Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:kaffekopp:

Midtuke og snart lunsj :jepp:
Fremdeles hektiske dager her, men vi er nede i gangfart og ikke fullt trav. Så satser på at det går veien :jepp:

En tur til hjemtraktene i ettermiddag, skal hjelpe med litt bæring/løfting, samt få deilig middag. Og så har jeg booket en liten time hårfarging også, på tide å friske opp galskapen her (hvor kommer alle de grå fra? :klo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Roadrunner skrev:

:kaffekopp:

Midtuke og snart lunsj :jepp:
Fremdeles hektiske dager her, men vi er nede i gangfart og ikke fullt trav. Så satser på at det går veien :jepp:

En tur til hjemtraktene i ettermiddag, skal hjelpe med litt bæring/løfting, samt få deilig middag. Og så har jeg booket en liten time hårfarging også, på tide å friske opp galskapen her (hvor kommer alle de grå fra? :klo: )

Aner ikke hvor disse grå kommer fra, det er noe som skjer på toppen av hodet mitt også... men jeg striper det litt, så ser det ut som det skal være slik. Og jeg bestilte meg time for det for en time siden. Det er så mye bedre lys på toalettet på jobb enn hjemme skjønner du. Så her så jeg så mye bedre at noe var skjedd der oppå toppen av hodet. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Jerle skrev:

Aner ikke hvor disse grå kommer fra, det er noe som skjer på toppen av hodet mitt også... men jeg striper det litt, så ser det ut som det skal være slik. Og jeg bestilte meg time for det for en time siden. Det er så mye bedre lys på toalettet på jobb enn hjemme skjønner du. Så her så jeg så mye bedre at noe var skjedd der oppå toppen av hodet. :sukk:

Jeg er bare redd for at det er de innvendige små grå, som har begynt å flykte... :sjokkert: Da er det jo snart tomt inni der!?

Glad det kan løses med jevnlig farging (men håret vokser jo jevnt og trutt, og skulle jeg hatt sjans til å føle meg ganske fresh på håret til en hver tid, så må jeg jo farge omtrent hver 3. uke. Og det skjer jo ikke.. Nå går det vel 4-5 uker mellom tenker jeg, og da er det litt krisefølelse mot slutten altså. Spesielt om man skal være litt sosial - da er det jo kjekt å føle seg litt fresh. Jaja, det blir nå fikset i kveld :nigo: Snille papsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mandag igjen :jepp: Håper uken har startet bra rundtom.
Her er det hektisk start, med litt trøbbel på kritiske systemer. Men satser på at det kommer seg, og at det snart er gangfart igjen.

Helgen har vært VELDIG fin! :strix:
Fredag var det trening rett etter jobb, før litt sløvings på sofaen. Så avsted til vennepar for bursdagsfeiring - god stemning, god mat og trivelige mennesker. Blir fin fredagskveld av sånt :jepp:
Lørdag dro jeg avsted for å møte venninne, og så satte vi kursen mot spa-hotell. Nydelig lunsj da vi kom frem, deilige timer i spa, nydelig tre-rettters middag på kvelden og tidlig senga, trøtte og fornøyde.
I går ventet deilig hotellfrokost, før flere timer i spa. Etterhvert var vi passe ferdige med bading og svetting, så da ble det lang dusj og litt stell før vi vendte kursen hjemover igjen. Var godt å komme hjem til sofaen, med deilig joggebukse, ullsokker og fyr på peisen.

Så jeg klager absolutt ikke etter denne helgen - har vært helt magisk! :strix:

Glemte kanskje å nevne at jeg har badet to ganger i sjøen i løpet av helgen? Termomteret viste ca 7,8 grader i vannet, og 4,7 grader i luften lørdag, mens det var 2,1 grader i luften i går. Heeeelt innafor bikinivær med andre ord :fnise: Og vi snakker ikke bare en kjapp dukkert altså, i går var det snakk om 10+ svømmetak. Man er da ikke heeelt pingle :sjenert:

Siden vi skriver mandag igjen er det slutt på luksuslivet, så i ettermiddag venter spinningskoa igjen. Jau...

Men først: :kaffekopp: og lett trav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:daane: Hadde ikke falt meg inn å bade i sjøen, samme hvor mange varme boblebad eller badstuer jeg kunne rømme til etter på. *veldig pingle!* Du er tøff!!! 

Virker som du hadde en herlig helg, en slik man kan leve lenge på. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

:kaffekopp:

Smått mør i beina etter en solid spinningøkt i går, og litt trøtt etter å ha våknet en gang eller to i natt. Ellers? Ganske greit til tirsdag å være tror jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen :kaffekopp: 

Godt å se at du har hatt ei super helg etter de to siste travle ukene. :jepp: 

Ja, den helgen gjorde underverker! :strix:

Og det hjelper også at uka har begynt vesentlig roligere enn de to siste, skuldrene er fremdeles plassert omtrent der de bør være. Ikke verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spa høres ikke så verst ut, men jeg står nok over sjøbading i oktober... :fryser: 

Skuldrene er fortsatt der de skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuldrene er omtrent der de bør være, litt ømme, men ganske innafor. Og vi er halvveis i uka :hoppe:

Leste Brennpunkt-artikkelen angående Visjon Norge i går, og hadde en plan om å se Brennpunkt-reportasjen. Men innså at det fort ble litt sent for en trøtt skrott, og at blodtrykket kanskje ikke burde være på maksnivå rundt sengetid. Så får se om jeg ikke kan få sett den på nett i stedet, en ettermiddag. Skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å gå fri med den type svindel, om ikke en straffelov brytes så kan det vel være mat for Økokrim? Men allmuen måtte jo bare være glade, han tjente mye og dermed skattet han mye... :murvegg: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

EN dag igjen med vekkerklokke denne uka :hoppe:

Kjempekoselig besøk hos venninne i går, fikk også handlet en julegave og ordnet et par ærend. Ikke dumt :strix: I dag blir det en tur på treningssenteret rett etter jobb, og så må jeg hjem til støvsugeren (som nå har stått midt på gulvet i to døgn...). Heimen må rengjøres! I morgen er det middag med en fin gjeng, og så kulturelt input på kvelden (kjenner jeg er litt spent, vet ikke helt hva som venter meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen :kaffekopp: 

Kulturelt input i morgen... Er det den konserten du har vært så spent på? 

Jepp, nå er tiden inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Roadrunner skrev:

Jepp, nå er tiden inne :fnise:

Krysser fingrene for at du får en positiv overraskelse. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:veslejenta:

Heimen støvsugd og fuggel'n landet i sofaen og ser Frikjent. Treningsøkt etter jobb, alt er bedre enn ingenting. :trene: 

Snart :natti:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: 

Fredag! :bolledeig:

Fremdeles full fart på jobb, men jeg har et ørlite håp om at jeg kanskje kan snike meg ut litt før i dag. Helst kl 13, men tar alt jeg kan få. Hadde gjort godt kjenner jeg! Ikke det at jeg skal noe spesielt, hadde bare vært så deilig :pls:

Skal til kollega på sosialt og mat i ettermiddag, før kulturell input senere. I morgen har jeg ingen store planer - trene litt kanskje? Og søndag skal jeg hjelpe ei venninne.

God helg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...