Jerle Skrevet 10. februar 2017 #14821 Skrevet 10. februar 2017 3 timer siden, Daria skrev: På valentinsdagen skal jeg ha på meg... *trommevirvel*... klær! Dessuten skal jeg på standup-show med en kynisk og lakonisk amerikaner, så jeg tror jeg skal slippe unna det verste - de mest klissete parene legger neppe daten sin dit... Dæven det var bra! Vet ikke helt om det hadde falt i god jord at du kom uten, hverken på jobb eller på standup-show.
Daria Skrevet 10. februar 2017 #14822 Skrevet 10. februar 2017 Du skal ikke se bort fra at komikeren hadde fått noe ut av det...
Roadrunner Skrevet 15. februar 2017 Forfatter #14823 Skrevet 15. februar 2017 Litt trasige dager for tida, så ikke allverdens overskudd og engasjement her og der. Er innom og leser litt innimellom, men har ikke blitt noe skriving. Tar en dag av gangen, og håper trenden snur snart. Ikke så rent lite lei kan du si... Håper det står bra til hos mine kjære besøkende
Sauen Shaun Skrevet 15. februar 2017 #14824 Skrevet 15. februar 2017 og til deg. Håper det snart kommer bedre dager.
Roadrunner Skrevet 15. februar 2017 Forfatter #14826 Skrevet 15. februar 2017 Takk Dere er gode! Jeg jobber med saken, og forsøker å ikke grave meg lengre ned enn nødvendig. Men er en tøff årstid dette, og har i tillegg endel å tenke på rundt jobb og trivsel. Er lei av å gå rundt nedstemt, med vond klump i magen og bare være lei...
Jerle Skrevet 15. februar 2017 #14827 Skrevet 15. februar 2017 1 time siden, Roadrunner skrev: Takk Dere er gode! Jeg jobber med saken, og forsøker å ikke grave meg lengre ned enn nødvendig. Men er en tøff årstid dette, og har i tillegg endel å tenke på rundt jobb og trivsel. Er lei av å gå rundt nedstemt, med vond klump i magen og bare være lei... Ja det er det! Det var det som gjorde at jeg sa opp en god og godt betalt jobb i 2010. Jeg misstrivdes så sterkt at jeg bare grudde meg til mandag hver helg. Det er ikke noe godt! Kanskje du skal ta deg en helgetur om ikke annet til et sted? Med tanke på at du nesten hvert år har vært på tur på denne tiden. Kanskje en helg med bare kos kan hjelpe? Det trenger jo ikke å være så langt eller dyrt for å gi glede og litt mer overskudd?
Roadrunner Skrevet 16. februar 2017 Forfatter #14828 Skrevet 16. februar 2017 Har tenkt tanken på en liten flukt her også, og planen var egentlig favorittspahotellet kommende helg. Men de var fullbooket... Vi var sent ute, siden reisefølget måtte avklare litt først, og ikke hadde anledning til å booke før det hele var avklart. Men sånt skjer. Nå vurderer vi å booke et annet hotell isteden, og håper det blir tur fra lørdag til søndag. Har allerede planer på fredag, og har også planer neste helg. Såååå, ikke så enkelt å få til noe, når det dukker opp selskaper, dåp, syforening, bursdag, kulturelt etc. Men satser på at vi får ei natt på hotell til helga Jeg er veldig i tenkeboksen jobbmessig for tida, og klorer litt på et par søknader. Må bare få oppdatert CV-en skikkelig og gjøre siste finish, så regner jeg med at jeg i alle fall sender den ene (riktignok bare en åpen søknad - ingen ledig stilling i firmaet å søke på, men må i alle fall forsøke). Tross opptur i går ettermiddag, og skryt fra kollega i et land langt borte, så er det generelt litt tunge tilstander for tida. Hjelper heller ikke at jeg besøkte ei venninne i går som bor noen dager hos en bekjent. Og der var verdens verste sofa. Så ryggen er heeelt ødelagt i dag, og jeg må sitte ved kontorpulten for første gang på år... Pleier jo alltid å stå, men ikke sjans i dag gitt. Argh! Er det ikke det ene, så er det det andre.
Jerle Skrevet 16. februar 2017 #14829 Skrevet 16. februar 2017 Håper du får ei natt på hotell til helga! Håper ryggen driver å kommer seg også!
Roadrunner Skrevet 16. februar 2017 Forfatter #14830 Skrevet 16. februar 2017 8 minutter siden, Jerle skrev: Håper du får ei natt på hotell til helga! Håper ryggen driver å kommer seg også! Tusen takk Jerle Jepp, det blir hotellovernatting i helga! Akkurat sendt bookingen avsted. Blir godt! Litt kvalitetstid med bestisen skal bli helt topp! Ryggen har fått både Voltaren samt Paracet, og jeg fikk også ordnet en time hos privat fysioterapeut, så nå er alt så meget bedre Ny time til tirsdag, men kjenner han fikk løst opp litt i formiddag også. Deilig! Mistenker at det nok knyter seg litt utover kvelden og natten, men har i alle fall noen gode timer nå. Oppreist igjen, og går uanstrengt og tilnærmet smertefri Og snart er torsdagen ved veis ende Kulturell input og god middag ute i kveld, blir koselig.
Jerle Skrevet 16. februar 2017 #14831 Skrevet 16. februar 2017 29 minutter siden, Roadrunner skrev: Og snart er torsdagen ved veis ende Og da kan man jo i grunn si at det er helg, nesten i alle fall.
Sauen Shaun Skrevet 17. februar 2017 #14832 Skrevet 17. februar 2017 Åh, så bra at det ordnet seg med hotellhelg.
Roadrunner Skrevet 17. februar 2017 Forfatter #14833 Skrevet 17. februar 2017 Fredag etter lunsj, er det ikke offisielt helg nå da? Er jo bare drøye to timer igjen av arbeidsdagen... Innom butikken etter jobb, så hjem til støvsuging og litt rydding før et par venninner kommer på besøk. Pakke litt og lande i seng, og så sette kursen mot hotell i morgen. Digg!
Jerle Skrevet 18. februar 2017 #14834 Skrevet 18. februar 2017 Håper du har en fin og avslappende helg! Her går det i snop, god mat og brus. Jepp, vi er på besøk hos søta bror.
Sauen Shaun Skrevet 20. februar 2017 #14835 Skrevet 20. februar 2017 God morgen Håper du har det litt bedre etter helgas utflukt.
Roadrunner Skrevet 20. februar 2017 Forfatter #14836 Skrevet 20. februar 2017 På 18.02.2017 den 19.41, Jerle skrev: Håper du har en fin og avslappende helg! Her går det i snop, god mat og brus. Jepp, vi er på besøk hos søta bror. Høres ut som bra bevertning på besøk hos Söta Bror 40 minutter siden, Sauen Shaun skrev: God morgen Håper du har det litt bedre etter helgas utflukt. Helgen har vært fin, og turen gjorde godt. Fredagskvelden ble ganske rolig, men koselig besøk og god mat er aldri feil. Sov litt lite natt til lørdag, men fikk pakket meg avsted i høvelig tid. Hentet venninna og satte kursen mot hotellet. Flott hotell, var heldige og fikk sjekket inn med en gang og fikk et greit rom (lite, men inneholdt det vi trengte). Tuslet til restauranten og fikk oss litt lunsj, og jobbet ned skuldrene. Ettehvert gikk turen i spaet, hvor det ble både boblebad, en tur i bassenget, innom damprommet og innom badstua. Greit spa-anlegg og heldigvis lite folk, problemet vårt er bare at vi har vært på et mye finere spaanlegg... Så vi klarte vel ikke helt å unngå en liten skuffelse. Når vannet i bassenget i tillegg var i kaldeste laget (jeg, som aldri fryser, ble skikkelig kald..) og smådetaljer var vesentlig mer tungvindt enn andre steder, så ble det litt så som så. Fant liksom ikke helt roen.... Men ble et par timer i spaet, før vi tuslet tilbake til rommet og slappet av. Nydelig middagsbuffet på kvelden, og tidlig i seng. I går gadd vi rett og slett ikke gå i spaet, og tok i stedet turen hjemover etter en lang og god frokost. For min del endte det med at jeg dro rett til byen på venninnelunsj, og så på vei til bilen møtte jeg ei anna venninne. Så ble nesten 4 timer i byen her, før jeg landet i sofaen hjemme. Fin helg, deilig å komme bort litt og godt med litt kvalitetstid med bestisen. Men spa-messig ble det ikke innertier (det var vi vel forsåvidt forberedt på, men...). Og vips var det mandag igjen. Trening er booket, og fuggel'n tar time for time Har det vært en bra helg rundtom?
Daria Skrevet 21. februar 2017 #14837 Skrevet 21. februar 2017 Det er jo det evige problemet når man har vært på skikkelig bra steder - man blir fort litt blasert og kravstor... Jeg var mye lettere å imponere før, da jeg ikke hadde 3-4 hotellopphold i året. Igjen i avdelingen for bortskjemte pikers i-landsproblemer...
Roadrunner Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #14838 Skrevet 27. februar 2017 En uke siden forrige dagboknotat? Da var det sannelig på tide! Vraktrøtt fuggel her, og litt pjusk i formen. Hoster, klør i halsen og tung i toppen. Men er påkledd og igang med arbeidsdagen, så satser på at det går fint. Helgen har som vanlig gått altfor fort, fredagen kom og vips var det mandag igjen. Må være noe veldig galt med helgene, de er da altfor korte? Men, vi er snart ferdige med februar, det vil si at vi på onsdag starter på den første vårmåneden Jeg er klar for vår! Alltid!
Roadrunner Skrevet 28. februar 2017 Forfatter #14839 Skrevet 28. februar 2017 Fremdeles pjusk i formen, men i friskeste laget til sykedag. Så er på jobb, og tar det time for time. Blir det verre får jeg heller bare gå hjem tenker jeg. Men får i alle fall gjort litt innimellom snørring, hosting og nysing Har ikke glemt praten vår, Sauen om litt god mat og en mulig kinotur. Men ser det litt ann på formen, siden jeg ikke virker særlig etter arbeidstid for tida. Kanskje se på muligheten for å gjøre noe på fredag? Holde den litt i bakhånd? Eller passer det dårlig for deg? Vi kan ta det på privaten evt, no stress. Bare tenker høyt her Ryggen begynner å si i fra at den gjerne vil trene igjen, mens bihuler, hals, snutesystem og lunger ikke er enig. Litt trasig konflikt, siden alle disse delene henger sammen. Kan liksom ikke sende ryggen på trening uten resten av skrotten (inkludert de virusinfiserte). Jaja, en dag av gangen
Daria Skrevet 28. februar 2017 #14840 Skrevet 28. februar 2017 Gå en tur i rolig tempo, så får ryggen litt bevegelse uten at resten blir overanstrengt? Hvertfall hvis du har hakket bedre vær enn vi har... Jeg får i det minste brukt mine fine blomstrede gummitøvler for tiden - vanntett og skikkelig såle er tingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå