Daria Skrevet 27. juni 2017 #14961 Skrevet 27. juni 2017 Jeg pleier å ha fire uker sammenhengende og synes det er ganske passe. Tid til å både reise og sulle rundt hjemme og til at skuldrene senker seg skikkelig, men også nok til at jeg rekker å kjenne at nå har jeg sullet rundt lenge nok - på tide å gjøre noe igjen...
Roadrunner Skrevet 27. juni 2017 Forfatter #14962 Skrevet 27. juni 2017 22 minutter siden, Daria skrev: Jeg pleier å ha fire uker sammenhengende og synes det er ganske passe. Tid til å både reise og sulle rundt hjemme og til at skuldrene senker seg skikkelig, men også nok til at jeg rekker å kjenne at nå har jeg sullet rundt lenge nok - på tide å gjøre noe igjen... Er det som er planen! Satser på at det blir suksess, må jo ha NOE kompensasjon for at jeg ikke har reist i vinter...
Jerle Skrevet 28. juni 2017 #14963 Skrevet 28. juni 2017 22 timer siden, Roadrunner skrev: Er det som er planen! Satser på at det blir suksess, må jo ha NOE kompensasjon for at jeg ikke har reist i vinter... Blir sikker deilig med 4 uker fri!! Jeg skal ha 3 uker og reiser kl 06:30 dagen etter siste arbeidsdag og blir borte til fredag kveld, helgen før jeg begynner å jobbe igjen. Så jeg får bare lørdag og søndag hjemme før jobbstart. ikke at jeg klager, men det hadde vært greit med et par dager til fri.
Roadrunner Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #14964 Skrevet 28. juni 2017 Hektisk dag i dag også, men litt bedre enn i går. Men, bilen er på service, og det er sjelden gode nyheter når verkstedet ringer... Bremsene bak måtte tas i dag, han var lite villig å la meg kjøre med bilen sånn som bremsene var i dag. Så da ryker det noen lapper der... Så begynte han å snakke om lista han skulle lage med prisoverslag... Jammen! Vi la på, og jeg så vel heller mørkt på det (og kikket på Finn for å se om det var noe brukanes jeg kunne bytte inn i...). Så begynner hjernecella å virke... Gjorde jeg ikke noe av dette i fjor? Som registerreima? Søkte i eposten min, og joda, registerreima er byttet, men hos et annet verksted. Så da håper jeg at jeg kan forkorte listen hans en god del
Jerle Skrevet 29. juni 2017 #14965 Skrevet 29. juni 2017 Bilstyr er noe dritt. Håper det ikke blir en alt for lang og dyr liste de kommer med!
Daria Skrevet 29. juni 2017 #14966 Skrevet 29. juni 2017 Men sjekker ikke verkstedet om ting faktisk trengs å gjøres? Som i ser på reima om den bør skiftes nå, heller enn å å bare sjekke når de skiftet den sist?
Roadrunner Skrevet 29. juni 2017 Forfatter #14967 Skrevet 29. juni 2017 2 timer siden, Jerle skrev: Bilstyr er noe dritt. Håper det ikke blir en alt for lang og dyr liste de kommer med! Fikk ingen liste, men får nok en faktura i postkassa ganske snart... Helt greit at bremsene er tatt, de er slitedeler og viktig å ha på stell. Og tror ikke en eventuell liste blir så veldig lang, da jeg fortalte hva jeg hadde gjort i fjor på annet verksted. Mistenker at hele listen utgikk 1 time siden, Daria skrev: Men sjekker ikke verkstedet om ting faktisk trengs å gjøres? Som i ser på reima om den bør skiftes nå, heller enn å å bare sjekke når de skiftet den sist? Øyensynlig ikke... Det ser ut til at de ser på antall kilometer kjørt, bilens alder og sin historikk. Siden jeg har tatt alle servicer og reparasjoner på det verkstedet (bortsett fra i fjor høst, da jeg gikk til et annet verksted), så regnet de vel med at jeg ikke hadde tatt vare på pengesluket mitt. Men, jeg er i alle fall litt letta når ting nå skal være på stell
Roadrunner Skrevet 4. juli 2017 Forfatter #14968 Skrevet 4. juli 2017 Frustrerende start på tirsdagen, og fuggel'n er smått stresset. Hjelper ikke heller at jeg skal i to møter, rett etter hverandre og midt i lunsjen. Alt tyder på at det blir en fin dag med andre ord... Sløv ettermiddag i går, med murringer i hodet og litt slækk fuggel. Fikk sett diverse på tv da. I morgen blir det muligens en fridag, planen er noen timer sammen med tantebarn og mine foreldre. Men får sjekke med mams senere hva som er av planer.
Roadrunner Skrevet 6. juli 2017 Forfatter #14969 Skrevet 6. juli 2017 Nest siste torsdagen før ferie! Det nærmer seg Fin onsdag i går, selv om det ikke ble ren fridag. Dro på jobb til vanlig tid og var her i ca 3 timer, før jeg pakket sammen og kom meg ut i finværet. SÅ deilig! Mange timer frisk luft, kvalitetstid med niese, og bare koste meg. Rolig kveld i heimen, og klar for en ny dag i dag. Slett ikke verst! Klar for rusletur med to venninner i ettermiddag, ellers ikke så store planer. Satser på at det roer seg bittelitt på jobb snart også, sånn at nedkjøringen mot ferie kan starte.
Roadrunner Skrevet 7. juli 2017 Forfatter #14970 Skrevet 7. juli 2017 Fredag! Veldig klar for helg (som vanlig)! Hektisk dag på jobb i går også, og timene bare fløy. Endte med 1 timer overtid og så rene maraton for å komme meg hjem, skifte, spise et knekkebrød, møte venninne og så dra til der vi skulle gå tur. Fin tur i godt selskap, og hjem til dusj og sofaen etterpå. Masse på burde-lista hjemme, men har ikke stresset denne uka. Det får bli når det blir. Forresten, her er en liten godbit til helgen: http://newsely.com/trending/when-leggings-go-wrong-it-looks-something-like-this-i-lost-it-at-number-6/?utm_medium=social&utm_campaign=postplanner&utm_source=facebook.com
Daria Skrevet 7. juli 2017 #14971 Skrevet 7. juli 2017 Jeg så en som viste fram både blondetruse og mesteparten av rumpa i går - hun trodde tydeligvis at svart tights = ugjennomsiktig = helt greit med kort topp til. Så feil kan man ta - på flere områder på en gang...
Roadrunner Skrevet 7. juli 2017 Forfatter #14972 Skrevet 7. juli 2017 56 minutter siden, Daria skrev: Jeg så en som viste fram både blondetruse og mesteparten av rumpa i går - hun trodde tydeligvis at svart tights = ugjennomsiktig = helt greit med kort topp til. Så feil kan man ta - på flere områder på en gang... Jeg har kunnet telle både blomster på trusa, telle cellulitter, beundre tatoveringer og i det hele tatt (...) på enkelte som sikkert tror at tightsen er heeelt ugjennomsiktig (gjerne sort). Sjarmerende! Jeg bruker kun tights på trening, og da med ensfarget sort truse under (som dekker godt). Trolig er tightsen min også litt gjennomsiktig, men jeg prøver å gjemme unna det mest kritiske Men fra linken over - HVEM kjøper "hudfarget" tights og går med den som bukse?
Daria Skrevet 7. juli 2017 #14973 Skrevet 7. juli 2017 Noen spørsmål er det tryggest å ikke spørre - man kan så lett miste troen på sine medmennesker. Bedre å bare ignorere at det i det hele tatt finnes...
Roadrunner Skrevet 7. juli 2017 Forfatter #14974 Skrevet 7. juli 2017 Snublet i en film på TV2 Livsstil: The Railway Man. Fengslende!
Roadrunner Skrevet 10. juli 2017 Forfatter #14975 Skrevet 10. juli 2017 DA er siste mandagen før ferien i gang, og det gjenstår kun 4 vekkinger i "otta". It's the final countdown
Jerle Skrevet 10. juli 2017 #14976 Skrevet 10. juli 2017 Tenkte akkurat det samme, siste mandag jeg skal opp før kl 07 på 3 uker.
Sauen Shaun Skrevet 10. juli 2017 #14977 Skrevet 10. juli 2017 På 7.7.2017 den 8.43, Roadrunner skrev: Forresten, her er en liten godbit til helgen: http://newsely.com/trending/when-leggings-go-wrong-it-looks-something-like-this-i-lost-it-at-number-6/?utm_medium=social&utm_campaign=postplanner&utm_source=facebook.com
Roadrunner Skrevet 10. juli 2017 Forfatter #14978 Skrevet 10. juli 2017 Jeg må nesten dele denne også: https://sedenne.no/v/60961/queen-kommer-pa-anlegget-65-000-bryter-ut-i-tidenes-allsangEr det rart man koser seg på konsert?
Roadrunner Skrevet 10. juli 2017 Forfatter #14979 Skrevet 10. juli 2017 Jeg har vært på treningssenteret! Var slitsomt der jo... Lummert/klamt og varmt, svetta skikkelig etter få minutter. Jaja, ble en grei økt på en times tid Trøtt som en sokk her, men er LITT tidlig å legge seg... Ser På tur med Dag Otto - reprisesendinger. I dag går det i rallykjøring og Rune Rudberg ispedd hypnose (Dag Otto er hypnotisert Rune Rudberg fan og er fullstendig fjortis på konsert). Hysterisk episode! Leo Aijkic har ikke hørt om Olabil og lurer på om det er en norskprodusert bil på samme måte som Olabuksa er norsk Og han skal kjøre rally - har ikke lappen og kan ikke kjøre. Herlig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå