Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*tygger Helnøtt*

Supersnill kollega hadde kjøpt inn Marsipansjokolade til flokken her. Og syntes visst litt synd på Fuggel'n som ikke fikk noe siden hun ikke liker marsipan. Så da kom kollegaen med en Helnøtt i stedet :sjokolade:

Så langt ikke helt i kjelleren i dag, men kjenner det er en hårfin balansegang. Klart meg bra, litt på tuppa, men klarer nesten å tenke fornuftig litt innimellom. Satser på at det bedrer seg litt i morgen eller søndag, og at neste uke blir en vesentlig bedre uke :jepp: Skal få god hjelp av en god kollega om litt, til å få bukt med utfordringen fra i går (som sendte meg fullstending til bunns). Så det ordner seg.

Men fy flate for noe herk! Og kjenner jeg ser litt ekstra på klokka, er VELDIG klar for at denne dagen skal ta slutt. :jepp:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuggel'n har det absolutt bedre :jepp: 

To fine dager i foreldretraktene, nå tilbake i heimen og klar for søndagstur i kjært turterreng :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: 

God formiddag!
Mandag og ny uke - fint vær og trøtt fuggel. Ble en veldig fin søndag i går, med rolig start på dagen, rent sengetøy til tørk, lang skogstur (så ikke så mye til sola, men det ble bra allikevel gitt) og så rolig ettermiddag på sofaen etterpå. Fikk sett de to første episodene av Nobel, strikket litt og bare slappet av. Gjorde godt!

I dag skal det spinnes, og i morgen er det kulturelt på planen med god middag i forkant. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinning ja... Med knallblå himmel og strålende sol ble det visst skravletur i stedet. Og SÅ deilig det var! Frisk luft, godt selskap, solnedgang og myke skogsstier. Hæppi fuggel rett og slett! :strix: 

I dag venter middag i byen og kulturelt input etterpå - blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Det er deilig å komme seg ut i sånt vær. Spinne kan du gjøre når det er drittvær. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp: 

Det er deilig å komme seg ut i sånt vær. Spinne kan du gjøre når det er drittvær. :jepp: 

Var det vi også konkluderte med :jepp:

Nærmer meg faretruende støttemedlem her, men får jo beveget meg og trimmet litt, og VET at det kommer dager, uker og årstider hvor jeg kommer til å trekke innendørs igjen. Men når været er som denne uken, så frister det så mye mer å være ute. Dagene er korte nok nå, og er ikke lenge før det begynner å mørkne når jeg reiser fra jobb. Da utgår skogsstiene, og spinningsykkelen blir flittig brukt. Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du prioriterer helt rett der. :jepp:  Frisk luft og dagslys er ren og skjær medisin det. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond:

Blitt ei hektisk uke dette her gitt, armer og bein på jobb. Men foreløpig henger jeg med, og er bare glad for alt som blir gjort. Og krysser fingrene for at prosjektet vi nå jobber med blir bra til slutt :jepp:

Ble litt ekstra jobbing i går, og kan nok skyte en hvit pil etter tanken om å gå tidlig i dag. Spørs om det ikke blir litt jobbing i helga også, men satser på at jeg kan ta det hjemmefra. Og får bare skrive overtid og avspasering :nigo: Trenger begge deler - så ordner seg!

Tirsdagens kulturelle input var veldig bra - glad jeg fikk det med meg :strix: Nydelig mat før forestilling og fornøyd fuggel etterpå. Fine kvelden! Onsdag ble det rusletur i ukjent terreng sammen med naboen - moro! Ble litt vel mørkt før vi rakk tilbake til bilen, men gikk heldigvis greit. Og i går ble det ny rusletur med kollega, i mer kjent og kjært terreng. I dag? Time will show - får se litt når jeg kommer meg avsted fra jobb og hva som er igjen av overskudd. Men bør jo få en tur i finværet... Litt høstferie fra treningssenteret med andre ord, men det er faktisk heeelt greit :opplyser: Nyter nydelig høstvær for alt det er verdt! :sol:

Ingen store sosiale planer i helgen, men har en plan om å få inn resten av utemøblene og klargjøre litt før vinter. Greit å benytte sjansen mens det er opphold og ok vær, og før det hersens hvite plutselig ligger her.

Men nå er det lunsj!
Hvor har de første fire timene blitt av? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett årets første snø allerede :hoppe: Men det var på Finse, det tar nok en stund før den kommer hit. Vente til advent :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta:

Litt jobbing i helga, ellers huslige sysler, litt sport (sett på - ikke utøvet), nydelig middag på restaurant og nå landet i sofaen. Side om Side har overtatt etter Stjernekamp, og tror kanskje det blir senga etter Lindmo? Litt trøtt gitt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fin søndag her, hatt nydelig tur i kjært terreng og fikk for første gang se rådyr der :strix: Blir jo bare glad i hjertet av sånt! Kikket etter det i samme område da jeg var på vei tilbake til bilen, og vips så dukket det opp for andre gang (drøye to timer senere enn første gang). Vakre skapninger! Håper bare ikke det var skadd eller for tamt siden det egentlig var ved et av områdene med flest folk... Blir jo bekymra også... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mandag morgen, grått ute og hodepine inne. Fått innpå et par Paracet og håper hodet roer seg og holder seg stabilt. Tviler på det hjelper på gråværet da, men får vel være måte på til kravstor. Litt skyer er helt greit faktisk.

Skal gjøre et lite ærend etter jobb, og så har jeg plan om spinning senere. På tide å sjekke ut treningssenteret igjen tenker jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart lunsj! :hoppe:

Hektisk her i dag også, timene flyr, og synes samtidig denne uka er skrekkelig lang. Er jo evigheter siden helg jo! Men fått gjort masse, deler av prosjektet begynner å gå i boks, og fått et par hyggelige tilbakemeldinger tross litt kaotiske dager. Så det ordner seg for snille jenter :jepp:

Usikker på om jeg skal spinne i dag, eller om det blir skikkelig runde husarbeid (sistnevnte trengs så absolutt). I morgen har jeg litt planer rett etter jobb, og så er det tid for kulturelt input igjen på kvelden. Gleder meg! :strix: Og selv om vi bare er halvveis i uka, så går det sakte men sikkert mot helg igjen... :pls:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...