Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

God lørdag! 

Kvelden i går var veldig trivelig, og jeg koste meg på konsert. Men... Jeg har aldri vært og vil nok aldri bli en stor jazz-fan. :sjenert: Deler av konserten var kjempebra, både melodiøst og vakkert. Men når jeg lente meg godt tilbake for å nyte, så begynte krumspringene... Og da faller jeg litt av, og mister konsentrasjonen. Det må nevnes at det var utrolig dyktige musikere, så i de partiene hvor selve musikken ikke fenget meg så mye, ble jeg heller sittende og lot meg fascinere av musikerne. Er ikke så ofte jeg håper ekstranummeret uteblir, men etter gode to timer i går var jeg faktisk litt lei... Men koste meg, og lot meg underholde! Så kan nok konkludere med at det var bedre enn fryktet, men for min del ikke en ny favoritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer meg greit uten badstuene på Farris Bad i kveld, man har jo vedovn... :nigo: #lunt #fryserikke

Flott tur i finværet i formiddag, masse skravling med ei god venninne. Ren kvalitetstid! Ellers ganske rolig dag, har slappet av og kost meg rett og slett. Nå er det sjokolade på bordet (snart kakao :fnise: ) og strikketøy i sofaen (eller, mer Twitter og KG enn strikking akkurat nå) med Stjernekamp på tv-en. Fin dag :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Daria skrev:

Men har du tatt havbad før du fyrte opp...?

Har ikke det gitt... Kan leve lenge på de to havbadene fra forrige helg (og utallige dukkerter i kaldkulpen som holder 8-10 grader). :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Trøtt mandag her... Litt rart i grunn, for har sovet godt i natt, og ble ikke så sent i går. Men formen er ikke tipp topp her :sukk: Trøtt og tung i toppen. Jaja, har blitt sparket i gang fra start her, så full fart.

Hjalp venninne med nedvask av utflyttet bolig i går, og så fikk vi kjørt et par flyttelass. Ble nesten 5 timer totalt, og slitne skrotter etterpå. Men godt å kunne hjelpe og godt for alt som er gjort.

Begynte på meldingen over for ca 3 timer siden, og siden da har det gått i 210 her. Trenger helg! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart lunsj :hoppe:

Bilen ble vinterskodd i går, og fuggel'n fikk kjørt seg på spinning. Var veldig i tvil om jeg skulle ta turen på trening, men innerst inne visste jeg jo at det absolutt er det beste. Selv om det var murring i hodet og tung skrott... Men ble en bra økt, heldigvis, og landet på sofaen med god samvittighet etterpå. I dag er jeg litt i villrede, om jeg skal gå på møte i borettslaget eller om jeg skal gå på trening. Bør nok prioritere det første... :sjenert: Løper ikke akkurat ned dørene på de møtene. :plystre: 

Ellers er det litt tynt i rekkene på jobb i dag, store deler av lunsjbordet mitt er enten syke eller hjemme med sykt barn. :sukk: Altså! Æ'kke det litt dårlig gjort? Hva med meg liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En uke siden sist? :daane:

Ikkje bra...

Trøtt fuggel i dag, tror "gå i hi"-følelsen virkelig har slått rot. 8 blå grader ute i morges, og omgivelsene er en Disney-klassiker verdig. Men siden det gikk fra masse regn til snø, så ble de første cm slush, og dermed er det ren holke etter at brøytemannskapene har gjort sitt. Trivelig... Er glad i både håndledd og lårhals jeg, for ikke å snakke om det som er montert på toppen av ryggraden. :sukk: Får bare gå forsiktig, og håpe på det beste :jepp:

Litt overtidsjobbing i går siden et møte dro ut, mens overtiden jeg EGENTLIG skulle fått unna ble utsatt (venter på en prosess som må bli ferdig først). Mulig det blir i dag, eller mulig det blir en annen dag... Litt frustrerende å vente sånn, men systemet tar tid, så må bare ta det litt som det kommer. Trening har det blitt dårlig med siden torsdag da... Ikkje bra det heller :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: God morgen. Godt å se at du har både lårhals og hode i behold. Det er jammen ikke godt å bevege seg utendørs på dette føret. Her er broddene tatt fram. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuggel'n gjør stadig ting hun ikke kan, og lærer underveis. I dag har det gått i watt, volt, ampere, 3-fas og Hz. Jau :kaklehone:

Planer om styrketrening senere, og ellers bare kose meg. Fikk støvsugd i går kveld, og vasket dusjen i dag morges (jepp, skrubbet dusjen 06:05 :daane: ), så det meste er i rute mot helg :hoppe: Klesvask i dag kanskje? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daria skrev:

Hva i all verden bedrev du i dusjen som krevde at den måtte skrubbes på et så ukristelig tidspunkt...?

Egentlig var det bare for å få det gjort :sjenert: Hadde en tanke om å dusje i går kveld, så sprayet med baderomsspray for å klargjøre til vask. Meeeen så gadd jeg ikke dusje, så da ble det bare stående til i dag morges. Og må man, så må man :jepp: 

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Vraktrøtt fuggel har sovet altfor lite i natt :natti: 

Overtidsjobbing i går gikk ikke helt etter planen, og da klokka nærmet seg midnatt takket jeg for meg. Viste seg at det uansett ikke var stort å gjøre før i dag morges, men ble lang kveld i går og tidlig morgen i dag (våknet 05, sov litt til men stod opp 05:30). Jupp, blir vrak av sånt!

Ble ny bukse i går, utrolig nok. Startet optimistisk i en butikk jeg har handlet endel i tidligere, men der var det verken hjelp å få eller riktige størrelser. Ruslet videre innom et par andre butikker, og ble etter hvert frustrert av både manglende service, og smått sære butikkansatte. Hva er galt med å si hei når en kunde kommer inn i butikken. Eller spørre pent om man trenger hjelp når man står på ørtende minuttet og blar frustrert i samme stativ? Ga egentlig opp der og da, men på vei for å ordne et helt annet ærend, så gikk jeg innom en klesbutikk på veien (som også har mye fint, men hvor det meste dessverre ikke er i min størrelse :sukk: ). Fikk hjelp, fant to bukser, prøvde den første og kjøpte den uten å prøve den andre engang. Vips ferdig :hoppe:

:kaffekopp:

:kaffekopp:

:kaffekopp:

Er det fredag snart? :pls:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:  Påfyll til vrakfuggel. :troest: 

Men hurra for buksekjøp :bolledeig:  *kjenner igjen følelsen av frustrasjon over manglende hjelp i klesbutikker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med buksekjøp :tommelopp: Det er som kjent et plagg jeg sjelden kjøper, men de gangene jeg må synes jeg det er helt grusomt. Takke meg til skjørt...

Jeg synes butikkansatte ofte er enten/eller - enten ser de deg ikke overhodet, eller så er de så overveldende hjelpsomme og ute av stand til å la deg kikke på egen hånd at jeg bare flykter ut igjen. Husker jeg fikk litt angst da jeg var 16 og skulle kjøpe badetøy utenom sesongen -  den eneste butikken som hadde noe særlig utvalg av det i november var en av de mer eksklusive damebutikkene i byen. Den frekventeres primært av damer over en viss alder og av det slaget som forventer service - jeg på min side ble litt overveldet av ekspeditrisen som var over meg omtrent før jeg var innenfor døren og kom feiende inn i prøverommet -Hvordan går det her da? - for å sjekke om jeg hadde pupper nok til å fylle drakten jeg skulle prøve... Sånt skjer ikke på H&M :fnise: Men jeg var og er likevel imponert over at jeg som 16-åring med skolesekk og hestehale umiddelbart ble tatt like mye på alvor som de faste kundene på 60+.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, det må da være mulig å finne en mellomting!

Si "Hei!" når kunden kommer inn i butikken (vise at du har sett kunden), og så gjerne spørre om kunden trenger hjelp (alternativ si at kunden bare må ta kontakt om vedkommende trenger hjelp). Dersom kunden sier nei takk, jeg bare kikker litt, SÅ lar du kunden gå i fred.

Total ignorering fungerer ikke, men fullstendig overfall fungerer heller ikke. Hyggelig og høflig - ja takk!

Og sånne godt voksne damer i undertøysforretninger er nesten bare skumle :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri turt å gå tilbake :ler: 

Tror prisen for beste service går til damen i skjerfbutikken på Steen & Strøm da jeg jaktet et sjal til en spesiell anledning. Jeg hadde allerede kjole og sko, så jeg måtte finne noe som passet til. Hun lyttet til hva jeg var på jakt etter, hentet fram det de hadde som kunne være aktuelt og kom med gode råd. Det endte likevel med at jeg ikke fant noe og beklaget at jeg var så kresen og vanskelig og fikk det forståelsesfulle svaret - Man skal være kresen av og til. :ler: 

Det verste er jo de som gir inntrykk av at du som kunde er til bry - komme her og forstyrre samtalen deres... :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, Skravla skrev:

Regner med at noen skal på konsert til sommeren?

Tror noen skal forsøke å få tak i et par billetter i alle fall :sjenert:

Men hadde vært enda kulere om en av de andre spekulasjonene slo til, noen antydet jo at det kunne være The Boss på soloturné. :sukk: Men men, er happy for konsert uansett jeg. Kan jo ikke la være å prøve på billettkjøp når det er snakk om hjemlige trakter! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

Tror noen skal forsøke å få tak i et par billetter i alle fall :sjenert:

Men hadde vært enda kulere om en av de andre spekulasjonene slo til, noen antydet jo at det kunne være The Boss på soloturné. :sukk: Men men, er happy for konsert uansett jeg. Kan jo ikke la være å prøve på billettkjøp når det er snakk om hjemlige trakter! :opplyser:

Hva har Sauen gått glipp av nå? :klo: 

Har du kommet deg gjennom overtidsjobbinga, og halt prosjektet i land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...