Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:kaffekopp:

Mandag og ny uke igjen, og om et par dager skriver vi februar. Joda, det går veien mot vår, sakte men sikkert :jepp:

Helgen har vært veldig fin, eneste problemet med helgene er at de er for korte :jepp: Trenger MER helg! :opplyser:

Koselig venninnebesøk på fredagen (og håndballen på i bakgrunnen selvfølgelig! :flagg: ). Lørdag ble det sengetøyvask og god frokost, før fin gåtur med venninne i kjært turterreng. Kjapp dusj etterpå, før bysleng med restaurantlunsj og mer skravlings. Innom hjemme en halvtimes tid på ettermiddagen,så innom jobb, så ordne ærend på kjøpesenter og så rett derfra til vennepar på skravlings. Kjempefin lørdag, som egentlig gikk i ett hele dagen. Søndag var det rolig start på dagen, før en tur til treningssenteret og spinning, og så hjem til sofaen og avslapning. Og håndballkamp igjen :flagg: Utrolig moro med sølv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåmandag - uten at det er noen stor overdrivelse...

Ble møtt av trøbbel da jeg kom på jobb i morges, og fikk ved lunsjtider beskjed om at jeg måtte jobbe litt overtid i kveld, og ekstra tidlig på jobb i morgen. Jau... Moro... Så nå er jeg tilbake på kontoret, og håper det ikke er så veldig lenge til før jeg kan pakke meg sammen og stikke hjemover igjen. Var innom hjemme et par timer etter jobb, spiste litt og skiftet til treningstøy før turen gikk til treningssenteret og en solid spinningøkt. Kjapt innom hjemme for en dusj, og så tilbake på jobb. Full fart! :bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare en times tid på jobb i går, før jeg kantet hjemme i sofaen igjen. Nå er jeg tilbake, og i full gang med dagens gjøremål. Trøtt men fattet... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Jerle skrev:

Når begynte du på jobb i dag da? :sjokkbla:

(Jeg begynner sånn 7-isj selv, men er ikke helt våken før sånn i 9-tiden :Gjesp: )

Var på jobb 05:55 i går, og det tar på en halvgammel skrott... Men heldigvis er de dagene unntaket, og håper det blir lenge til neste gang (vært to på et lite halvår nå, det er ikke normalt, heldigvis). Begynner normalt 07 her, og tusler ut døra kl 15. Vi har mulighet for fleksitid, men synes det er greit med faste rutiner, spesielt når de aller fleste andre begynner 07. Greit å være litt i samme sync. :jepp:

20 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Hvordan går det? Behov for litt påfyll? :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp: 

Kom meg gjennom gårsdagen, og var selvfølgelig ikke trøtt da jeg traff puta... Leste litt, og lå våken en stund før jeg fikk sove. Og våknet 04:15 i natt og sov lite etterpå :sukk: 

:kaffekopp: er nok ikke så dumt... (må visst lære meg til å drikke kaffe om jeg skal holde ut... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp::natti::kaffekopp:

Vrak! Måtte slumre et par ganger i morges, tror jeg var i min dypeste søvn da klokka ringte. Såååå trøtt! Men styrer fremdeles med litt dårlig søvn på nettene, våkner flere ganger og er stort sett våken før vekkerklokka (bortsett fra i dag...). Trøtt på ettermiddagen, mer våken på kvelden. Utrolig tungvindt!

Skikkelig tung spinningøkt i går, hvor det egentlig bare var klabb og babb. Ikke selve timen eller instruktøren, men for fuggel'n. Begynte med at jeg ikke fant pulsbeltet hjemme... Tømte treningsbagen og lette på tenkelige og utenkelige steder. Måtte til slutt bare komme meg ut døra, og krysse fingrene for at de hadde funnet det på treningssenteret etter forrige time. Kommer ut døra hjemme, og strener mot garasjen. Men der stod jo ikke bilen, siden jeg hadde parkert den litt mer tilgjengelig da jeg kom hjem fra jobb (skulle jo ut igjen om ikke lenge). En aldri så liten omvei med andre ord, og litt oppgitt fuggel. Kommer på treningssenteret og spør etter pulsbeltet, men det har de ikke sett noe til. Leter både i resepsjonen og i rommet med gjenglemte klær, ingenting. Mer frustrert fuggel, som innser at det blir en veldig lang økt uten pulsmåling, og må belage meg på tur til nærmeste sportsbutikk for å kjøpe nytt når sjansen byr seg. Inn i garderoben, skifter til treningstøy og vips dukker pulsbeltet opp. Innimellom det andre tøyet i bagen, delvis innpakket i et håndkle ligger det. Helt topp, men skulle gjerne vært frustrasjonen foruten. Tusler til timen, setter meg til rette på sykkelen og to nye erkjennelser slår til. For det første var det IKKE noe smart trekk å ta på seg treningstoppen som lå litt lengre inn i skapet (oi, den kan jeg bruke, det er så lenge sist....). Det er ofte en grunn til at det er lenge siden sist. Som at den har "vrangbord" nede, og dermed harmonerer dårlig med glatt sykkelbukse. Toppen gled opp KONSTANT, og ikke bare til rett over rumpa, neida, den var på vei langt oppover ryggen (og magen). Tidenes stressfaktor og frustrasjon - holdt på å gå midt i timen... For det andre dumpet det ned en mann på sykkelen ved siden av, som allerede før timen startet ikke akkurat luktet nyvasket... Jau... Heldigvis kjente jeg ikke altfor mye til lukta gjennom timen (og hadde mer enn nok med meg selv og denne hersens toppen). Men jeg overlevde! :hoppe: og kom meg trygt hjem i dusjen :jepp: (vurderte å dusje på treningssenteret, men det utgikk da jeg kom i garderoben og den var full av folk). Holdt på å glemme å lese av strømmen i går, og var generelt bare surrete, men kom meg gjennom kvelden.

