Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man skal spise kontinuerlig i jula, jobb eller ikke. Det er en naturlov, og kroppen er klar over det... :sjokolade::ler: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går jeg om en times tid. Vi har korte dager i romjulen i tariffavtalen. 

Har nettopp hatt en times lunsj og har et par småting å gjøre før jeg stikker av. Siste dag på jobb i år. :hoppe:

Skrevet

Fant karameller :wow:
Og flere pepperkaker :nigo:

Ingen korte dager her, med mindre man avspaserer. Vurderer å gå om en halvtimes tid, ta en sving i frisk luft og dagslys før jeg setter meg i bilen. Burde ordnet et par ærend på kjøpesenteret også, men det har jeg heller lite lyst til kjenner jeg :sjenert:

VELDIG effektiv dag i går, VELDIG lite effektiv dag i dag :flau:

Jaja, er jo romjul! :kaklehone:

Skrevet
20 minutter siden, Roadrunner skrev:

VELDIG effektiv dag i går, VELDIG lite effektiv dag i dag :flau:

Så i gjennomsnitt kommer du helt greit ut :ler: 

Skrevet
7 minutter siden, Daria skrev:

Så i gjennomsnitt kommer du helt greit ut :ler: 

Jepp! :opplyser:

Plan om en ganske effektiv men kort dag i morgen, så da bør jeg i grunn være fornøyd med ei romjul på det jevne :nigo:

:sol: har forsvunnet og Facebook ønsket god ettermiddag og spurte om jeg var klar for snø i dag? :daane: Yr sier da ikke noe om snø? :sno: Skulle bli fint i dag og i morgen jo! :pls:

Skrevet

Her er det bare regn og regn :sukk: Jeg ble jo lovet masse romjulssnø, jeg føler meg snytt...

Skrevet

:kaffekopp:

Vraktrøtt i dag, og skrotten ville virkelig ikke forlate dyna. Godt det snart er helg!

Det er jo F R E D A G ! ! !

Og kort fredag også :nigo:

Skrevet

Normalt drøyt 25 personer på jobb i andre etasje, i dag er vi 3. Ooooo jul med din glede :nigo:

En time eller to til, så er det vel kanskje på tide å kalle det helg? :hoppe:

Skrevet

Her startet helgen kl 13 i går. Men sår hals. hosting og ikke så god form gjør jo fridagen litt mindre attraktiv. 

Skrevet

Jeg har kjempe hektiske jobbedager, men det er nok pga akkurat min type jobb og at vi bare er åpen fra 10-14. Snart langhelg og nyttårsfeiring :)

Skrevet

Forlot kontoret 11:30, perfelt tidspunkt spør du meg :nigo: Dro rett på lang rusletur med god venninne, så deilig! 

Skrevet

Plutselig var nissene og juledukene pakket bort og nystrøkne lyse duker er på plass :nigo:

Skrevet

:kaklehone:

Nytt år, ny uke og jeg har mandagsmodus på tirsdag. Bare noe surr :ler:

Men, jeg er klar for trening igjen, og klar for litt mindre :sjokolade: og mer trening. Det nærmer seg avreise med stormskritt, så det er på tide å intensivere litt! :jepp:

Skrevet

:sjenert:

Tok visst litt hardt i på tirsdag da jeg ropte høyt og tydelig at jeg var klar for trening igjen. Tirsdagen og onsdagen ble heller sløve, men har ordnet et par ærend, besøkt ei venninne og ellers tatt det rolig. I dag derimot, står treningstøyet klart i bilen, så jeg skal få tatt ei lita treningsøkt etter jobb. Trengs! :opplyser:

Korte uker kan bli ganske lange de også, men i morgen er det fredag! :bolledeig:

Skrevet

:veslejenta:

Forankret på sofaen etter en veldig fin lørdag. Først sengetøyvask, rydding og god frokost før lang tur i nydelig vintervær sammen med god venninne. Var ikke klar for å innta sofaen enda siden sola fremdeles strålte, så ble en tur til i annet turområde. Mye folk, god stemning og solstråler i fjeset :sol: SÅ deilig! Fikk også høre at jeg beriket en koselig dames dag etter en liten kjas i vannkanten, og da gikk jeg smilende videre. Møtte tilfeldigvis ei god venninne og fikk skravlet litt før turen gikk videre i hver vår retning. Hjem til varm dusj, fyr på peisen, taco og fine sofatimer. Klager ikke på dagen i dag :opplyser:

:nordvesta:

Og i morgen er det også meldt finvær! :strix:

Skrevet

Hver Gang Vi Møtes - Spesial står på skjermen, og jeg er veldig glad jeg ikke er spesielt lettrørt :ironi:

:trist:

:sukk:

:fnise:

Skrevet

Jeg er SÅ glad jeg ikke er med i en serie av type Sofa på kvelder som dette. 

Himmel og hav, sipper i hytt og dynevær jo :trist:

Hver gang vi møtes :trist:

Hedersprisen på Idrettsgallaen :trist:

Og sikkert noe annet jeg har sett litt på også, husker ikke. 

Err'e muli'? :sukk:

Skrevet
10 minutter siden, Daria skrev:

*legger igjen et laken*

:fnise: 

Takk! 

Sent men godt :ler:

Tårene er tørket og fuggel'n har landet i rent sengetøy *lykke* :strix:

Sov godt! :natti:

Skrevet

Mårnings!

Mandag (ergo er det lenge til fredag), uke 2 (tidlig på året, men det lakker og lir mot tur) og fuggel'n er sånn passe trøtt (jeg sa jo det er mandag). Treningsplaner for ettermiddagen, er veldig klar for en solid spinningtime nå kjenner jeg! :trene: Skrotten er ikke veldig imponert over innsatsen for tida.. Men ble et par fine langturer til skogs i helgen (og altfor mye :sjokolade: som jeg skulle kuttet ut til nyttår... :flau: ), og med mandag er det nye muligheter. På'n igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...