Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp: 

Husarbeid? Hva er det? :klo:  

Jeg er sannelig ikke sikker :sjenert:

Men håper det kan gjøre noe med hybelkaniner og lange mørke hår som slenger over alt på gulvene og i trappa :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Hybelkaninene har fremdeles fest hjemme, og de lange, mørke hårene slenger i krokene. MEN, jeg har speilblanke vinduer! :strix: Tok en skikkelig runde vinduspuss i går, holdt på i ca 2,5 time, og hadde to ubrukelige hofter etterpå. Men nå er det gjort! Så får jeg støvsuge og ta over litt hist og her i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fugledritt på vinduene og hybelkaniner som fester på alle gulv... Men jeg tok oppvasken før frokost i dag... :ler: 

:kaffekopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:
Hva er greia med å våkne 04:40 en fredag "morgen"? Og være skikkelig våken og ikke få sove mer? :klo: Etter en natt med heller urolig søvn... Mistenker fullstendig kollaps utover dagen her. :sukk:

Og hva er greia med å få tidenes kviseutbrudd uka ETTER mensen? Sjokoladesuget har vært intenst denne uka, og ser ut som ei kjøttkake i trynet, joda, tipp topp :murvegg: Æ'kke no' moro!

Til slutt, hva er greia med å starte fredagen så trøtt og kvisebefengt at man starter dagen med klaging? :klo:

Det er jo tross alt FREDAG! Uansett kviser, søvn, og dagsform :hoppe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, en liten utblåsning til...

Hvis du søler ut nesten en halv kopp kaffe på vei fra kaffetrakteren til pulten din, hvorfor i himmelens navn tørker du det ikke opp? Bare går videre og later som ingenting? HVER DAG!!! I dag var det ekstra ille, med to store "dammer" på flisene, og ja, jeg tørket opp. Men trodde jeg jobbet sammen med voksne mennesker? Du må da merke at koppen skvalper over, opptil flere ganger på ferden mot skrivebordet? Du HOLDER jo i koppen!  :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:forkjola:
Mårnings! :kaffekopp:

Vært så heldig å få en solid runde basiller igjen, og det går i snufs, snørring og hosting. Herlig! Kommet meg på jobb, og skal prøve å få gjort litt i dag tenkte jeg. Ellers får jeg besøk i ettermiddag av mine foreldre, så trening utgår uansett (og det er nok ganske så fornuftig kjenner jeg skrotten rett).

Helgen har vært fin, ganske rolig og passe sosial. Fredag kveld besøk av venninne, lørdag formiddag rolig, lørdag ettermiddag/kveld besøk av bestis og i går ble det spinning (sikkert ikke det lureste, men var utrolig digg da!) og ellers ganske rolig.

:forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Skravla skrev:

Her har det også dukket opp sykdom i helgen. Foreløpig er det øynene og kroppen som kjenner raseringen.

Huff :troest: Riktig god bedring, Skravla!

Basiller er noe herk!

11 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

God bedring til både Fuggel og Skravla. :kose: 

 

Tusen takk, Sauen!

Sjefen lo høyt da jeg svarte telefonen tidligere, og så prøvde han seg på litt "staaaaakkars" mellom latterhikstene. Har visst smått sexy stemme :fnise: Fikk skryt fordi jeg tross alt var på jobb da, men så lenge jeg kjenner at jeg ikke hadde hatt det veldig mye bedre hjemme enn her, så kan jeg like gjerne gå på jobb. Ikke stort med febertendenser foreløpig, så satser på at det skal gå greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her stakk kollega hodet inn døren, så på meg og sa litt irritert at "når man er så syk så skal man ikke gå på jobb". Jeg måtte bare si at jeg var ikke så syk når jeg sto opp for 2 timer siden..... men at alt har gått nedover siden da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Skravla skrev:

Her stakk kollega hodet inn døren, så på meg og sa litt irritert at "når man er så syk så skal man ikke gå på jobb". Jeg måtte bare si at jeg var ikke så syk når jeg sto opp for 2 timer siden..... men at alt har gått nedover siden da. :fnise:

Auda :fnise:

Kommet deg trygt hjem igjen, eller er du fremdeles litt sta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mårnings!

Hvordan er ståa rundtom? Trygt hjemme under dyna og pleier deg selv, Skravla? Eller er formen stigende? :kaffekopp:

Her ler de hver gang jeg forsøker å si noe, har visst en heller interessant stemme (og kløe i halsen, og ikke minst hoste). Men feberen uteblir, så føler meg generelt for frisk til å holde meg hjemme. Avsluttet mandagen med Cosylan, Otrivin og Paracet, så har sovet ganske godt i natt, og det hjelper godt. Men hadde vært enda bedre å bli frisk!

Skal ta en telefon til legesenteret så fort de åpner, må fornye et par resepter (først og fremst på Cosylan, tok siste skvetten i går kveld). Ellers krysser jeg fingrene for en ganske rolig arbeidsdag uten for mye mas, sånn at jeg kan komme meg trygt hjem på sofaen etterpå. Mistenker rolig ettermiddag, selv om jeg nok kan bli litt rastløs også. Er liksom ikke syk nok :sukk: Jaja, får ta en time av gangen, kan jo være jeg er helt på felgen etter en lang arbeidsdag med disse basillene.

Koselig besøk av mine foreldre i går, fikk hjelp til å få inn utebordet, farget håret og hadde god pizza på senteret. Fikk også hjulpet mine foreldre med et par ting, så da var det fornøyde folk over hele linja. Tipp topp! Ingen store planer i ettermiddag og i morgen ettermiddag, tror jeg bare skal ta det som det kommer. :jepp: Fokusere på å bli frisk igjen!

Men først, mer :kaffekopp: til morgenens gjester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:  Alt er bare bra i Fjøset ihvertfall. :jepp: Ingen basselusker å spore her...  

Fortsatt god bedring til både Fuggel og Skravla. :kose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp:  Alt er bare bra i Fjøset ihvertfall. :jepp: Ingen basselusker å spore her...  

Fortsatt god bedring til både Fuggel og Skravla. :kose: 

Godt å høre at det står bra til i fjøset! :hoppe:

Og takk for bedringsønsker! :klem: Har gitt streng beskjed om at kollegaer ikke må få meg til å le i dag, det går helt på tverke. Dog vanskelig å unngå, spesielt når jeg klarer å komme med en litt morsom kommentar selv.. :sjenert:

Prøver å ringe legekontoret, men foreløpig ingen som svarer. Får kanskje vente litt, til alle hastetilfellene har fått svar og ordnet opp. Haster jo ikke jeg, vil bare få ordnet det i løpet av formiddagen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Melder meg på i dårlig form-klubben, selv om jeg styrer unna forkjølelse og tilliggende herligheter. Sykemelding har jeg også fått, så jeg slipper alle samvittighetskvalene. Man vet jo hva man burde gjøre - og ikke minst hva man ville oppfordret andre i samme situasjon å gjøre - men det er jo så lett å tenke at "Jeg klarer jo sikkert noen timer...". Fikk et par alvorsord om det der fra helsesøster (lite påaktet frynsegode ved å jobbe på skole - helsepersonell lett tilgjengelig) i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Daria skrev:

Melder meg på i dårlig form-klubben, selv om jeg styrer unna forkjølelse og tilliggende herligheter. Sykemelding har jeg også fått, så jeg slipper alle samvittighetskvalene. Man vet jo hva man burde gjøre - og ikke minst hva man ville oppfordret andre i samme situasjon å gjøre - men det er jo så lett å tenke at "Jeg klarer jo sikkert noen timer...". Fikk et par alvorsord om det der fra helsesøster (lite påaktet frynsegode ved å jobbe på skole - helsepersonell lett tilgjengelig) i går.

Huff da :troest:

Håper det hjelper med noen rolige dager hjemme og at formen snart er bra igjen! Lenge sykemeldt? :klem:
Rart med det, men er mye enklere å si hva andre skal gjøre, enn å gjøre det samme selv.. :sjenert:

Her er man fremdeles going strong på jobb, fungerer jo sånn nogenlunde. Men slække ettermiddager da... Ble sofaen etter jobb i går, og ble der til leggetid gitt (hadde et lite besøk av naboen, ellers lite som skjedde). Middagen utgikk, hadde ikke lyst på noe som helst. Ble sjokolade og litt bær i stedet, og var dermed MØE sulten i dag morges :ler. Jaja, ingen skade skjedd.

:kaffekopp:
Mistenker at trening utgår i ettermiddag, aner meg at det blir nok en rolig kveld på sofaen. LIke greit... Men først må det utføres litt arbeid.

God bedring til alle pjuske gjester, og en riktig fin hump day til gjengen (også upjuske gjester :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.9.2016 at 7.19, Roadrunner skrev:

Mårnings!

Hvordan er ståa rundtom? Trygt hjemme under dyna og pleier deg selv, Skravla? Eller er formen stigende? :kaffekopp:

 

Dro hje igjen mandag og har siden stort sett sovet. Feber er kjipe greier. Er hjemme i dag også bare for å være sikker. Sto opp og dusjet og var utslitt etterpå så formen er ikke helt som den skal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...