Så da håper vi at en ny dag gir nye muligheter, og at hodet fungerer litt bedre i dag :pls: Sannelig ikke sikker, er jo halvt i koma..

Men det er torsdag i dag - ergo fredag i morgen! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen :kaffekopp:       Og god helg. :bolledeig:  

God morgen! :kaffekopp:

Og god fredag! Og helg! :strix: 

Sliten og trøtt skrott her, men bare noen timer nå så er det helg :bolledeig:
Treningsplaner både lørdag og søndag, samt middag ute og kulturelt innslag i morgen. Bør bli bra helg! I kveld? Ingen planer annet enn sofaen... Og DET gleder jeg meg til! :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg er nysgjerrig eller noe, men etter å ha studert det lokale kulturhusets nettsider lurer jeg på hvorvidt det er humor, teater eller opera som er morgendagens plan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Daria skrev:

Ikke at jeg er nysgjerrig eller noe, men etter å ha studert det lokale kulturhusets nettsider lurer jeg på hvorvidt det er humor, teater eller opera som er morgendagens plan...

Denne gangen er det humor :jepp:

Om snaue to uker er det teater :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta:

90 minutter intervallspinning tar på en gammel skrott gitt. Skikkelig tungt og veldig bra time! :hoppe:
Hjelper jo når instruktøren har med 3 a-ha sanger :bolledeig:

Nå er det avslapning før kveldens planer senere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!
Mandag igjen - er det ikke skrekkelig mange mandager? Og kommer de ikke veldig hyppig? Føler liksom det stadig er mandag... :sjenert:

Helgen har vært fin, og som vanlig gått altfor fort (det er garantert færre helger enn mandager! :opplyser: ) Rolig fredagskveld med venninnebesøk, spinning lørdag formiddag og så noen rolige timer før restaurantmiddag og litt latter. Fin dag! I går hadde jeg like gjerne booket dobbel treningstime, først spinning, så styrke :trene: Var i tvil om jeg skulle ta begge, men kunne liksom ikke skippe en når jeg først var der. Så var en mør skrott som landet på sofaen etter trening :veslejenta: Resten av søndagen ble rolig, med tv-titting, litt mat og bare avslapning. Deilig!

I dag har jeg litt planer med et par venninner etter jobb, og i morgen skal jeg besøke ei venninne. Blir nok lite trening denne uka, men mye sosialt. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig! Det er alt for ofte mandag. Jeg tror nok den lures inn litt oftere enn andre dager. Jeg er dog trøttere i dag enn i går.  :Gjesp:

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerle skrev:

Enig! Det er alt for ofte mandag. Jeg tror nok den lures inn litt oftere enn andre dager. Jeg er dog trøttere i dag enn i går.  :Gjesp:

Ha en fin uke!

Tirsdag er en skikkelig trøttesen-dag... :Gjesp:

Men mandagsbluesen har roet seg litt - deilig! Bare trøtt nå...

:kaffekopp:

Dagens stressfaktor... :bond:
Buksen revnet plutselig på innsiden av ene låret... Så nå går jeg rundt med hull, og føler ALLE kan se det. Argh! Får ringe nærmeste butikk når de åpner, og høre om de har min størrelse inne. Om ikke annet får jeg ile innom etter jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Roadrunner skrev:

Dagens stressfaktor... :bond:

Buksen revnet plutselig på innsiden av ene låret... Så nå går jeg rundt med hull, og føler ALLE kan se det. Argh! Får ringe nærmeste butikk når de åpner, og høre om de har min størrelse inne. Om ikke annet får jeg ile innom etter jobb...

Det er så fælt!!! Jeg gikk på toalettet en dag, sånn ca etter halv dag. Og når jeg drar ned buksen ser jeg et kjempe stort hull midt i baken på buksen. Dette hadde jeg da altså gått med hele dagen. Jeg aner ikke om noen hadde sett det. Og jeg hadde seff ikke en lang topp den dagen. :sjokkbla:

Heldigvis kunne jeg ringe mannen for assistanse, for vi skulle jo også i møte etter jobben. Jeg rødmer bare av å skrive om det... Men alle her var i alle fall høflige nok til å ikke si noe om de hadde lagt merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånne ting jeg egentlig ville foretrukket å bli gjort oppmerksom på, så jeg kunne gjøre noe med det. Det kom en dame bort til meg på et kjøpesenter en gang og gjorte meg diskret oppmerksom på at jeg hadde en synlig mensflekk. Ja, det var pinlig, men fordi hun sa fra fikk jeg skjult den og slapp at flere så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...