Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Tusen takk, sauen! :klem:

Hektisk uke her, men ENDELIG fredag! :strix:

Litt kjipt at jeg må jobbe litt kveld, og også søndag (for ikke å snakke om opp grytidlig mandag), men her tar vi en ting av gangen og akkurat nå fokuserer jeg på at det er HELG! Eller, nesten helg... Håper jeg kommer avsted til høvelig vanlig tid i dag (i så fall første gang på over ei uke), og så skal jeg kjøpe med meg ferske reker hjem. Treningstøy står i bilen om jeg skulle få skrekkelig lyst, får se litt hva ettermiddagen bringer.

Fiiin konsert i går, hyggelig selskap, og litt for sent i seng. Akkurat sånn en kulturell torsdag skal være tenker jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helg!

 

Hektisk, slitsom og koselig dag på en av institusjonene våre. Fikk blomst som takk for hjelpen og det er jo hyggelig. Jeg synes jo det er hyggelig å invitere meg ut og ikke ha alt på mitt kontor. 

 

Om et par timer skal jeg til byen på teater og kanskje en bitteliten musikalkveld etterpå.Men først middag, slappe av litt og få i meg varmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går litt i surr i dagene for tiden, når sant skal sies... Så reklame for kveldens Nytt på nytt og tenkte "Hæ? Det er da ikke i kveld...?" :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Daria skrev:

Jeg går litt i surr i dagene for tiden, når sant skal sies... Så reklame for kveldens Nytt på nytt og tenkte "Hæ? Det er da ikke i kveld...?" :fnise: 

Heldigvis er det Nytt på Nytt i kveld. Ikke fordi jeg ser det, men fordi det betyr at fredagen er her. 

 

 

For å være helt ærlig så føles det som flere uker siden høstferien..... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*booker spa-opphold neste helg*

GLEDER MEG! :strix:

DET trengs det :jepp: Tror lommeboka står over behandling denne gang, men guri så deilig å bare slappe av og la kroppen hvile!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎15‎.‎10‎.‎2016 den 20.04, Daria skrev:

Jeg som trodde det var kroppen som var primær-mottaker av spa-behandling, ikke lommeboka...? :fnise: 

Jo, du er inne på noe... Men lommeboka må spandere på kroppen, og det er ikke lommeboka særlig villig til denne gangen :sukk: Kroppen er alltid mottakelig for massasje, men det hender lommeboka må sette ned foten. Kjipt men sant :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Altså... Noen var på jobb 05:30 i morges :natti: Vekkerklokka plinget 04:50 - det må da være høyt på listen over torturmetoder? Heldigvis har alt gått veldig bra så langt i dag, og nå gjenstår det bare å holde ut arbeidsdagen (som sånn egentlig ikke har startet ennå, om man skal se på normaltid). Får se om jeg enten jobber vanlig dag, eller går litt før - tar det litt som det kommer tenker jeg. Er jo kjipt å gå tidlig bare for å kante på sofaen hjemme, da kan jeg jo heller spare avspaseringen litt :jepp:

Fin helg forøvrig - gikk som vanlig altfor fort.
Fredag kveld ble det sofaen, fyr på peisen og bare avslapning. Ja, også litt jobbing... Et par timer :sukk: Men gikk greit da, heldigvis!
Lørdag var det spinning og så rett til byen for å møte ei venninne på kafe. Surt og kaldt ute, men veldig koselig med god mat og skravlings inne. Hjemme utpå ettermiddagen, og hadde rolig kveld i heimen foran tv-en med fyr på peisen. I går ble det spinning igjen, og så var jeg invitert til venninne på nybakte boller. NAM! Ble et par timers skravling, og spiste altfor mye boller :sjenert: Hjem til litt småpusling, før jeg jobbet en drøy time igjen. Og vips var det vekkerklokketid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sauen Shaun skrev:

:kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:  *fyller på med energidrikke til deg* 

 

Takk, det trengs!

Litt hektisk så langt i dag, men det meste ser ut til å ha gått greit, og skuldrene er på vei nedover. Og trøttheten er så avgjort stigende. Godt det bare er en drøy time til lunsj - er vel redd for full kollaps etter det. Men men, får bare ta det som det kommer.

:kaffekopp:

28 minutter siden, Daria skrev:

04.50 er jo perverst - hvertfall så lenge det ikke skyldes tidlig avreise med feriefly...

Jepp, det er perverst - rett og slett. Og nei, ingen feriefly i sikte :sukk:

:natti: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk som det måtte gå i går, fullt kjør igjen etter lunsj, og kaputt fuggel. Slepte meg hjemover en time etter normal arbeidstid (totalt 10,5 timer på jobb i går...) og landet i horisontalen på sofaen med dundrende hodepine. Middag og to paracet, og så komatilstander på sofaen frem til leggetid. :sukk: Ikke akkurat morsomt, men heller ikke uventet dessverre. Alt annet utgikk, så ikke så mye å fortelle om er jeg redd. 

I dag var det 24 grader på kontoret da jeg kom, så noe sier meg at dette også kan bli en interessant dag. Cardigan er av for lenge siden, og vinduet er vidåpent.

Ikke sikker på hva ettermiddagen bringer ennå, tar det litt som det kommer kjenner jeg.

Men :kaffekopp: er servert, og ønske om en finfin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå opp 04:50 :sjokk: Det er jeg ikke sikker på at jeg hadde klart...

Jeg er tilbake på jobb etter ferien, dvs jeg er på dag to, men det e ikke noe særlig gøy. Har bare lyst på en solseng i skyggen og en god bok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jerle skrev:

Stå opp 04:50 :sjokk: Det er jeg ikke sikker på at jeg hadde klart...

Jeg er tilbake på jobb etter ferien, dvs jeg er på dag to, men det e ikke noe særlig gøy. Har bare lyst på en solseng i skyggen og en god bok...

Nei, jeg klarte det vel ikke så bra jeg heller, når hele ettermiddagen og kvelden gikk med til hodepine og horisontalen. Men jobb er happy, og det hører heldigvis til unntakene. Andre ganger jeg har stått opp i nærheten av så tidlig er det jo gjerne fordi man skal rekke et tidlig fly - gjerne til en eksotisk destinasjon :sjenert: Myyyye enklere da :nigo:

Solseng og god bok *drømmer* Jeg er med!

Fikk tilbud fra Ving i går, på transatlantisk cruise fra Karibien til Middelhavet. Ikke noe som egentlig frister veldig, men prisen var jo så skrekkelig snill :sjokkert: Og ene uka var påska... Filler'n altså - er litt frustrerende å ikke ha noen tur på planen kjenner jeg :bond:

 

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Roadrunner skrev:

Nei, jeg klarte det vel ikke så bra jeg heller, når hele ettermiddagen og kvelden gikk med til hodepine og horisontalen. Men jobb er happy, og det hører heldigvis til unntakene. Andre ganger jeg har stått opp i nærheten av så tidlig er det jo gjerne fordi man skal rekke et tidlig fly - gjerne til en eksotisk destinasjon :sjenert: Myyyye enklere da :nigo:

Solseng og god bok *drømmer* Jeg er med!

Fikk tilbud fra Ving i går, på transatlantisk cruise fra Karibien til Middelhavet. Ikke noe som egentlig frister veldig, men prisen var jo så skrekkelig snill :sjokkert: Og ene uka var påska... Filler'n altså - er litt frustrerende å ikke ha noen tur på planen kjenner jeg :bond:

 

Jeg har litt lyst på cruise til sommeren, men er ikke helt overbevist at det er noe for meg/oss enda.

Jeg har tre turer klar framover(ene er jobb da, men det er likevel Spania), men sitter likevel og surfer turer til sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transatlantisk cruise, du - nå snakker vi. Bortsett fra at jeg kjeder meg på danskebåten allerede før vi har lagt fra kai, da, så jeg tror egentlig ikke cruise er noe for meg... :fnise: Mamma var på elvecruise på Donau nylig - en ny hovedstad hver dag, det høres heller ikke så dumt ut sånn i teorien. Men det var visst skikkelig pensjonisttur - hun er 60 og hadde følt seg svært ung... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Danskebåten ja... Kjeder meg fort der jeg også, er liksom bare en transportetappe jo! Var på cruise fra Oslo til Amsterdam, forsåvidt trivelig det, men falt liksom ikke helt for cruise-konseptet. En ting er cruise i Karibien (eller Middelhavet) tenker jeg, da er man på nytt sted hver dag og det skjer litt. Men 5 dager på båt over Atlanteren? Kjenner jeg er skeptisk altså. Så er ingen seriøs tanke, synes bare at pris fra 11.000 kr per pers, for 16 dagers tur inkl to netter på hotell, 14 på båt, alle flyreiser, transport til og fra flyplass, samt helpensjon var billig altså! Lommeboka likte prisen. Sjekket hva oppgradering ville koste, og for ca 18.000 per pers så var det oppgradert på flyet, og utvendig premiumlugar med balkong. Ikke noe å si på den prisen synes jeg. Frustrerende rimelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å krysse Atlanterhavet på cruisebåt er jo den store Titanic-opplevelsen (forhåpentligvis ikke altfor autentisk :fnise: ), det hadde vært gøy bare å ha gjort det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Roadrunner skrev:

Danskebåten ja... Kjeder meg fort der jeg også, er liksom bare en transportetappe jo! Var på cruise fra Oslo til Amsterdam, forsåvidt trivelig det, men falt liksom ikke helt for cruise-konseptet. En ting er cruise i Karibien (eller Middelhavet) tenker jeg, da er man på nytt sted hver dag og det skjer litt. Men 5 dager på båt over Atlanteren? Kjenner jeg er skeptisk altså. Så er ingen seriøs tanke, synes bare at pris fra 11.000 kr per pers, for 16 dagers tur inkl to netter på hotell, 14 på båt, alle flyreiser, transport til og fra flyplass, samt helpensjon var billig altså! Lommeboka likte prisen. Sjekket hva oppgradering ville koste, og for ca 18.000 per pers så var det oppgradert på flyet, og utvendig premiumlugar med balkong. Ikke noe å si på den prisen synes jeg. Frustrerende rimelig :ler:

Dette høres jo ut som noe du burde slå til på. :opplyser: Hvilket firma var dette med da? Kanskje jeg bør sjekke ut et slikt cruise jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Daria skrev:

Å krysse Atlanterhavet på cruisebåt er jo den store Titanic-opplevelsen (forhåpentligvis ikke altfor autentisk :fnise: ), det hadde vært gøy bare å ha gjort det...

Er nettopp det ja... 

2 timer siden, Jerle skrev:

Dette høres jo ut som noe du burde slå til på. :opplyser: Hvilket firma var dette med da? Kanskje jeg bør sjekke ut et slikt cruise jeg også...

Var i en tilbudsmail fra Ving, med et italiensk cruiseskip tror jeg. Regner med at det har gått i Karibien i vinter og skal over til Middelhavet for sommersesongen. Så da benytter de sjansen til å ta med passasjerer på transporten. Tilbudet ligger på Ving.no - er avreise 30.mars fra Oslo :jepp: Trolig flere rederier som skal flytte skip til våren? Går vel endel i Middelhavet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...