Daria Skrevet 21. august 2017 #15021 Skrevet 21. august 2017 Jeg leste litt for fort nedover fra vekt og trening til hurtig voksende hekk, og var ikke umiddelbart på grønne vekster, for å si det sånn...
Roadrunner Skrevet 21. august 2017 Forfatter #15022 Skrevet 21. august 2017 1 time siden, Daria skrev: Jeg leste litt for fort nedover fra vekt og trening til hurtig voksende hekk, og var ikke umiddelbart på grønne vekster, for å si det sånn...
Sauen Shaun Skrevet 22. august 2017 #15023 Skrevet 22. august 2017 Tusen takk for kjempekoselig date på fredag. På 21.8.2017 den 7.47, Roadrunner skrev: Mårnings! Mandag og ny uke Og en aldri så liten spontan jubel på vekta i morges Ikke akkurat på grunn av tallet som står der, men definitivt på grunn av endringen fra forrige mandag. Fått en skikkelig kickstart på høsten, og DET liker vi! 1.uke: -2,7 kg Fullt klar over at det er væske, avfall og diverse, men uansett godt med en skikkelig kickstart. Klar for fortsettelsen (og fullt klar over at nedgangen ikke kommer til å se slik ut fremover)! Kjempebra start. Må skjerpe meg jeg og. Skal i selskap i oktober, og vet sannelig ikke om jeg har finklær som passer etter sommerens utskeielser... *finner meg en gulrot til lunsj*
Roadrunner Skrevet 22. august 2017 Forfatter #15024 Skrevet 22. august 2017 30 minutter siden, Sauen Shaun skrev: Tusen takk for kjempekoselig date på fredag. Kjempebra start. Må skjerpe meg jeg og. Skal i selskap i oktober, og vet sannelig ikke om jeg har finklær som passer etter sommerens utskeielser... *finner meg en gulrot til lunsj* Skal i selskap i oktober jeg også, og vet det er for kort tid til at mirakler kan skje, men alt er bedre enn ingenting. Så her er det knekkebrød og gulrøtter som gjelder
Jerle Skrevet 22. august 2017 #15025 Skrevet 22. august 2017 Har du sett inne hos meg? La igjen en link til deg...
Roadrunner Skrevet 22. august 2017 Forfatter #15026 Skrevet 22. august 2017 1 time siden, Jerle skrev: Har du sett inne hos meg? La igjen en link til deg... Iler!
Roadrunner Skrevet 24. august 2017 Forfatter #15027 Skrevet 24. august 2017 Drøy time igjen av torsdagen, og endelig en litt rolig periode. Gått i ett denne uka også, i alle fall store deler av dagen. Blitt en time ekstra jobb både tirsdag og onsdag, men i dag SKAL jeg gå på tida Og i morgen er det fredag! Utrolig hvor klar man blir for helg sånn uti uka... Syndet med kake og litt god mat i går, og litt chips tidligere i uka. Så nå må det skjerpes inn igjen, kan ikke holde på på dette viset Mantraet når sjokoladesuget eller sulten river litt: "Det er ikke verdt det!". En tur på restaurant en gang i blant er så absolutt verdt det. Men ikke en tilfeldig is eller godis.
Roadrunner Skrevet 25. august 2017 Forfatter #15029 Skrevet 25. august 2017 Fredag! Og tror sannelig jeg skal snike meg ut litt før i dag Sånn omtrent om 10 minutter for eksempel Relativt rolig dag på jobb i dag, har vært deilig gitt! Måtte bare telefon og epost ha tatt helg allerede, sånn at jeg slipper smått styr på tampen av dagen. Hva skal folket gjøre i helgen?
Daria Skrevet 25. august 2017 #15030 Skrevet 25. august 2017 Minst mulig Ingen store planer så langt, men man vet jo aldri...
Daria Skrevet 25. august 2017 #15032 Skrevet 25. august 2017 Nesten like ambisiøs som meg, altså Jeg kjøpte jo ni bøker i går og fikk endelig cden til musicalen til Josh Groban i posten i dag (og boka som hører til kom også i hus forleden), så jeg skal nok ikke kjede meg...
Skravla Skrevet 25. august 2017 #15033 Skrevet 25. august 2017 2 minutter siden, Daria skrev: Nesten like ambisiøs som meg, altså Jeg kjøpte jo ni bøker i går og fikk endelig cden til musicalen til Josh Groban i posten i dag (og boka som hører til kom også i hus forleden), så jeg skal nok ikke kjede meg... Du bør ha nok å gjøre sånn til litt utpå søndag formiddag da...
Daria Skrevet 25. august 2017 #15034 Skrevet 25. august 2017 Jeg har nok et par uleste bøker til om det skulle knipe
Roadrunner Skrevet 25. august 2017 Forfatter #15035 Skrevet 25. august 2017 Blir en tur til foreldretraktene i morgen, ellers ingen store planer her heller Men tror jeg må bytte sengelektyre. Lest over 100 sider, men språket treffer meg ikke og jeg finner ikke rytmen. Sliiiiter meg gjennom side etter side. Kjipt! Vil lese noe som fenger!
Daria Skrevet 25. august 2017 #15036 Skrevet 25. august 2017 Livet er for kort til å lese kjedelige bøker, når det finnes så mange bra man heller kan bruke tiden på. Hvilken sliter du med?
Roadrunner Skrevet 25. august 2017 Forfatter #15037 Skrevet 25. august 2017 (endret) 2 timer siden, Daria skrev: Livet er for kort til å lese kjedelige bøker, når det finnes så mange bra man heller kan bruke tiden på. Hvilken sliter du med? Samfunnsbærerne av Leif G W Persson... Mener jeg har lest andre bøker av han tidligere, men denne sliter jeg skikkelig med. Språket er helt ute av sync med meg på et vis... Tidligere har jeg klart å hente meg inn i boka etterhvert, men denne gangen begynner jeg å miste motet gitt. Er visst ei grense et sted. Og som du sier, livet er for kort til å slite seg gjennom ei halvkjip bok. Endret 25. august 2017 av Roadrunner Leif på avveie
Roadrunner Skrevet 25. august 2017 Forfatter #15038 Skrevet 25. august 2017 Hvor blir det av den stooore lottogevinsten? Onsdag legges det ut Broadway-billetter og jeg teller ned... *spent* Tenk om! Og reiseselskapet jeg reiste med sist har lagt ut DEN reisen til vinteren, jeg passerte mørkegrønn for lenge siden Krysser fingrene for en reprise vinteren 2019, da MÅ jeg Shit...
Daria Skrevet 25. august 2017 #15039 Skrevet 25. august 2017 Jeg vil også ha en stoooor lottogevinst - jeg gikk tur i et av byens dyreste strøk i ettermiddag...
Roadrunner Skrevet 28. august 2017 Forfatter #15040 Skrevet 28. august 2017 (endret) Magesjau og magekramper, her blir det sofaen... Tok det ganske rolig i går også, var urolige tider i midtregionen (men lite doflying og fikk spist ganske normalt). Men i dag er det bare kjipt. Godt man har god sofa og fjernkontroll innen rekkevidde. Og et solid lager Lambi... Ellers er mandag veiedag (før alle toalettbesøkene...): Siste uke: -1,5 kg Totalt: : -4,2 kg Godt fornøyd! Endret 28. august 2017 av Roadrunner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå