Roadrunner Skrevet 20. desember 2016 Forfatter #14701 Skrevet 20. desember 2016 16 timer siden, Jerle skrev: Jepp! Rebell!! Alt og alt i rute... Tenker jeg skal ta bort det lilla i dag og finne fram det røde, utover det så senker jeg glatt skuldrene over alt som burde gjøres. Skal til og med være alene hjemme noen dager i romjulen(jeg skal jobbe), så her er det laidback altså. Senka skuldre og laidback er bra Jul blir det nå uansett, og med litt rød pynt her og der, og en nisse eller tre, så pleier hybelkaninene å holde seg i ro. Småtrøtt fuggel i dag også, sov veldig godt da klokka ringte. Men har landet skrotten på jobb igjen og lader opp til julelunsj med gode kollegaer. En smårolig treningsøkt i går ettermiddag, så hjem til en time på sofaen, litt mat og en dusj, før jeg dro avsted for å treffe ei venninne og rusle en liten tur. Var utrolig koselig, og fikk noen skikkelig gode bamseklemmer som jeg kjenner varmer ennå. Gjorde rett og slett skikkelig godt!
Sauen Shaun Skrevet 20. desember 2016 #14702 Skrevet 20. desember 2016 Bamseklemmer gjør alltid godt.
Roadrunner Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #14703 Skrevet 22. desember 2016 Lille julaften i morgen? Hva skjer? Sola har snudd og jula kommer i rakettfart! Ikke mye førjulsstress å spore her, har alle gavene i hus og ellers ikke så mye å forberede. Planer om en treningsøkt i ettermiddag, ellers skal jeg vaske litt klær, pakke, og rydde heimen litt sånn at det er koselig å komme hjem igjen 2. juledag. Nå bærer heimen preg av at jeg bare har løpt ut og inn hele uka. Det VAR ryddig forrige helg, men noe har skjedd... Fikk slept skrotten på spinning i går, det satt skrekkelig langt inne! Men SÅ fornøyd da økta var unnagjort! Rask dusj, og full fart til byen for lysshow og venninnetreff. Veldig koselig! God mat og god stemning. Og en ganske full fyr som holdt oss med selskap etterhvert, heldigvis var han bare snill og hyggelig, og vi fikk oss en god latter eller tre. Bittelitt slitsomt, men egentlig mest vittig. Ut til lunsj i dag - stas
Daria Skrevet 22. desember 2016 #14704 Skrevet 22. desember 2016 (endret) Fordelen med å være singel og barnløs i jula - bortsett fra gavene er det svært lite man MÅ. Jeg skal ha lunsjgjester 30., alt jeg gjør for den tid gjør jeg ene og alene for min egen del... Endret 22. desember 2016 av Daria
Skravla Skrevet 22. desember 2016 #14705 Skrevet 22. desember 2016 Jeg har vasket gulv og skiftet på sengen. Må ha mer klementiner (jeg dør ikke uten, men litt c-vitaminer skal man jo ha) og så skal jeg ut å spise middag, gå på julekonsert og ha minispa i morgen.
Roadrunner Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #14706 Skrevet 23. desember 2016 Lille julaften! Nesten ferdig pakket, langt i fra utsovet, finnes ikke kontroll på hva jeg tar med av bagasje eller ei, men tror sannelig det blir jul allikevel. Må si meg godt fornøyd med tre treningsøkter denne uka (den ene var veldig rolig da... ) og nå blir det en helg juleferie.
Jerle Skrevet 23. desember 2016 #14707 Skrevet 23. desember 2016 Lillejulaften!! God jul til deg! Håper du får noen fine juledager.
Roadrunner Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #14708 Skrevet 23. desember 2016 12 minutter siden, Jerle skrev: Lillejulaften!! God jul til deg! Håper du får noen fine juledager. Tusen takk, Jerle! Det blir nok noen fine dager, med familie og god mat Riktig god jul til deg også! Og selvfølgelig til andre gjester som svinser innom boka
Roadrunner Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #14709 Skrevet 27. desember 2016 Vraktrøtt (hersens Urd!) og forkjøla fuggel i dag. Litt trøbbel på jobb i starten av dagen, men tror det meste skal være på gang nå, og satser på at det fortsetter slik. Tror ikke det er så veldig mange på jobb i mellomdagene, så håper det blir lite mas. Kanskje få gjort litt konsentrasjonsarbeid som henger over meg? Blitt oppstykket og for lite søvn i natt, URD har ikke passert i stillhet kan man si. Men fått litt søvn i alle fall - bedre enn ingenting. Booket spinning i ettermiddag, ellers ingen store planer. Slappe av, kose meg og ha litt rolige mellomdager tror jeg.
Sauen Shaun Skrevet 27. desember 2016 #14710 Skrevet 27. desember 2016 Ekstra god kaffe til vrakfuggel. Håper forkjølelsen slipper taket rimelig kjapt. Og Urd var innom indre strøk også. Ser ihvertfall at båten i hagen til naboen har fått et heftig møte med Urd...
Daria Skrevet 27. desember 2016 #14711 Skrevet 27. desember 2016 Her tror jeg Urd fulgte Bøygens råd og fikk utenom, det var så vidt det nappet litt i blomstene i verandakassen.
Roadrunner Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #14712 Skrevet 27. desember 2016 Ferdig med en hersens oppgave som har hengt over meg i evigheter! Litt enklere med konsentrasjonsarbeid når man får stå i ro og fred, og knapt har avbrytelser. Godt for alt som er gjort! Men spinninga henger i en tynn tråd, det vokser en kaktus i halsen...
Roadrunner Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #14713 Skrevet 27. desember 2016 Avbooket spinninga, bare tull når jeg har mer enn nok med å få puste og holde meg fast i pulten. Får ta det rolig i stedet - med GOD samvittighet
Roadrunner Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #14714 Skrevet 28. desember 2016 Advarsel: Stor smittefare! Ble en ganske rolig ettermiddag på sofaen i går, kun litt småpusling hjemme innimellom, ellers ganske flatt og sløvt. La meg tidlig, men fikk selvfølgelig ikke sove... Etter mye om og men sovnet jeg til slutt, og våknet ganske kort tid etterpå. Ikke så lett å få puste når det surkler og koker gitt. Otrivin og kleenex hjelper litt, men etter hvert er det på'n igjen. Jaja, sovnet igjen etterhvert og har fått LITT søvn i natt i alle fall. Avlyst morgendagens ettermiddagsplaner (måtte gi beskjed i dag), og har nå ingen planer før lørdag. Kun en plan - bli frisk(ere)! På den positive siden? Får sett sjakk på ettermiddagen da
Sauen Shaun Skrevet 28. desember 2016 #14715 Skrevet 28. desember 2016 Skjønner at det er liten vits å ønske "god morgen" her... For det høres ikke ut som du har noen god morgen... Men jeg fyller på med varm drikke fra min fantastiske nye maskin. God bedring.
Roadrunner Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #14716 Skrevet 28. desember 2016 2 minutter siden, Sauen Shaun skrev: Skjønner at det er liten vits å ønske "god morgen" her... For det høres ikke ut som du har noen god morgen... Men jeg fyller på med varm drikke fra min fantastiske nye maskin. God bedring. Tusen takk for det, Sauen! Går greit her, benytter bare boka til å få klaget litt, så jeg ikke øser alt ut over kollegaene Og det ER jo kjedelig med basiller! Varm drikke gjør nok godt, takk!
Sauen Shaun Skrevet 28. desember 2016 #14717 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, Roadrunner skrev: Tusen takk for det, Sauen! Går greit her, benytter bare boka til å få klaget litt, så jeg ikke øser alt ut over kollegaene Og det ER jo kjedelig med basiller! Varm drikke gjør nok godt, takk! Basiller er fryktelig kjedelig... Så bare klag i vei du...
Daria Skrevet 28. desember 2016 #14718 Skrevet 28. desember 2016 3 timer siden, Roadrunner skrev: På den positive siden? Får sett sjakk på ettermiddagen da Alltid viktig å se lyspunktene Jeg har gitt opp sjakken - livet er for kort til å se ting jeg ikke fatter bæret av. Hva er planene for nyttårsaften, da?
Roadrunner Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #14719 Skrevet 28. desember 2016 47 minutter siden, Daria skrev: Alltid viktig å se lyspunktene Jeg har gitt opp sjakken - livet er for kort til å se ting jeg ikke fatter bæret av. Hva er planene for nyttårsaften, da? Forstår ikke altfor mye jeg heller tror jeg, men er nå trivelig stemning i studio (i går var de innom nan-brød blant annet), og med hurtigsjakk (og lynsjakk) så SKJER det i alle fall noe! Men skjønner godt du har kastet inn håndkledet Nyttårsaften regner jeg med blir stille og rolig, med besøk av ei venninne som pleier å være der. Lammecarré på menyen og ellers helt rolig. Håper bare basillene er på vei ut døra innen den tid Hos deg da?
Daria Skrevet 28. desember 2016 #14720 Skrevet 28. desember 2016 Skal i operaen (i Oslo i år...) og middag hos Skravla etterpå. Te, sjokolade og skravling ut i de små timer en selvfølge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå