Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
På ‎16‎.‎11‎.‎2016 den 9.19, Sauen Shaun skrev:

Hva har Sauen gått glipp av nå? :klo: 

Har du kommet deg gjennom overtidsjobbinga, og halt prosjektet i land?

Billettsalget som starter kl 09 i dag? :klo:

Helten Jånn kommer til Bystranda neste sommer, 29.juni :nigo:

Kommet meg gjennom overtidsjobbinga ser det ut til, prosjektet ble i stor grad landet tirsdag morgen 06:15. Men vært hektiske dager etterpå også, og i går var jeg en tur på hovedkontoret og dermed ble det drøyt 12 timers dag fra avreise hjemmefra og til jeg landet i sofaen igjen. Så fuggel'n er fremdeles ganske vraktrøtt er jeg redd, og VELDIG klar for helg! :strix:

17 timer siden, Daria skrev:

Jeg tror jeg så drømmemannen din i dag - en mann som havbader på Tjuvhomen i november må da være noe for deg...?

Øhhh....

Drømmemannen? Bader fra Tjuvholmen i november? Var han kjekk? Flott kropp? :klo: At folk er tullinger og havbader fra Tjuvholmen i november tror jeg ikke står på drømmemann-lista mi :opplyser: At enkelte derimot havbader i friskt vær når de allikevel er på spahotell og kan rusle rett inn i dusj/badstu/boblebad - det er jo noe HEEEELT annet! :fnise:

:kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Trenger noe sterkt intravenøst i dag tror jeg...

Endret av Roadrunner
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, Helten Jåhn... Det har jeg vel fått med meg, men er relativt uinteressert... Å høre en sang i ny og ne er veldig kjekt. Men en hel konsert er ikke noe for meg. Synes han blir fryktelig kjedelig jeg... :fnise:  

:kaffekopp::kaffekopp:  :kaffekopp:  Påfyll?

Skrevet

Ja takk til påfyll! :kaffekopp:

Nå går det i ett her så langt, så ikke rukket å kjenne så mye på trøttheten... Men faller vel sammen etter lunsj :fnise:

Den første konserten jeg var på var i grunn en nedtur, synes det var litt kjedelig. Men hang vel sammen med at vi satt laaaaangt fra scenen, været var kjedelig og det var bare ikke dagen, verken for han på scenen eller oss bakerst blant publikum. De to konsertene jeg har vært på i Oslo Spektrum har vært bra, og fuggel'n har kosa seg :jepp: Men kjente vel etter forrige konsert at jeg ikke løper ned dørene og drar langveis sånn med en gang. Men når han kommer til byen... :sjenert: Fuggel'n sliter veldig med å holde seg unna lokale konserter av større format :plystre:

Skrevet
3 timer siden, Roadrunner skrev:

Øhhh....

Drømmemannen? Bader fra Tjuvholmen i november? Var han kjekk? Flott kropp? :klo: At folk er tullinger og havbader fra Tjuvholmen i november tror jeg ikke står på drømmemann-lista mi :opplyser: At enkelte derimot havbader i friskt vær når de allikevel er på spahotell og kan rusle rett inn i dusj/badstu/boblebad - det er jo noe HEEEELT annet! :fnise:

Du vet, sett fra utsiden er bading i sjø og fjord utenfor all sesong og levelig temperatur en ganske pervers affære uansett øvrige omstendigheter... :ler: 

Skrevet
23 timer siden, Daria skrev:

Jeg tror jeg så drømmemannen din i dag - en mann som havbader på Tjuvhomen i november må da være noe for deg...?

Kirsten giftekniv? Liker kriteriene dine. :fnise:

Snart heeeelg!!! :hoppe: 

Skrevet

:ler: 

Fuggel'n trenger helg... Fullstendig kaputt her jo! :kaklehone:

Diskutert med en kverulant av en kollega, og det tappet meg helt for krefter.. Vil.... Hjem.... Nå....

:natti:

Skrevet

Rett etter at jeg skrev forrige melding i går, så ble det trøbbel på jobb, og vips kom jeg ikke av sted før 30 min etter arbeidsdagens slutt. Så mye for å gå tidlig... :sukk: Men jeg rakk en tur innom butikken, en liten sløvings på sofaen og så bar det av sted til vennepar. Hjem igjen i går kveld, og landet i senga i høvelig tid. Opp ganske tidlig dag, 90 minutter spinning stod på planen :trene: Så rett til byen og koselig lunsj med to gode venner. Herlig! :strix: Nå hjemme et par timer igjen, før det nok blir middag og konsert med to vennepar i kveld. Litt sånn på sparket. Ikke dumt!

Spinning i morgen igjen, og resten av dagen i morgen tror jeg at jeg bare skal slappe av. Trengs! :jepp:

:natti:

Skrevet

:kaffekopp: 

God mandag!
Her litt trøbbel i morgentimene, men håper det løser seg snart. Har kastet meg rundt med et par av sakene her, og har sendt et par videre til en kollega. :pls:

Ble ganske rolig søndag etter spinninga i går, mye sofatid og bittelitt pusling hjemme (klesvask, oppvaskmaskin, blomstervanning etc). Ellers beina høyt og fuggel'n lavt :jepp: Men trenger mer helg altså! Dagene og timene går for fort! :opplyser:

Skrevet

Torsdag i dag - fredag i morgen! :hoppe: 

Skrevet

Heelt sikker...? :fnise: (og ikke spør meg - jeg har gått i surr i ukedagene lenge nå. Den største forskjellen på hverdag og helg er tv-programmet på dagtid... :ler: )

Skrevet

Er da ikke SÅ lenge siden jeg skrev at det var torsdag? Og nå er det plutselig mandag? :klo:

Trenger mer helg! Værsåsnill! :pls:

Fredag gikk turen til mine foreldre, for middag og litt hårfargehjelp. Koselig med litt skravlings og godt å bli kvitt gråpus-taktene. Hjem igjen på kvelden, og kantet i seng. Lørdag våknet jeg tidlig, så da ble det sengetøyvask og frokost, før jeg fikk hengt opp sengetøyet og fikk på meg turtøy. Ei snau mil i nydelig vær, i kjært turterreng gjorde godt :hoppe: Hjem til litt mat, avslapning og dusj før jeg trasket til ei venninne på jentekveld inkludert middag. Kjempekoselig kveld og nydelig mat - hæppi fuggel trasket hjem rundt midnatt. I går ble det også langtur i skog og mark, før jeg lekte effektiv husmor på hjemmefronten. Bakte kanelsnurrer, støvsugde, tørket støv, strøk juleduker og fant frem julepynten. Skrotten kantet til slutt i sofaen, med stive muskler, vond rygg og trøtt, men fornøyd. Nå gjenstår bare en god vask av bad/vaskerom, så kan jeg slappe av et par dager :nigo:

Spinning booket senere, ellers ingen store planer for ettermiddagen tror jeg. Se litt sjakk kanskje? :lur: Men blir bare starten på kampen, er trøtt nok som det er om jeg ikke skal sitte oppe altfor sent også.

Skrevet

Magnus Carlsen fikk sin sjanse til å engasjere og opphisse meg på lørdag og brukte over tre timer på å ikke oppnå noe annet enn et håndtrykk og enighet fra sin motstander (Skjønt Erna er sikkert misunnelig - kanskje hyre ham inn som budsjettforhandler?) - det er ikke sikkert jeg vender tilbake for mer i kveld... :filer: 

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Magnus Carlsen fikk sin sjanse til å engasjere og opphisse meg på lørdag og brukte over tre timer på å ikke oppnå noe annet enn et håndtrykk og enighet fra sin motstander (Skjønt Erna er sikkert misunnelig - kanskje hyre ham inn som budsjettforhandler?) - det er ikke sikkert jeg vender tilbake for mer i kveld... :filer: 

Jammen, det er jo kommentarene og stemningen i studio på NRK2 (litt avhengig av gjester) som er underholdningen. Uten den gjengen hadde jeg nok ikke giddet å se stort med sjakk gitt.

Skrevet

En av de korteste mesterskapskampene som har vært i sjakk, ikke så rart jeg fikk med meg en hel kamp i går :fnise: God margin før leggetid! Men nå aner det meg at det blir en spennende kveld i morgen da, og hurtigsjakk og lynsjakk ER jo morsommere enn langsjakk (selv om det egentlig går altfor fort, så jeg henger ikke med en smule engang :sjenert: ).

Spinning i går, tunge bein og sliten skrott, men fullførte på et vis. I dag er planen en tur innom butikken på vei hjem, og så få vasket badene og puslet litt før avslapning. Spinne igjen i morgen og styrketrening torsdag tenker jeg :jepp:

Skrevet

Men de truet med å ha Harald Eia i studio i morgen, og det er grenser for hva jeg inviterer inn i min egen stue...

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Men de truet med å ha Harald Eia i studio i morgen, og det er grenser for hva jeg inviterer inn i min egen stue...

Han er faktisk ikke helt gale i sjakk-studio :opplyser: Han var gjest her en dag tidligere også, og det gikk riktig så greit :jepp: Men nå hender det at jeg ser på Brille også da :sjenert:

Skrevet

Jeg synes han er uspiselig på så mange nivåer - jeg kan til nød strekke meg til å lese det han skriver i Morgenbladet av og til...

Skrevet
På 28.11.2016 den 12.09, Roadrunner skrev:

Jammen, det er jo kommentarene og stemningen i studio på NRK2 (litt avhengig av gjester) som er underholdningen. Uten den gjengen hadde jeg nok ikke giddet å se stort med sjakk gitt.

Helt enig... Jeg skjønner egentlig veldig lite av sjakk, men jeg blir sittende som limt til sendingene likevel... Og jeg gleder meg til kveldens sending. :jepp:  

Skrevet

Halvveis! :opplyser:

Litt kokt i nepa etter et par lange telefonsamtaler og smått trøbbel i paradis, men satser på at det går seg til.

Skrevet

Trøtt som en sokk, men henger nogenlunde sammen.
Trening utgikk i går, kvalm og uggen, men gikk bedre utover kvelden. Ble sofa, tv og sløvings. Deilig det også! Og sjakk :nigo: Men holdt bare ut de to første partiene (som endte med Remis), da stupte jeg i seng. Og da begynte selvfølgelig moroa :sukk: Jaja, viktigste er at han vant! :flagg:

Styrketrening i ettermiddag, og sosialt med jobb i morgen kveld. Julemarked og baking av cookies på lørdag - og plutselig er det mandag igjen (søndagen skal bli rolig og god tror jeg). :bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...