Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Så noen ufine bilder av det knallværet ja.....

 

 

Tre dager med regn gir meg en skikkelig høstfølelse selv om temperaturene ikke er så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes alltid høstværet kommer når jeg begynner på jobb igjen, men det er nok mest i mitt hode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefonmøte her - og to timer igjen av arbeidsdagen :strix:

Da blir det en kjapp tur til andre siden av byen for å hente ny mobiltelefon - gleder meg!

Dagen har gått greit, ikke så mye styr og folk er generelt fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye gliset fungerer finfint! :strix:

Dog ikke blitt trening eller så mye annet fornuftig i dag... :plystre:

Nå: Heia Norge! :flagg: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Sauen!

Godt fornøyd med nytt glis :jepp: Vært veldig fornøyd med det gamle da, så nesten litt vemodig. Men etter mye trøbbel i sommer, er det godt med en telefon som ikke kobler ut i tide og utide, og med et batteri som varer LITT lengre enn på den gamle.

Nå er bilen levert på verksted, og jeg venter i spenning... Urgh! Femsifret beløp venter meg i ettermiddag, så er vel bare å stålsette seg...

:kaffekopp:

Tirsdag, litt trøtt fuggel, men våknet faktisk før vekkerklokka i dag. Kryss i taket! Med andre ord, ikke helt vrak her - deilig! Måtte det bare vare...

Treningstøy står klart i bilen, så satser på en økt rett etter jobb (om jeg får bilen igjen i dag...).

Ellers ingen store planer tror jeg, får ta dagen og timene som de kommer. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså.... Er ikke August en SOMMERMÅNED? :pls:

I går kveld viste gradestokken ute 10 grader, og i dag morges stod det 8... Varmen har kommet på på badet, og det er kun stahet og prinsipper som har stoppet meg fra å skru på varmepumpa (men tror jeg må kapitulere i kveld om det er like kaldt, var en frisk start på dagen i stua i dag gitt..). Og jeg har sovet med ullsokker i natt. I begynnelsen av August! :murvegg:

Sånne temperaturer har da ingenting med sommer å gjøre? :sukk:

Det meldes bedre vær til uka (sikkert på grunn av skolestarten), men skal jo helst overleve denne uka også. Trodde det nå skulle være varme sensommerdager, lune kvelder, varmt badevann og lunsj ute. Neida... ULL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal du ikke glemme at selv om vi snakker sommer, snakker vi også Norge. Et land med mange positive trekk, men garantert stabilt, varmt og tørt sommervær er ikke blant dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Daria skrev:

Nå skal du ikke glemme at selv om vi snakker sommer, snakker vi også Norge. Et land med mange positive trekk, men garantert stabilt, varmt og tørt sommervær er ikke blant dem...

Joda, sant det, og har ikke helt glemt at vi er i Norge. Men allikevel! 8 grader? Har egentlig ikke klaget stort på sommerværet, det har vært varierende, men det er egentlig helt normalt. Skjønner dog at vestlendingene begynner å klage på været, når det settes den ene nedbørsrekorden etter den andre... Men 8 grader? :sukk: Er det så mye forlangt å ønske tosifret antall varmegrader helt syd i Norge i begynnelsen av august? :pls:

Jaja, ull er gull det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!

Ganske rolig ettermiddag i går, med litt OL på tv, en lang rusletur i ettermiddagssol (og mye vind) og ellers ikke så mye å skrive hjem om. I dag skal jeg ile hjem for å se rofinalen tenkte jeg, og så skal jeg i et telefonmøte med jobb litt senere. Og så tror jeg sannelig at jeg må gjøre litt rent... :jepp:

Planlagt litt sjauejobbing i dag, så har på komfortable klær og er klar for litt småsvettiing. Trengs visst av og til det også.

At gradestokken hjemme viste 7,5 grader i morges har jeg i grunn ikke tenkt å snakke så høyt om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ikke feil med litt kjøligere netter (sover bedre), men trenger da ikke ned under 10-tallet riktig ennå? Vi er ikke halvveis i august en gang! :opplyser:

Men men, finvær i det minste! (selv om det meldes litt regn i morgen, før de har lovet at sommeren skal komme tilbake neste uke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2,7 grader her i morges. Før midten av august :overrasket: Begynner på jobb på mandag, så da blir det bra vær vettu. Slår aldri feil det! 

Skjønt, akkurat nå er det nydelig halvmørk himmel med innslag av oransje. Burde vel tuslet ut i stedet for i seng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Så kom sommeren igjen, som lovet. Stålende vær, fine dagtemperaturer og behagelige nattetemperaturer. Klager ikke jeg nei, dette er finfint! Hadde vært ENDA finere med dette været i ferien, og ikke etter, men det er nå bedre at det i det hele tatt blir finvær enn at det uteblir fullstendig.

Hadde en fin skogstur i går ettermiddag sammen med ei god venninne. Ren kvalitetstid på alle mulige måter - så deilig! I dag er det litt overtidsjobbing på timeplanen (planlagt allerede i juni, så ikke noe jeg kan sno meg unna tross finværet :sukk: ), men men. Litt ekstra penger i kassa er ikke feil det.

Ellers... Kollega har med en SVÆR bolle med plommer i dag, jeg aner en mage i opprør før dagen er over :sjenert: Plommer er jo noe av det beste jeg får! :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I know!!!

Og her står 10 liter.... Små, men veldig gode :wow:

Eller, det stod 10 liter. Er ikke 10 liter nå lengre. Og jeg holder meg i skinnet litt akkurat nå, siden det er 8 minutter til lunsj. :sjenert: Men etter lunsj... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Humpday - så absolutt. Ble litt sent i går (så ikke hele kampen, men måtte jo i alle fall se første omgang, og FOR EN OMGANG! WOW! :flagg: ), og har sovet dårlig i natt. Såååå, det er en litt trøtt og småredusert dag i dag kjenner jeg. Klør skikkelig i halsen, men det blir liksom bare med det, og jeg kremter, hoster og svelger dagen lang (og natta). Kjipt!

Ingen store ettermiddagsplaner i dag, tror det blir en tur på verandaen med boka. Deilig det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Er litt humpday her og. Mye frisk luft og mosjon i går, sent i seng - og veiarbeid utenfor her i natt igjen... :Gjesp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...