nevneverdig :ler: 

:ler: Det holder vel at du kjenner alle? Skulle gjerne ha vært der i lag med dere! :)

Skrevet

Jeg tror ingen led veldig under langt framskreden sjenanse eller forlegen stillhet :fnise: 

Du får slenge deg med neste gang :Nikke: 

Skrevet
18 timer siden, Daria skrev:

Jeg tror ingen led veldig under langt framskreden sjenanse eller forlegen stillhet :fnise: 

Du får slenge deg med neste gang :Nikke: 

Siden jeg tror jeg har fått med meg de fleste som var der, så skjønner jeg i grunn godt at stemningen var god. :fnise: 

Håper jeg kan være med neste gang ja. :tommelopp:

Skrevet

En aldri så liten hormonell meltdown søndag ettermiddag, men har forsøkt å få det ut gjennom spinning i går og i dag. Begynner å komme seg nå, heldigvis! Er ikke noe tess når tankene går i fullstendig spinn (fra katastrofer til bagateller) og tårene sitter ekstremt løst. :sukk: Mams ringte i stad, tror hun var litt bekymret for det ble en unormalt kort samtale. Eneste spørsmålene var hvordan jeg har det, og om hormonene begynte å roe seg... Huff, får jo litt vondt av henne også, er jo gjerne mine foreldre det går ut over når hormonene herjer som verst... 

Ingen fare for at man er et stabilt og normalt menneske :opplyser:

Skrevet
14 timer siden, Roadrunner skrev:

Ingen fare for at man er et stabilt og normalt menneske :opplyser:

:fnise:

Håper alt er litt bedre nå . :klemmer: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...