Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:kaffekopp:

Mandag? Igjen? Hvor ble helgen av? :klo: 

Er full fart hver helg nå, men heldigvis litt rolige søndager. Og så lenge vi får dette finværet, så klager ikke jeg. Ble over 9 km i kjært turterreng i nydelig vær i går. Blir så glad av sånt! Ren bonus jo! Var sikker på at det skulle ligge snø/is/slaps nå, og at gåturer ville være en kamp mot brodder og beinbrudd.

Koselig ute med jobb på fredag, og veldig koselig på julemarked på lørdag. Kjeksene ble også gode, selv om de ikke ble helt som jeg hadde trodd. Skjønner ikke hvorfor jeg bare får de skikkelig til annenhver gang. Argh! Men smaken er god da :jepp: 

Denne uken? Foreløpige planer er: spinning i ettermiddag, ut og spise torsdag, middag ute samt julekonsert fredag og så er det innflyttingsfest/jentekveld lørdag. Så får vi se hva tirsdag og onsdag bringer. Søndag? Mistenker mulig gåtur, og ellers mye sofa...

Men først: :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Torsdagens middagsplaner ble flyttet til i kveld, så da blir det styrketrening i morgen i stedet :trene: Passer bra!

Rekker jo ikke fullføre skrivingen min her - dagen går for fort :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag! :strix:

Klar for god middag i byen og julekonsert. Men først ordne litt ærend og samle litt krefter :jepp:

Tror kanskje jeg tar litt tidlig helg her jeg... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: 

Trøtt fuggel, det er mandag og det tar jo en evighet før det ligner dagslys ute. 12 dager til julaften, og 4 dager til helg. Det telles ned :jepp:

Og to dager til middagsdate med Sauen :strix: 

Helgen kort oppsummert:
Fredag: avslapning, god middag og fin konsert
Lørdag: avslapning, lang rusletur, handling og kafe-date, matlaging og sosial kveld
Søndag: sengetøyvask, lang rusletur og avslapning.

Slett ikke feil! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Skravla skrev:

Bare behold det er i syd dere. Trives godt med sol og bare veier her. 

Vil ikke ha :opplyser:
Men det har gitt seg nå, og bare lett dryss på bakken som jeg satser på forsvinner ganske kjapt.

Trives også godt med finvær og bare veier! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Roadrunner skrev:

Og to dager til middagsdate med Sauen :strix: 

Bare en dag igjen nå. :strix:  

19 timer siden, Roadrunner skrev:

:sno: Tiddelibom :kjefte::trist:

Så enig, så enig... Vil ikke ha den hvite guffa... Heldigvis ga det seg ganske fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er all "Tiddelibom" borte, og vi er tilbake til bare veier og plussgrader. Heldigvis ikke glatt i morges heller, var forsiktig for sikkerhets skyld. Guffent med de temperatursvingningene!

Solid treningsøkt i går (mør i beina i dag), planer om husmorfakter i ettermiddag ,og så lade opp til god mat og hyggelig ettermiddag med Sauen i morgen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

Tusen takk for en kjempekoselig ettermiddag og kveld i går. :strix: 

Selv takk! :strix: Utrolig koselig! Og goood mat :nigo: 

Men var skikkelig frossen da jeg kom hjem, endte med at jeg har sovet med Devold-ullgenser i natt, og det skjer jo aldri... Men sovet godt da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Fredag! :strix: 

Trening utgikk i går, fuggel'n hadde mer enn nok med seg selv i grunn. Litt feber til og fra hele dagen, og selv om jeg ikke er syk, så er liksom ikke kroppen helt med når det ligger feber og lurer. Tung i hodet og litt redusert, men ellers greit. Fikk i alle fall gjort litt hjemme i går, både vasket klær, pakket litt, vannet blomster og bakt cookies. Og slappet av... I dag skal jeg bare en kjapp sving innom hjemme og hente diverse, før turen går til mine foreldre. Skal pynte juletre og bare kose oss i kveld, og så er det tid for frisørtime i morgen (gleder meg - altfor lenge siden sist!). Retur til heimen på formiddagen i morgen, og så klargjøre til gjester på kvelden. Blir koselig! Søndag? Forhåpentligvis frisk luft og skogstur, men vi får se. Ellers tror jeg det blir restitusjon - er sliten for tida gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Daria skrev:

Godt det snart er julefri. Men juetrepynting allerede i kveld...?

Julefri? Joda, heeeele 2.juledag... Kjempeferie!

Juletrepynting i kveld ja :jepp: Er endel år siden vi begynte å pynte litt tidligere enn 22.-23. desember. Er koselig å få treet opp noen dager før, og det ryker uansett ut tidligere enn i gamle dager. Forskjøvet feiringa litt, heller begynne litt før, og så avslutte tidlig i januar. Mams prøvde seg med enda en uke tidligere her for et par år siden, men da måtte vi sette strekt. Får være grenser!

Dessuten er det min jobb å pynte treet, og da er det jo viktig å finne en kveld som passer (og helst ikke midt i uka).

8 minutter siden, Skravla skrev:

Et par timer til juleferie. :nigo:

Jule-hva-for-noe? :sukk:

Et par timer til helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kaffekopp:

Siste mandagen før jul... Trøtt fuggel, men har gått i ett siden jeg kom, så har ikke fått kjent ordenlig etter på hvor trøtt jeg egentlig er. Får bare ta en time av gangen og vips er det ettermiddag. Treningstøyet står klar i bilen, så får bare kvinne meg opp til en økt etter jobb. :jepp: 

Helgen har vært veldig fin, og har gått altfor fort (som vanlig). Koselig med juletrepynting på fredag, og fikk faktisk spylt av det verste veistøvet og saltet av bilen også. Godt å få det bort, selv om returen til heimen på lørdag påførte et nytt lag :sukk: Innom frisøren lørdag formiddag, før retur hitover. En kjapp tur til byen, fikk hentet en blomsteroppsats og kjøpt ei bukse, før jeg dro hjem og forberedte gjester på kvelden. Veldig koselig kveld! :strix:

Lang og fint tur i finværet i går, en tur innom Dyreparken og ellers en deilig avtale med sofaen på ettermiddagen. Gjorde godt :jepp: Og vips er det mandag... Og fuggel'n gjesper og gjesper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss kommer juletreet opp den 22. hvert år, men i år tenker jeg å være vill og gal og sette det opp den 21. :fnise: Det må liksom passe inn med alt annet som skal på plass før jul.

God siste uka før jul til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerle skrev:

Hos oss kommer juletreet opp den 22. hvert år, men i år tenker jeg å være vill og gal og sette det opp den 21. :fnise: Det må liksom passe inn med alt annet som skal på plass før jul.

God siste uka før jul til deg.

Skikkelig rebelsk jo! :ler:
Var sånn det begynte hos mine foreldre også, men da vi hadde nådd 21. (eller var det 20.?) så var det liksom ingen vei tilbake - bare å kjøre på. Og er jo unektelig litt koselig da! Men så er de/vi truende til å hive det ut 4.januar også... Eller deromkring. Ikke noe 13. og 20. dag jul her i gården nei! Eneste som får bli litt ekstra, er julelysene på treet ute - er så koselig med litt lys i vintermørket!

God innspurt til deg også! Står det bra til? Alt i rute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Roadrunner skrev:

Skikkelig rebelsk jo! :ler:
 

God innspurt til deg også! Står det bra til? Alt i rute?

Jepp! Rebell!! :ler:

Alt og alt i rute... Tenker jeg skal ta bort det lilla i dag og finne fram det røde, utover det så senker jeg glatt skuldrene over alt som burde gjøres. :sjenert: Skal til og med være alene hjemme noen dager i romjulen(jeg skal jobbe), så her er det laidback altså. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...