Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

God morgen er visst feil betegnelse her inne i dag... :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp: 

Sees i ettermiddag. :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger foreløpig i stroppen her, så dagen har i grunn gått greit. Trøtt men fattet. Mer spent på kvelden :natti: Men skal nok holde ut i godt selskap! :hoppe:

Har endevendt laget mitt litt igjen, kanskje det kan gjøre sitt til at jeg beholder ledelsen inn i fjellene? Eller så går jeg på en smell (igjen), og tar det hele med stor fatning. :jepp: Den som intet våger, osv.

:kaffekopp::kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!
Sent på jobb i dag, men egentlig litt deilig å sove 45 minutter lengre og samtidig ha god tid på morgenen. Gjestene fikk litt mat, og ble trygt anbragt på togstasjonen for en liten halvtime siden. Kjempekoselig helg sammen med Skravla, Daria og Sauen :strix: Skravlings, god mat, bysleng, tur til fjøstraktene, sleng i Dyreparken og mer god mat. Slett ikke feil det altså!

Mistenker ganske redusert aktivitet i ettermiddag, tror jeg skal få tatt en økt hjemme og ellers prøve å komme meg tidlig i seng.

Men først må det jobbes noen timer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig helg sammen med Fuggel, Daria og Skravla. :strix: Jeg kjenner riktignok det var rett av meg og stå over Dyreparken i går. Saueskrotten hadde veldig godt av en rolig dag hjemme, mens jeg ventet på neste pulje med feriegjester. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

Kjempekoselig helg sammen med Fuggel, Daria og Skravla. :strix: Jeg kjenner riktignok det var rett av meg og stå over Dyreparken i går. Saueskrotten hadde veldig godt av en rolig dag hjemme, mens jeg ventet på neste pulje med feriegjester. :jepp:  

Det skjønner jeg godt! Lurt å hvile litt mellom slagene :jepp:
Vi hadde godt med flaks i Dyreparken i går, fikk sett gepardunger, begge pandaene, ulv og jerv, forestilling i Kardemomme By (Daria og Skravla falt for barbereren :skratte: ) og ikke minst oppholdsvær.

Blir nok ganske rolig hos fuggel'n i ettermiddag, tror jeg skal få sparket i gang vaskemaskinen og støvsugeren, og så forsøke å komme meg litt tidlig i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Mårnings!
Tar på med nedkjøring til ferie gitt :bond:
Fikk gjort endel i heimen i går - heldigvis! Støvsugeren jobbet, vaskemaskinen jobbet og fuggel'n jobbet litt. Melding fra ei venninne i kveldinga, om jeg ville ha besøk i ettermiddag. Klart det! :hoppe: Onsdag skal jeg avsted på grillkveld, torsdag tror jeg kanskje det blir en treningsøkt, fredag får jeg besøk av vennepar og lørdag går turen til mine foreldre. Trenger visst mye mer ferie :ler:

Godt det ikke er fullstendig texas på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig og stille på jobb her også. (Dvs når jeg ikke har den jobben jeg har denne uken, det hjelper ikke at det er fellesferie når man takker for seg.)

Er det til helgen du skal ut i ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er siste uken før ferie nå :hoppe:

Blir koselig å starte ferien med besøk fredag kveld, og regner med at turen på lørdag kun blir dagstur til mine foreldre. Har fått en frisørtime i de trakter, og satser på litt grillmat og snacks i samme slengen. Søndag og mandag er foreløpig rolige dager, før moroa starter. Tur tirsdag til torsdag og ny tur fredag til søndag :bond: Så hjem noen dager før ny tur torsdag-fredag (mulig onsdag-fredag). Førstnevnte og sistnevnte tur inneholder konsert da - så er bare stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jerle skrev:

Er det fire konserter det ble på deg? For slike blodfan som deg, så skjønner jeg at det er kun stas! ;) 

Ble 4 ja :strix: To er unnagjort og to gjenstår. :bolledeig:

Blir nok en liten nedtur rundt månedsskifte når de to siste er over, men får forsøke å ta med meg minnene og opplevelsene, og ikke la "MÅ-HA-MER"-følelsen ta helt overhånd. Men blir tøft :sjenert: Tenker dog ikke på det nå - nå skal det nytes :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!

Våknet med en solid overbevisning om at det var torsdag i dag, og snart helg. Neida, midtuke, og vi rykker en dag tilbake... :sukk: Jaja, på mange måter kanskje like greit, siden det er full fart hele uka. Trenger visst alle timene som er tilgjengelig! Kjempekoselig venninnebesøk i går, timene gikk bare så altfor fort :sukk: Hun sover vel godt fremdeles, og nyter late feriedager. Regner med hun reiser i løpet av formiddagen, synd det ikke passet med lengre besøk denne gangen.

Kjapt oppsummert kan jeg da nevne 3 restaurantmiddager på 5 dager, 4 gjesteovernattinger på 5 netter og masse sosial tid. Me like! :strix:

I dag blir det mer sosialt liv - grillkveld på landsbygda venter. Trolig litt sosialt med ei venninne i morgen, og så besøk av vennepar på fredag. :hoppe: Full fart mot ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann og hoppsann! :kaffekopp: 

Det er sant, det er skikkelig koselig med besøk og masse sosial tid. :bolledeig:  Jeg og storkoser meg med masse besøk og sosialisering for tiden. Selv om den syke saueskrotten begynner å bli sliten, så ville jeg ikke vært et minutt foruten. Det er godt å ha gode venner. :bolledeig:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig med gode venner og sosiale timer :jepp:
Merker jeg gjerne skulle hatt litt tid til klesvask, søvn, trening og mer sosiale ting, men døgnet strekker ikke til rett og slett. Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

:natti:

Mårnings! Kjempekoselig kveld i går, med god mat, godt selskap, regn og torden, idylliske omgivelser og masse skravlings. Meeeen, det ble litt sent. Og fuggel'n som var trøtt i utgangspunktet er ikke særlig mer våken i dag *vrak* Sover litt dårlig for tida, mistenker at skrotten går litt på høygir. Men det går jevnt og trutt mot helg, og det er jo aldri feil. Og ikke bare helg - FERIE! :strix:

Gledet mine foreldre med konsertbilletter i går, så nå blir det en aldri så liten familieutflukt til uka. Kjekt med selskap på tur :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God formiddag :kaffekopp: 

Så herlig at du fikk tak i billetter til Fuggel-foreldrene og. :bolledeig:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig::natti::bolledeig:

Jippi!!!

Sovet dårlig i natt, la meg for sent i går, og skal egentlig ikke forsøke å beskrive tilstanden her. Men under (eller blir det over?) all trøtthet og vrakfølelse - er det en herlig liten feriefølelse (dog ikke helt overveldende). Da klokka ringte i morges trodde jeg det var en dårlig spøk, gjorde vondt helt til beinmargen. Helt til jeg fikk samlet tankene og innså at nå kunne vekkerklokka skrus HELT av :strix: Ingen vekkerklokke som ringer 05:45 på tre uker! Eller, det er mulig den ringer tidlig noen dager i ferien (til tirsdag blant annet), men da er det ikke på grunn av jobb :nigo:

Besøk av bestis og samboeren i kveld, gleder meg!
Så blir det hårklipp og hårfarging i morgen, samt grillings hos mine foreldre. Så tror jeg at det blir to ganske så rolige dager på søndag og mandag, før vi farter til nabolandet.

Men først får vi unnagjøre ca 6 timer til på jobb :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...