Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv om det er en firedagersuke, så har denne uken vært lang som et vondt år..... Vet ikke hvordan neste uke blir som har fem arbeidsdager igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerle skrev:

FREDAG!! :danser: 

Sorry at jeg roper, men denne kommer ikke en dag for tidlig. :)

 

 

Ingen grunn til å beklage roping her, det er jo

F R E D A G ! ! !

:fnise:

Og tross kort uke og mandag på en tirsdag, så er det virkelig på tide med fredag. Alltid!

27 minutter siden, Skravla skrev:

Selv om det er en firedagersuke, så har denne uken vært lang som et vondt år..... Vet ikke hvordan neste uke blir som har fem arbeidsdager igjen. :ler:

I know! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skravla skrev:

Selv om det er en firedagersuke, så har denne uken vært lang som et vondt år..... Vet ikke hvordan neste uke blir som har fem arbeidsdager igjen. :ler:

Enig! :daane:

Heligvis kommer det noen fridager til framover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidsbonanza på NRK, året er 1985. Jeg var bare barnet men har visst fått med meg litt allikevel. Nynner med - nostalgikeren i meg liker dette! :fnise:

Aldri digget Modern Talking, men du slette tid :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1985 var året alt forandret seg - det dukket opp en lillebror... :fnise: 

Jeg har vært enda lenger bakover i kveld - nærmere bestemt 1950, hvor alle er spioner og agenter. Eller er de det? Kanskje er du bare paranoid? Og har du egentlig tatt pillene dine i dag...? :redd::ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smart-TV og NRK-app er knall når man gikk glipp av starten på programmet... På'n igjen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

God mandags morgen!
Småtrøtt fuggel er på plass på jobb, dagen har startet og uka er i gang. Trøtt, men lang dag venter (overtidsjobbing i ettermiddag).

Fin helg unnagjort, med ganske rolig fredagskveld i heimen, lang tur med venninner på lørdagen, og besøk hos vennepar på kvelden. I går ble det ny lang gåtur i finværet, så en tur innom ei venninne og så hjem til solveggen og senere sofakroken. Slett ikke feil!

Leste ferdig Jo Nesbø på fredag, og er godt i gang med Lars Kepler sin Kaninjegeren. Spennende! :ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sparer Jo Nesbø til sommerferien, for den skal jeg høre på lydbok i lag med mannen. Det er ikke mange bøker vi kan samse på denne måten, men Nesbø er grei. Og vi skal jo kjøre rundt en del i England/Skottland så da har vi jo god tid til lydbok. *gleder meg*

Ha en strålende uke! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!

Overtidsjobbing i går, og siden det feilet, blir det nok kveldsjobbing igjen ganske snart. Festlig... Jaja, blir noen ekstra kroner da, aldri så galt at det ikke er godt for noe.

I dag er treningstøyet klart i bilen, satser på en økt etter jobb. Ryggen er stiv, så trenger en rolig økt med ellipse/mølle for å myke opp litt. Heldigvis ganske lenge mellom hver gang ryggen krøller skikkelig, så håper det blir lenge til neste gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings!
Lang dag i går med jobbreise, og trøtt fuggel kantet på sofaen og slappet av før sengetid. Heldigvis torsdag i dag, det betyr at det nærmer seg helg :strix: Alltid klar for helg! :bolledeig:
_______

Skrev setningene over i dag morges, nå er klokka snart 15:30 :bond:
Trenger helg! Veldig! NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du har en travel dag når det tar flere timer å fullføre et innlegg :ler:

Nesbø har jeg faktisk styrt unna, jeg likte slutten på den forrige og leve3r inntil videre lykkelig i den tro at Harry og Rakel endelig fikk sitt happy-ever-after. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Daria skrev:

Du vet du har en travel dag når det tar flere timer å fullføre et innlegg :ler:

Nesbø har jeg faktisk styrt unna, jeg likte slutten på den forrige og leve3r inntil videre lykkelig i den tro at Harry og Rakel endelig fikk sitt happy-ever-after. 

Jepp, mildt sagt gått i ett i dag. Var en stund mulighet for kveldsjobbing også, men ser ut til at det blir neste uke istedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

Jeg har kjøpt bursdagsgave til niese... My Little Pony. 

De er jo ØDELAGT! De tidligere gode og robuste ponniene ser nå ut som vanskapte, langbeinte skapninger. :trist: My Little Pony med spiseforstyrrelser og med øyne større enn skinka? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

:vinke:

Så koselig at du etterlyser litt liv, Jerle! :klem:

Her har det vært ei tung uke. Måtte dra hjem fra jobb på tirsdag og har stort sett svimlet (og vært kvalm/kastet opp) hver gang jeg har vært oppreist siden. I dag er det heldigvis merkbart bedre, og det er SÅ deilig! Vært både hos fastlege og innom undersøkelse på sykehuset, men heldigvis ikke noe alvorlig funnet. Har måttet avlyse alt av planer i helga, både jentekveld og turen til familie for å feire niese. Blir visst her jeg... Men satser på solid bedring i løpet av helgen og back in business på mandag. 

Konstant danskebåtmodus anbefales ikke altså, i alle fall ikke når man normalt blir lett sjøsyk. Men gulvet er i ferd med å stabilisere seg (og heldigvis har jeg hatt det ganske greit sånn sitteliggende på sofaen), så er rent optimistisk. 

Ellers? Mener å huske at det meste var bra før tirsdagen :ler: Hektisk forrige uke da, mye jobbing og lite trening... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...